2022-10-24, 02:09
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Har hon körkort? Måste inte man vara helt stabil för att ha ett körkort och vistas ute i vägarna nuförtiden? Har de inte någon som helst koll på en persons historia? Helt jävla bisarrt egentligen.

Tror jag läst det någonstans, att hon övningskört och fått körkort, tar de inte drogtest på Trafikverket?
Citera
2022-10-24, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Tror jag läst det någonstans, att hon övningskört och fått körkort, tar de inte drogtest på Trafikverket?

Går säkert kolla upp.
Citera
2022-10-24, 02:34
Medlem
Tycker dumpen gör ett grymt jobb.
Citera
2022-10-24, 02:42
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja blev lite ledsen när Adam dog faktiskt. Gillade honom, inte så där pk utan en fin människa.

Slöddret Benjamin Ingrosso som inte hoppar ner stridsvagnen direkt. Jag är väldigt imponerad. Din bror ska göra det men inte Wahlgrens. Är det nån som vill riskera sitt liv för dessa undermänniskor. Bullen Benjamin får sin 1:a på Östermalm och två ryska soldater står i hallen. Klockrent.

Trodde Dumpen skulle bjuda på söndagsunderhållning.

Kassören och Sara har nog haft möte ang 123:nr, vilket dragit ut lite på tiden så ingen gädda idag, inte lätt att hitta "bank med bra villkor" i dagens läge när Sberbank Rossii inte är tillgänglig pga restriktioner.
AD var en bra människa, lite lätt högljudd ibland men fanns ju öronproppar för de hörande.
Citera
2022-10-24, 03:33
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Dumpen kör med en ful teknik för att få Swish donationer och underhålla deras sjuka publik. Vad jag hört nämns inte tjejens ålder i början utan bara efter ”Gäddan ” kåtats upp redigt så erkänner hon åldern.

Har man då en jobbig livssituation och känner sig ensam vill man ha närhet med vem som helst man tänker inte klart. Tycker att de borde finnas andra sätt att skydda svaga individer utan förstöra andras liv på köpet.

Ujujuj, så om en man är ensam ja då duger en 12-åring?
Ja om man är PEDOFIL!
Absolut inte för en normal man!
Du är fan sjuk i huvudet...
Citera
2022-10-24, 06:44
Medlem
hetabengts avatar
Ölmagar och förkrympta kukar verkar vara en gemensam nämnare för många av "gäddorna".
Citera
2022-10-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Dumpen kör med en ful teknik för att få Swish donationer och underhålla deras sjuka publik. Vad jag hört nämns inte tjejens ålder i början utan bara efter ”Gäddan ” kåtats upp redigt så erkänner hon åldern.

Har man då en jobbig livssituation och känner sig ensam vill man ha närhet med vem som helst man tänker inte klart. Tycker att de borde finnas andra sätt att skydda svaga individer utan förstöra andras liv på köpet.

Men nu får du ju ta och rannsaka dig själv.. En ful teknik? Skämtar du? Hade jag varit miljonär så hade dom fått varenda krona av mig om det inneburit att dom kunnat åka runt mer o stoppa varenda äcklig pedofil.. Våra barn går säkrare pga dom, inte FN är det ngn annan i samhället som hjälper till o gör så våra barn få ett tryggare land att leva i. PEDOFILER ÄR PEDOFILER O INTE FN SÖKER DOM SIG TILL BARN FÖR ATT DOM KÄNNER SIG ENSAMMA
Citera
2022-10-24, 08:38
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hur går det med bevisen du sa dig kunna producera på det?
Jag kan intyga att det är så de gör. Jag har skrivit om det innan men here we go again. Jag fick kontakt med en tjej på en vuxensida. Vi snackade lite bland annat om att ses. Hon ville flytta vårt samtal från sidan till Kik och väl där berättade hon att hon egentligen var 14 men ville ses ändå. Där uppmanade jag henne att vänta med sexkontakter tills hon åtminstone var 15 och bröt sedan kontakten med henne. Jag vet flera som råkat ut för exakt samma sak och har sedan fått höra att det är Dumpen som trålar på det viset. De som inte avbryter kontakten är de som fastnar i nätet. Naturligtvis får de skylla sig själva och de gör fel, men många av dem kanske aldrig på eget bevåg kontaktat en minderårig utan de får kontakt med någon de tror är äldre och när hon sedan berättar att hon är yngre har de redan påbörjat en slags relation.
Citera
2022-10-24, 08:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
PEDOFILER ÄR PEDOFILER O INTE FN SÖKER DOM SIG TILL BARN FÖR ATT DOM KÄNNER SIG ENSAMMA
Känner du många pedofiler?

Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Naturligtvis får de skylla sig själva och de gör fel, men många av dem kanske aldrig på eget bevåg kontaktat en minderårig utan de får kontakt med någon de tror är äldre och när hon sedan berättar att hon är yngre har de redan påbörjat en slags relation.
Är med dig på denna. De får skylla sig själva en hel del, men som du säger så är det ju rätt tråkigt om någon som aldrig hade gett sig på ett barn blir uthängd.
Senast redigerad av SvenHelsing 2022-10-24 kl. 09:11.
Citera
2022-10-24, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Läser du chattarna är det peddarna som tar första kontakt och de får tidigt veta att det pratar med ett barn - men de fortsätter ändå.
Är det verkligen så då? Av vad jag har hört så brukar den inledande kontakten ske på något annat ställe, men sedan vill Dumpen flytta över till Kik, och den inledande kontakten publicerar de inte.

Citat:
Dessutom hänger de på sidor där barn håller till - som Kik t ex.
Har inte Kik själv, men det är väl inte bara barn där?
Citera
2022-10-24, 09:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Är det verkligen så då? Av vad jag har hört så brukar den inledande kontakten ske på något annat ställe, men sedan vill Dumpen flytta över till Kik, och den inledande kontakten publicerar de inte.
Efter vad jag läst av chattarna så brukar inte Dumpen föreslå flytt av konversationen.
Det spelar väl för övrigt ingen roll - gäddan tror ju ändå att det är ett barn men fortsätter trots det att försöka få till sexuell kontakt med det förmodade barnet.

Citat:
Har inte Kik själv, men det är väl inte bara barn där?
Nej, uppenbarligen jagar vuxna pedofiler/hebefiler där också.
Citera
2022-10-24, 09:18
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag kan intyga att det är så de gör. Jag har skrivit om det innan men here we go again. Jag fick kontakt med en tjej på en vuxensida. Vi snackade lite bland annat om att ses. Hon ville flytta vårt samtal från sidan till Kik och väl där berättade hon att hon egentligen var 14 men ville ses ändå. Där uppmanade jag henne att vänta med sexkontakter tills hon åtminstone var 15 och bröt sedan kontakten med henne. Jag vet flera som råkat ut för exakt samma sak och har sedan fått höra att det är Dumpen som trålar på det viset. De som inte avbryter kontakten är de som fastnar i nätet. Naturligtvis får de skylla sig själva och de gör fel, men många av dem kanske aldrig på eget bevåg kontaktat en minderårig utan de får kontakt med någon de tror är äldre och när hon sedan berättar att hon är yngre har de redan påbörjat en slags relation.
Så, att dom i vissa fall avslöjar sin ålder först efter lång tids chattande? Dumpen jobbar stenhårt på att fånga in peddos så är det visst, men Dumpen lyckas bara överlämna ett svin i veckan nu. Lite dåligt tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in