2022-10-23, 15:26
Medlem
Erbjuder mig igen att bli MYmers PR konsult.

Efter alla konstiga uttalanden ger han en helt förvirrad intervju i SVT.

Han behöver hjälp.
Citera
2022-10-23, 15:29
Medlem
Bara det att han inte kommer in av egen kraft i ATP250 (3e nivån på proffscirkusen...) i Båstad och sen jämför sig med en världsstjärna som Zlatan är bara sååååå patetiskt.

Han skulle vara glad för ett WC i Båstad (utan startpengar).

Och, jag gillar Donkens sallader....
Citera
2022-10-23, 16:58
Medlem
Sverige behöver sådana som Ymer. Han är en extrem vinnarskalle. Det var länge sedan Sverige hade en sådan fixstjärna i tennis. Var glad åt hans framgångar och pengar istället för att prata med honom.
Citera
2022-10-23, 17:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Sverige behöver sådana som Ymer. Han är en extrem vinnarskalle. Det var länge sedan Sverige hade en sådan fixstjärna i tennis. Var glad åt hans framgångar och pengar istället för att prata med honom.

Länge sedan vi hade en spelare nr 67 på värlsrankningen? Söderling var nr 4 som.bäat.

För att kalla Ymer en fixstjärna ellee stjärna överhuvudtaget ska det nog upp 50 platser eller så på rankningen.

Bra med självförtroende men om man skryter om att vara som Zlatan en stjärna behöver man liksom bli det först.
Citera
2022-10-23, 17:32
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Jag fortsätter följa Mymer och håller på honom trots hans delvis omogna beteende och jag tror att det finns hopp om att han ska skärpa sig. Det han gärna får börja med är att sluta se kvinnomisshandlaren Kyrgios som en cool kille att se upp till.
Citera
2022-10-23, 17:45
Medlem
GodSosses avatar
Såg precis den 9 min långa intervjun med MY på SVT. Han avslutar med: "Testa mig inte för länge..."
Det låter som om impulskontrollen (om den existerar) börjar avta, så vi kanske får se ett kraftfullt utspel snart?
F.ö. gav intervjun en bild av honom som varande väldigt svamlig och svår att förstå.
Men han kanske var hungrig och längtade hem till oxfilén?
Citera
2022-10-23, 17:51
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Har ingen åsikt, vinner han S O så har kritiken varit obefogad.

Men varför ska vi inte prata med honom?
Citera
2022-10-23, 17:55
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Såg precis den 9 min långa intervjun med MY på SVT. Han avslutar med: "Testa mig inte för länge..."
Det låter som om impulskontrollen (om den existerar) börjar avta, så vi kanske får se ett kraftfullt utspel snart?
F.ö. gav intervjun en bild av honom som varande väldigt svamlig och svår att förstå.
Men han kanske var hungrig och längtade hem till oxfilén?

Det är allmänt överskattat att intervjua idrottare. Det ger sällan någonting utöver klyschor. Den kreativt lata sportjournalistiken får gärna utvecklas och hitta nya vägar.
Citera
2022-10-23, 20:00
Medlem
patajavels avatar
En fantastisk tennisspelare och en underbar person. Ingen bryr sig vad bönderna på flashback tycker.

Han är just nu tankad nr 1 för mig
Citera
2022-10-23, 20:10
Medlem
Hur mycket kan han tjäna på årsbasis - i turneringarna är det gratis resor t o r o gratis bostad?

I vilket land skattar han - hur funkar skatten för såna som han
Citera
2022-10-23, 20:34
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur mycket kan han tjäna på årsbasis - i turneringarna är det gratis resor t o r o gratis bostad?

I vilket land skattar han - hur funkar skatten för såna som han
Han har väl varit tydlig med att han skattar i Sverige??
Tror han om någon redogör för sina pengar.
Sveriges näst rikaste svarta man
Citera
2022-10-23, 21:06
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Han har väl varit tydlig med att han skattar i Sverige??
Tror han om någon redogör för sina pengar.
Sveriges näst rikaste svarta man

Jag är näst rikast man i min by.
Inte för att jag vet vad de andra männen i byn har för rikedomar, men jag tror jag är näst rikast....

Ungefär så som MY tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in