2022-10-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitte
Han är sjukt farlig, vill o vågarbinte skriva mer. En kvinna han hade i sitt våld fick flyboch gå under jorden i ett halvår.
Han krävde att få tvätta henne efter schema, var kroposdel i sin ordning. Allt hårvutan på huvudet skulle vara takat. När han kom hem krävde han att hon stod naken på alla fyra och nylaxerad. Hon tappade allt mer sitt självförtroende. Hon fick presenter om hon var duktig.
Hon tvinga des skrivavupp alka sina sexfantasier. Hon var till att behaga honom.
De köpte en transportbur för hundar hon fick sova i om hon varit olydig. Hon kunde bli lämnad i dagar med en toaletthink, mikromat inlåst i garaget.
ljuden som hördes dunsarna osv kanske var denne mannen som var på besök i J.Js våning..
det du skriver tyder på en sadist.
Tänker att den av de två flickorna var sårbarare än den andra..
Citera
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Den jag hittade och som passade in på det du skrev om Ramkvilla och Pauliström, förekommer i Lexbase men det har jag inte tillgång till.
Har dessutom en vit bil.

Är det ens 100% säkert det handlar om en BMW? Bilen som denna JL har är en Skoda från 2021.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Hörru nu får du ta och kasta fram ett maskat namn istället för att skriva massa felstavat dravel.
Är det så att MGM har kopplingar till den här personen så kan det ju finnas en chans att T är vid liv i mannens våld.
Vill du hellre ha det på ditt samvete att hon till slut blev mördad medans du undanhöll viktig information? Tala ur skägget nu!

Jag menar! Nån annan här kan anmäla, men du MÅSTE ge oss mer att gå på! Jag kan ringa om det!
Citera
2022-10-24, 15:56
Medlem
Citat:
En av de häktade kvinnorna har lekt med en farlug 35årig man ifrån vetlanda somm gillar småflickor, tvång o förnedring. Han har inte synts till nu på flera dagar. Inte varit på jobbet.
Får onda aningar.

Jag förhåller mig skeptisk till sådana här inlägg.

Men stämmer det att vi har en man i den åldern, som har varit bekant med MH, och som inte varit på jobbet eller synt till på flera dagar - ja då hissas alla varningsflagg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Nej, men nu råkade dom ju eventuellt vara två personer, Jonna var själv. Jag har svårt att se varför dom inte skulle kunna knöla ner offret i en väska (eller whatnot) och köra iväg bara för att dom fört lite oväsen. Jonna hade ju en kvinna som stod och ringde på dörren under hela mordet och fick ändå feeling för att låtsas som att inget hänt.

Ja det har du förvisso rätt i, men ändå det känns inte rätt 🤔
Citera
Medlem
Skriver inte ofta men läser desto mer. Är inte från Vetlanda men bor några mil därifrån. Anslöt till MPs sök i lördags. Stämningen va precis som man kan förställa sig, alla känner nån som känner nån….alla vill hjälpa till och man känner att det är något hemskt i en mindre ”håla” då så många sluter upp. Dyngsura efter sök i tuff terräng så tillbaka till samlingsplats för att ta nya tag med nytt sökområde. Otrolig uppslutning av folk och många går från morgon till mörker faller och det inte skickas ut fler patruller. Och detta utan att hitta varken T eller några tillhörigheter. Tror tyvärr hon ligger långt utanför dessa sökområden alternativt väldigt nära, källare, matkällare osv
Tycker det känns konstigt att MP slutar sina sök under hela veckan, prio måste ju ändå vara att hitta T ?! Vad finns det för info som inte kommer ut?
Citera
2022-10-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Glöm det!
Alldeles för mycket buller och bång mitt i natten, utöver de dunsar grannarna hörde. Och alla blodspår de lämnar efter sej, särskilt som de säkert är helt ovana vid den sortens arbete. Och alla delar? 1 väska? 2 väskor? Gå flera gånger?
2 tjejer i den åldern?
Inte en chans!

Du kan ha ihjäl en person utan att det behöver lämna blodspår.
Citera
2022-10-24, 15:59
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Hörni!
Nu slog det mig, för något år sen, inte länge sen alls, covid åren gör mig lite förvirrad med tiden, men relativt nära i tid fanns en viral grej på Facebook, som blev länkad höger och vänster. Det gick ut på att ta kontakt med bartendern och fråga efter en tjej om det var så att man själv i själva verket var i fara, tror den uppkom efter att tjejer blivit date-rapeade?
Ringer det en klocka för någon, som minns detta bättre?

Omg geni! (Är seriös) minns också något liknande nu när du skriver det. Dock skulle man beställa en ”Angel Shot” eller fråga efter Rachelle elr Jennifer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Ut med namnet! Någon annan kan ju kolla lexbase, tex jag!

J*h*n L*ngsh*de

o, a, y, e
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Är från Vetlanda, aldrig hört talas om detta konstigt nog? Om du inte trollar så fram med namnet, du är anonym och har inget att vara rädd för!
Förundersökningen lades ner då han hävdade att det var frivilligt och hans far vittnade om sonens redighet och vandel. Hon blev rejält hotad av pappan o likadå hennes familj. De var bara glada och tacksamma att hon tog sig ur det hela.
Ja jag lämna tios via 11414 i tisdags. En ointresserad kvinna tog emot tipset och adresser.
Citera
2022-10-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det var i Paris, och ett 12-årigt barn som låg mördad i väskan.

Jag tror i princip detsamma!

https://www.eniro.se/i*an+l*shem+vetlanda/13645288/person

Jag håller med, men jag tror att det inte var några som helst problem att flytta kroppen. JJ har ju vuxit upp på hästgård, höbalar, morotssäckar, havresäckar, mocka gödsel är riktigt tunga grejer. Det är liksom inga kaniner man utfodrar.....Några har påstått att MH är en riktigt stor tjej, jag tyckte det syntes på bilden från handbollsmålet, hon såg ut som att hon nästan nådde båda stolparna samtidig....

Jag vet tjejer som bänkar 65 + kg och lyfter ännu tyngre i andra lyft så är du då dessutom 2 stycken varav en sysslat med handboll och en vuxit upp på hästgård så är inte 65 kg (det har nämnts som vikt på T) speciellt mycket tillsammans.
Citera
2022-10-24, 16:03
Medlem
Citat:
Förundersökningen lades ner då han hävdade att det var frivilligt och hans far vittnade om sonens redighet och vandel. Hon blev rejält hotad av pappan o likadå hennes familj. De var bara glada och tacksamma att hon tog sig ur det hela.
Ja jag lämna tios via 11414 i tisdags. En ointresserad kvinna tog emot tipset och adresser.

Okej, kvinnan från Vetlanda också? Ser namnet inlägget här över, är det personen som har en profilbild på sig och sin dotter på Facebook?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in