2022-10-23, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du låter helt vansinnigt paranoid. Om så vore fallet, skulle givetvis 100% av alla våldtäktsanklagelser leda till fällande dom. Inte bara 5%. Och ingen kvinna skulle ha dömts för brottet falsk tillvitelse.
Tänk lite. Hur mycket woke/feminist hon än nu må vara och hur mycket påverkanskraft hon än skulle ha, så har hon iaf. inte påverkat detta. Bevis behövs för fällande dom. Så är det. och i flera fall jag har läst, så är det faktiskt förövaren som har satt dit sig själv.

Du är galen, 100% dömda, jösses.
Citera
2022-10-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Läs på om 1.06 så slipper jag anmäla er. Nog med trams från er nu så sluta fiska. Alla ser igenom er. Du kan sluta låtsas.

Jag fiskar inte. Det är ju du som skriver att jag och enhalvboj tillhör "samma sällskap". Dvs. du som fiskar och försöker dig på något som skulle kunna likna 1.06.

Jag frågar bara efter de två domar du känner till och berättar hur du kan göra för att inte bryta mot 1.06.

Sluta låtsas kring vad?
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-23 kl. 17:54.
Citera
2022-10-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du är galen, 100% dömda, jösses.

Ja, om det var radikaltokfeminister (läs: matriarkister/manshatare) som styrde, så skulle givetvis 100% av alla manliga våldtäktsanmälda män bli dömda. Och 0% av alla kvinnliga våldtäktsanmälda/falskt tillvitelse-anmälda bli friade. Men så ser det inte ut. Så du kan sluta med dina paranoida ideér. Det är endast 5% av alla våldtäktsanmälda som blir dömda. Och av dessa är dessutom över 50% av utländsk härkomst. Så. Denna Ra*mberg ligger inte bakom ett skit i detta. Eller menar du att det är woke och feminism att vilja fria så många våldtäktsanmälda som möjligt?
Citera
2022-10-23, 17:55
Medlem
Citat:
Ja, om det var radikaltokfeminister (läs: matriarkister/manshatare) som styrde, så skulle givetvis 100% av alla manliga våldtäktsanmälda män bli dömda. Och 0% av alla kvinnliga våldtäktsanmälda/falskt tillvitelse-anmälda bli friade. Men så ser det inte ut. Så du kan sluta med dina paranoida ideér. Det är endast 5% av alla våldtäktsanmälda som blir dömda. Och av dessa är dessutom över 50% av utländsk härkomst. Så. Denna Ra*mberg ligger inte bakom ett skit i detta. Eller menar du att det är woke och feminism att vilja fria så många våldtäktsanmälda som möjligt?

Hur skulle det gå till när man inte lyckas identifiera alla våldtäktsnegrer ens, ska man gripa en godtycklig neger på gatan menar du? Det är inte särskilt woke att attackera negrer på det sättet.
Citera
2022-10-23, 17:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag fiskar inte. Det är ju du som skriver att jag och enhalvboj tillhör "samma sällskap".
Sluta låtsas kring vad?

Sluta låtsas inte se alla falska våldtäkter sluta låtsas vara man ja finns rätt mycket att jobba på för er men fiskar ni igen så anmäler jag er så enkelt är det bara. Du förstår jag har gått snart 40 år på denna jord och har aldrig träffat en självhatande man som är en sådan psykopat att han bara håller med kvinnor men här är ni 2 som låtsas. Det är väldigt enkelt att se igenom. Du är oärlig och kallar dig inte för feminist trots att du bara rapar ur dig 100% nazifeminism. Vem tror du att ni lurar?

Det behövs inga bevis för att dömas för våldtäkt i Sverige, punkt jävla slut.
Citera
2022-10-23, 18:00
Medlem
Citat:
Hur skulle det gå till när man inte lyckas identifiera alla våldtäktsnegrer ens, ska man gripa en godtycklig neger på gatan menar du? Det är inte särskilt woke att attackera negrer på det sättet.

Tja, det är alltså cirka 53% av alla våldtäktsanklagelser, där man ser att det skulle kunna leda till fällande dom, men där de flesta av dessa åtal ändå läggs ner. Dvs. Det finns minst 53% där det finns en/flera misstänkt/misstänkta förövare.
Citera
2022-10-23, 18:03
Medlem
Citat:
Tja, det är alltså cirka 53% av alla våldtäktsanklagelser, där man ser att det skulle kunna leda till fällande dom, men där de flesta av dessa åtal ändå läggs ner. Dvs. Det finns minst 53% där det finns en/flera misstänkt/misstänkta förövare.

Du drar siffror ur röven men problemet är att woke är hyckleri. Feminism men också att älska negrer vad de än gör, även när de begår gruppvåldtäkter. Feminister protesterar aldrig när negrer våldtar, då är de knäpptysta.

Klart det sänker andelen fällande domar när de står för så många våldtäkter.
Citera
2022-10-23, 18:18
Medlem
Citat:
Sluta låtsas inte se alla falska våldtäkter sluta låtsas vara man ja finns rätt mycket att jobba på för er men fiskar ni igen så anmäler jag er så enkelt är det bara. Du förstår jag har gått snart 40 år på denna jord och har aldrig träffat en självhatande man som är en sådan psykopat att han bara håller med kvinnor men här är ni 2 som låtsas. Det är väldigt enkelt att se igenom. Du är oärlig och kallar dig inte för feminist trots att du bara rapar ur dig 100% nazifeminism. Vem tror du att ni lurar?

Det behövs inga bevis för att dömas för våldtäkt i Sverige, punkt jävla slut.

Nja, jag vet som sagt att det finns de som falskt tillvitar andra. Har läst sådana domar/FUP:ar också. Som sagt. Även där krävs det bevis. Bevis krävs för att det ska gå till en fällande dom, oavsett vilket brott det gäller. Så ser rättssäkerheten ut i Sverige.

Håller med kvinnor? Jag står upp för den som är offer. Vare sig det är en kvinna eller en man. Och jag anser att samtyckeslagen är bra. För både kvinnor och män. Eftersom både kvinnor och män kan utsättas för oaktsam våldtäkt/våldtäkt. Det är du som verkar vara blind för att män kan bli utsatta för våldtäkt och därmed också har god nytta av denna lag. Tyvärr ökar detta problem mer och mer... Vi har tex. en del rasistiska invandrare här i landet som njuter av att förnedringsråna och våldta unga svenska män. Detta problemet är tyvärr växande. Och jag hoppas nu att dessa förövare kan utvisas efter fällande dom. Läs domen om de två unga killarna som gick över en kyrkogård en sen kväll och blev utsatta för en långdragen våldtäkt och misshandel i flera timmar av tre män. Eller den sovande mannen som blev utsatt för en våldtäkt av sin flickvän (vittne fanns tack och lov). Eller den man som blev våldtagen av en kvinna i en bil, sedan han däckat (där fanns också vittnen). Detta problem med män som våldtas ökar. Och du verkar vara selektivt blind för detta och tror att så fort man pratar om våldtäkter, så pratar man om våldtäkter där offret är kvinna och förövare är man. Men så pratar iaf. inte jag. Jag pratar om offer och förövare. Inte om vad för könstillhörighet dessa har.

Hur ska du ha det? När jag beskriver mina relationer, så är du övertygad om att jag är en man.
När jag diskuterar våldtäktsdebatten, så är du övertygad om att jag är kvinna. Hur ska du ha det, som sagt?

Att jag är engagerad i denna fråga är för att jag känner tre stycken som verkligen har farit illa av de våldtäkter de har utsatts för. En man jag känner, blev utsatt i yngre tonåren av en äldre man. Visst har han gått vidare, men det präglar honom fortfarande starkt. Han var en nära polare till mig, innan han blev alltför påverkad av det som skett så han inte orkade umgås med oss nära polare. En annan är en kvinna som fortsatt har svår PTSD och fysiska men efter våldtäkten hennes ex utsatte henne för (för över 20 år sedan). Det är hennes förövare som skröt om det hela. Och ytterligare en kvinna som blev våldtagen på en fest när hon hade somnat. Hon orkade inte leva med traumat och tog därav sitt liv några år senare. Så. Klart sådant påverkar ens engagemang i frågan. Men givetvis vet jag att det finns de som är så pass empatistörda så att de falskt tillvitar andra för våldtäkt. Jag är verkligen inte blind för detta. varför skulle jag vara det? Finns folk till allt.
Citera
2022-10-23, 18:21
Medlem
Citat:
Du drar siffror ur röven men problemet är att woke är hyckleri. Feminism men också att älska negrer vad de än gör, även när de begår gruppvåldtäkter. Feminister protesterar aldrig när negrer våldtar, då är de knäpptysta.

Klart det sänker andelen fällande domar när de står för så många våldtäkter.

Nej, det är siffror tagna från BRÅ. Inte från min röv.

Om nu feminister styr och ställer och dessutom inte bryr sig om när "negrer" våldtar, varför sitter det då mer än 50% invandrare dömda för just våldtäkt?
Citera
2022-10-23, 18:32
Medlem
Citat:
Nej, det är siffror tagna från BRÅ. Inte från min röv.

Om nu feminister styr och ställer och dessutom inte bryr sig om när "negrer" våldtar, varför sitter det då mer än 50% invandrare dömda för just våldtäkt?

Woke har inte lyckats helt med sina mål.
Citera
2022-10-23, 18:35
Medlem
Citat:
Läs på om 1.06 så slipper jag anmäla er. Nog med trams från er nu så sluta fiska. Alla ser igenom er. Du kan sluta låtsas.

På vilket sätt skulle 1.06 spela någon roll här? Förundersökningsprotokoll är allmänna uppgifter och de länkas jämt och ständigt i ABoK. Typ det hela den forumdelen bygger på.
Citera
2022-10-23, 18:36
Medlem
Citat:
Woke har inte lyckats helt med sina mål.

Eller så är det så att woke inte alls styr. Jag förstår att det är en radikal tanke för din paranoida hjärna. Men det kan faktiskt vara så: att woke inte styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in