Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Att den äckliga feministfittan ens låtsas vara man är så jävla vidrigt. Du är uppenbarligen så jävla blind att det är löjligt om du inte förstår vad hon håller på med och vad hennes agenda är, du kan inte på riktigt tro på någon som är på flashback 24/7 att den lyckats missa alla trådar om våldtäkter samtidigt som hon bara maler på om våldtäkter här i feminism? Kommer ni från samma sällskap eller? Skärp dig och sluta låtsas du med. Det är ingen som köper skitsnacket och lögnerna och den selektiva blindheten hos feminister längre.
Som sagt: alla vet att det finns empatistörda människor som falskt tillvitar andra. Och alla vet att det finns empatistörda människor som våldtar andra. Detta är inga hemligheter. Och jag vet ingen som är "selektivt blind" för detta. Jag vet rent av en kvinna som kom undan med falsk tillvitelse och hennes partner åkte dit på hennes lögner. Att jag vet att det är falsk tillvitelse, är för att jag är extremt insatt i fallet, men tyvärr "jävig" så jag kunde inte användas som vittne mot hennes lögner. Det rörde dock inte våldtäkt, utan misshandel. Jag vet två fall av våldtäkter som inte ens blivit prövade i domstol, för att offren inte ville anmäla. Den ena förövaren i det ena fallet har dock erkänt brottet och skrutit om det. SÅ där vet vi alla som känner offret att hennes version stämmer. Förövarens version var tom. ännu värre. Han verkade se det som något coolt att ha våldfört sig brutalt och grovt på sin dåvarande flickvän.
Därtill finns det domar, både på solklara fall av våldtäkt och solklara fall av falsk tillvitelse.
Men nu handlar detta varken om solklara fall av våldtäkt eller solklara fall av falsk tillvitelse. Utan snarare handlar detta om fall där det finns större tveksamheter. Där offret upplever sig ha blivit våldtagen och där förövaren inte upplever sig ha förgripit sig på någon. Oftast leder dessa fall till friande dom. Men finns där
bevis för att oaktsam våldtäkt eller rentav våldtäkt ägt rum, så blir det en fällande dom. Flera gånger har förövaren då satt dit sig själv, i hur förövaren uttryckt sig i förhör.
I övrigt är det märkligt. Du vet att kvinnor kan våldta? Och att män kan bli våldtagna? Jag har givetvis läst även domar där offret är en man och förövaren är en kvinna. Även där krävs det
bevis.
Men nu är jag riktigt intresserad av att läsa de domar du har tagit del av, som rör dina två polare. kan du lägga upp domarna, eller helst FUP:arna och domarna? Du kan mörkmarkera namnen och annat som kan härleda informationen till personerna det gäller, för att hålla din anonymitet intakt.
Jag vet inte om jag och enhalvboj hör till samma sällskap. Anonymiteten, du vet. Finns dock vissa gemensamma nämnare rent musikaliskt. Men det säger mig inte någonting. Sättet han skriver på känner jag
inte igen. Jag har faktiskt inte skrivit med någon här som jag kan tänka mig är någon jag känner privat... Ni alla känns främmande för mig. Så jag tror inte jag känner någon av er privat. Var det svar nog på din fråga?