2022-10-24, 20:19
Medlem
Hade detta varit usa hade vi haft kameror hela vägen och snabbt klarat upp det. Fastighetsägare haft kameror som filmar ut från bostadshusen mot bilvägen, och ringkameror på många lägenhetsdörrar.
Citera
Medlem
BrotherLouie123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitte
Tack, har bara kännt till hans sadistiska och förnedrande beteende i 10år.Han vet mycket väl att gå under radarn. Klarat sig ur flera polisutredningar kring sexualbrott. Handlar om skrivna kontrakt och så kallad frivillighet. Darknet är hans annonsmarknad. Han har ingen brådska att skapa förtroendr. Låter drt ta tid att bryta ner obemärkt. Vänner o familj kring kvinnorna och ser bara en svärmorsdröm. Förstår om de häktade kvinnorna väljrr tystnaden för att Tove ska få leva. Men här gick något totalt fel för J-n L-e
Hoppas att han inte gör något i desperation för att tysta.

Är polisen tipsad nu om den här personen? Allt det du har skrivit om honom verkar ju sjukt. Varningsklockorna ringer! Han borde verkligen kollas upp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Haha tack får man väl säga!
Är väl kanske inte den typiska Flashbackaren, om det nu finns en sådan! Men känner mig tyvärr inte bekväm med att säga vem jag är då jag ändå skrivit en hel del här som jag inte vill att folk ska veta kommer från mig ☺️ Så du får leva med nyfikenheten😉

Jag får be om ursäkt! Var inte meningen att på någotvis tvinga dig att påtala vem du är.

Har du hört något mer idag? Det har varit väldigt tyst och stilla i Vetlanda idag.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jo det är fakta som sagt är det inte jag som yrar jag förstår sammanhanget från början. Detta är kopplat till vissa saker helt enkelt. Det har jag sagt från dag 1. Konstiga ljud från lägenheten. Bråk. Exakt samma mönster som mordet för 25 år sedan i Vetlanda på 20 årig ung tjej. Sade samma sak då direkt detta är ett mord och sagt det även här. men det känner väl du till som inte yrar. Du tål inte höra sanningen helt enkelt hur verkligheten ser ut. Dom misstänkta har koppling till Pingstkyrkan och det är så dom känner varandra. Förmodligen har dom gått på pingstkyrkans ungsverksamhet samtidigt. Ganska troligt och föräldrarna vill kanske inte att dom umgås.

Vore bra om du benar ut. Vilka är kopplingarna till pingstkyrkan? Beskriv en person i taget vad du vet.

MGM 1.:
MGM 2.:
BO:
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Jag blev auto correctad av min telefon. Donken skulle det stå, ja.

Senast jag var i Vetlanda så höll man på att bygga en lokal som jag tyckte såg ut som en typisk hamburgerrestaurangbyggnad bland affärerna som ligger på andra sidan vägen vid bandyhallen, men jag kan ju ha misstagit mig.

Nej det stämmer, det var Burger King man byggde, som senare stängde och nu har blivit MAX.
Citera
2022-10-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ja, det skulle jag nog säga. Jag känner ju henne inte personligen, men har hört att hon ska vara ”speciell”, och som hennes klasskamrater beskriver henne: manipulativ, lite ”psyk”.

Nej tyvärr inte, inte hört något alls om det!
Är ju just det som är så konstigt, att det är så tyst om allt här i stan känns det som. Eller så är det väl för att TT inte är någon ”kändis” direkt, många som inte ens känner igen henne, så kan ju vara därför man inte vet något om hennes liv.

Tror du att det kan finnas någon typ av npf i grunden hos TT? Såna symptom kan ge sken av att personen är manipulativ och "psyk" etc
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Jag får be om ursäkt! Var inte meningen att på någotvis tvinga dig att påtala vem du är.

Har du hört något mer idag? Det har varit väldigt tyst och stilla i Vetlanda idag.

Ingen fara!
Nej ingenting! Tycker också det är otroligt tyst, det som brukar skvallras friskt här!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valleyofthedolls
Vem är sadisten JL?

Vad jag förstått så är J*han sadistisk och en riktig elak individ.

Fint sett utåt, men utöver det... Nja.

Jag ska forska mer i h*n
Citera
2022-10-24, 20:21
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Jag tror också MH har minst med detta att göra.

Fast tänk hur ung hon är och hur rädd hon måste vara. Tror ni inte hon hade börjat kvittra för länge sedan om hon var helt oskyldig?
Citera
2022-10-24, 20:22
Medlem
Fallet är för märkligt, jag tror faktiskt inte hon är död.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Tror du att det kan finnas någon typ av npf i grunden hos TT? Såna symptom kan ge sken av att personen är manipulativ och "psyk" etc

Hen skrev om JJ. Frågan som ställdes som hen svarade på nämnde både TT och JJ, det var som upplagt för feltolkning
Citera
Medlem
Citat:
Ingen fara!
Nej ingenting! Tycker också det är otroligt tyst, det som brukar skvallras friskt här!

I rundgång så brukar den ena och den andra berätta något ryktesvägen, men verkligen helt tomt. Inte ens rapport om polispådrag eller närvaro av polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in