2022-10-02, 15:08
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Jag undrar om någon vet om det kommer att säljas amerikanska varor där eller svenska?

Yes, det kommer vara nästan uteslutande amerikanska varor där. Det är den enda anledningen till att jag vill besöka dem. Håller med dig om att det är tråkigt med mer eller mindre samma varor överallt (utom Lidl då).
Citera
2022-10-04, 07:15
Medlem
Har de öppnat?
Citera
2022-10-04, 18:20
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshReset
Ingen aning. Verkar inte öppet enligt någon som har lagt en recension på google.
https://www.google.com/search?client...157feeec950c,1,,,

Dom lyssnade på kritiken iaf.

"Tillfälligt stängt" står det nu.
Citera
2022-10-06, 09:21
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burrw
Största frågan är väl vad korven ska kosta! Costco i USA har likt IKEA alltid lågt pris på korv+läsk för $1.50. Dock så är det en mycket större korv än IKEA, en hel måltid för de flesta.
Var där och hämtade mitt kort och fick då en gratis varmkorv och läsk. Den varmkorven var, precis som säkert allt kommer vara där, av amerikansk storlek och jag trodde jag fått en smörgås från Subway. Så några 5-kronorskorvar lär de knappast ha men satan vad mätt och belåten jag blev av den, lär fått köpa 5 stycken motsvarande på IKEA för att mätta lika bra.
Citera
2022-10-06, 09:22
Medlem
Capryllics avatar
Men okej, medlemskortet. är det till för att överhuvudtaget komma in? Eller är det vid betalningen man langar upp det?

Kan jag exempelvis åka dit med min partner och handla med denne, även om hen inte har ett kort, eller kommer hen inte ens in i butiken?
Citera
2022-10-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capryllic
Men okej, medlemskortet. är det till för att överhuvudtaget komma in? Eller är det vid betalningen man langar upp det?

Kan jag exempelvis åka dit med min partner och handla med denne, även om hen inte har ett kort, eller kommer hen inte ens in i butiken?

I USA brukar man visa upp kortet vid dörren men det scannas inte för att kolla om det är giltigt, ett kort per sällskap räcker. Vid kassan scannas kortet först av allt. Din partner kan få ett eget kort på ditt medlemskap om ni bor tillsammans.
Citera
2022-10-18, 20:46
Medlem
6stringlevins avatar
27 oktober tror jag.

Säljer de levis kan det säkert vara billigare.

Skorna ser ut att vara sämsta tänkbara kvalite https://www.costco.com/mens-footwear.html

Folk verkar ha glömt att det tog tid för lidl att hitta sin form i sverige. Man var tvungen att börja sälja mjölk av svensk typ tex. Kassorna fick göras om mm mm.
Citera
2022-10-18, 21:01
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
Folk verkar ha glömt att det tog tid för lidl att hitta sin form i sverige. Man var tvungen att börja sälja mjölk av svensk typ tex. Kassorna fick göras om mm mm.
Exakt. Samt formge egna förpackningar med påhittade ”svenska” varumärken för många varor.
Citera
2022-10-22, 12:00
Medlem
Clint Ruins avatar
Nu på torsdag 27/10 kl. 9 smäller det!

https://www.costco.se/
Citera
2022-10-24, 02:23
Medlem
Paniksyrrans avatar
Hur ska man tänka att de landar prismässigt då? Typ Gekås eller?
Citera
2022-10-24, 14:07
Medlem
Taizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paniksyrran
Hur ska man tänka att de landar prismässigt då? Typ Gekås eller?

Ja, det måste dom nästan göra då både ÖoB och Dollarstore finns i samma område. Dessutom finns Stadium Outlet där (tänkte på dojor och fritidskläder).
Citera
2022-10-26, 23:19
Jag fick en inbjudan till kvällens vill ikväll och vilken besvikelse det var.

Alldeles för mycket svenska varor och Alldeles för lite av deras amerikanska utbud. Jag fick svaret att mycket får inte säljas i EU av deras varor. Men det här var riktigt dåligt.
Dessutom var inte priserna särskilt bra och även om det finns en del jag kommer att handla där i framtiden så imponerade det inte på mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in