2022-10-23, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Självklart har polisen frågor till T:s pojkvän eftersom han talat med henne innan försvinnandet. Det innebär ju inte att han är misstänkt.

Har aldrig påstått att han är misstänkt heller ??
Skrev bara ut info som jag har
Citera
2022-10-23, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tekoppen1989
Den tanken har jag också haft hela tiden, svartsjuka är det på någon/några på något sätt.

Förstod jag det rätt att JJ ev setts i silvrig bil vid driven på donken i en likadan som A*bins mamma har och är A*bin är T pojkvän? Eller?
Tänk om pojkvännen är inbland på något sätt även fast det är han som larmade. Men han kanske har alibi på något sätt och hon kanske inte ens skulle dit.
De pratade som en silvrig bmw i driven, och att jj var passagerare. En man vid ratten. Var det sant eller en Trådsanning?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Det har framkommit att T inte ägde cykeln hon använde den kvällen. Hon fick låna den. Det sades i Efterlyst.

Ser iaf ut som samma cykel, kan väl vara någon hon brukar låna.
Citera
Medlem
Foolsgames avatar
Är häktet en sån där mörk och kall cell där toan är i samma rum? Med vakter som knappt har tid med en osv. Måste va otroligt psykiskt påfrestande att sitta där utan att få besök, utan sin mobil… utan kontakt med omvärlden.
Undra ifall dom sitter i Vetlanda eller Eksjö?

(Obs tycker ej synd om dom)
Citera
2022-10-23, 18:22
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emlan78
Har aldrig påstått att han är misstänkt heller ??
Skrev bara ut info som jag har
Nej jag menade inte att du skrivit att han är misstänkt. Menade allmänt då det spekulerats i tråden om pojkvännens polisbesök.
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
Ser iaf ut som samma cykel, kan väl vara någon hon brukar låna.

Släpp det bara. Det är inte T.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Men vilket svammel. Har vi så lite ny info så Flashbackare seriöst svarar och ställer frågor på ett sånt här inlägg.

Det är inte fel att söka även i övergivna industri områden oavsett om någon tror på detta eller inte.
Citera
2022-10-23, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emlan78
En vän som bor i samma uppgång hörde manliga röster i trapphuset, kollade genom dörrhålet o såg så poliser stå o prata med pojkvännen som öppnat dörren, de klev sen in till honom.
Det va sent på måndag kväll, före 22 antagligen för sen låses porten.
T var ju redan försvunnen vid de hör laget så inget bråk har det varit.
Det bör väl antagligen ha handlat om försvinnandet.
Jaha, Okej, jag missuppfattade det totalt , jag trodde dom varit där innan Ts försvinnande, my bad
Citera
2022-10-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Är häktet en sån där mörk och kall cell där toan är i samma rum? Med vakter som knappt har tid med en osv. Måste va otroligt psykiskt påfrestande att sitta där utan att få besök, utan sin mobil… utan kontakt med omvärlden.

I Eksjö, vi har inget häkte i Vetlanda. Finns en polisstation, men den är knappt bemannad.
Citera
2022-10-23, 18:24
Avslutad
Citat:

Det är säkert ett mysigt rum med bra service. Club Med
Citera
2022-10-23, 18:25
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Det är inte fel att söka även i övergivna industri områden oavsett om någon tror på detta eller inte.
Hoppas polisen söker i olika områden så de finner T. . Men jag tror inte att något "medium" kan förmedla var hon finns.
Senast redigerad av MrGrant 2022-10-23 kl. 18:27.
Citera
2022-10-23, 18:26
Medlem
Citat:

Dom satt i arresten i Eksjö och nu troligtvis i häktet som säkerligen är samma cell
Senast redigerad av Wattweke 2022-10-23 kl. 18:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in