Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Du är aktiv i dag. Vad är argumentationsfelet då jag undrade om han hade mer kunskap än generalen som utalade sig?
https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority
Citat:
Jag har inte hans kunskap men gissar på 100 000 döda ukrainska soldater baserat på Kievs egna data dom angav i sommras.
ca 10`000 döda är kievs officiella data från i sommras.
Citat:
Då sa man 200 döda om dagen och man får anta att att det är i underkant då det kommer från dom.
Har du källa så kan jag säkert reda ut det åt dig, jag har mycket erfarnhet att hjälpa.... de med "kognitivt utmaningar"
Citat:
Då var det försvar till sista man som gällde och nu är det dessutom stora självmordsoffensiver. Nu har man förlorat så många ur sin "miljonarmé" att Kiev måste mobilisera igen och väst är desperata.
du tycks synnerligen efterbliven, tanken är ju att istället för att stapla felaktigheter påvarandra så är ju rätt svar.
-OJ , det missade jag helt i min källa tack för att du påpekade det, nu förstår jag varför den objektiva verkligheten krockar så fatalt med rysstrollerierna jag svalt.
Citat:
Självklart spekulerar generalen precis som ni gör och det är bara det att han har mer kunskap.
Ja, och vi kan konstatera att artikelns i praktiken var korekta och i linje med andra uppgifter och även objektiv verklighet.
-Ukraina har förlorat ytterst få, därav kan man såväl stoppa med även slå ut och återta enorma områden som ryssarna tog till enorma förluster i manskap och materiel, och sedemera förlorat med enorma förluster i manskap och materiel.
Citat:
Kiev släpper inga data om totalt döda, skadade eller försvunna.
"Ukraine says about 10,000 of its soldiers have died in the war since Russia’s invasion began at the end of February."
från i somras
Citat:
Det här är ifrån sommaren innan Kiev körde igång sina självmordsoffensiver och intog mer eller mindre tom terräng.
objektivt falskt.
Citat:
Han är amerikansk general och där utför man inga sådana offensiver så därför missade han tidsmässigt.
Även det objektivt falskt
Citat:
Men han har rätt i att Ryssland vinner ändå efterom han känner till verkligheten. Han vågade spotta ut det eftersom han gått i pension för någon i karriären kan inte göra det för då vet vi vad som händer i "demokratins" namn.
det hade fungerat om han sa - ryssland har förlorat 200`000+man, och kommer enbart retirera eller under kort tid hålla tagen terräng i ukraina, som dessa 200`000 "kanske försvunna ryssar" dött för att ta under månader av begärnsad framryckning.
Citat:
Du vet att det är den ukrainka armén ryssarna ska besegra och inte terrängen, de är så man vinner.
Då behöver de ta terrängen som ukrainska armen håller och sluta skjuta på civila mål, civil infrastruktur och mörda bebisar.
Citat:
Man ser att du och andra är nervösa, mycket häckleri och känslosamma emojer. Ni vet innerst inne att jag har rätt och det är med påhopp ni hanterar det då ni inga argument har.
Dina känslor är ointressanta, liksom mina, objektiv verklighet trumfar dem, och pensionerade generalers sväljande av rysstrollningar.
Man får endå ge witty att han tillkillnad från dig bryr sig om objectiv verklighet.....
https://www.youtube.com/watch?v=8SAarDYpMaI&ab_channel=MSNBC