2022-10-23, 16:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vad har jag ljugit om?

Allt. Du har lyckats missa alla våldtäktsfall som blivit en snackis sista 2 åren tydligen, du förnekar falska anklagelser för att du sticker huvudet i sanden och LÅTSAS inte se dom. Så äckligt jävla oärligt att man bara kan hoppas på karma för dig, det är sådana som du kaninkokerskorna skall falskanmäla om det finns någon komisk rättvisa.
Citera
2022-10-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Menar du att alla som är woke är för moderaten Beatrice Asks förslag?

Flertalet feminister och flertalet som är woke är för sexköpslagen. Eller hur? Och flertalet av dessa är även för att sexköpare ska straffas. Eller hur? Och enligt er antifeminister, vill flertalet av dem också hänga ut sexköparna. Eller hur? Men det vill alltså inte Ra*mberg. Så då kan hon inte vara woke och inte heller feminist. Enligt antifeminist-logik. Eller hur?
Citera
2022-10-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Flertalet feminister och flertalet som är woke är för sexköpslagen. Eller hur? Och flertalet av dessa är även för att sexköpare ska straffas. Eller hur? Och enligt er antifeminister, vill flertalet av dem också hänga ut sexköparna. Eller hur? Men det vill alltså inte Ra*mberg. Så då kan hon inte vara woke och inte heller feminist. Enligt antifeminist-logik. Eller hur?

Jag har inte hört någon som propagerat för moderaten Beatrice förslag sedan hon gjorde det så nej det är inte en fråga som är woke.
Citera
2022-10-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Allt. Du har lyckats missa alla våldtäktsfall som blivit en snackis sista 2 åren tydligen, du förnekar falska anklagelser för att du sticker huvudet i sanden och LÅTSAS inte se dom. Så äckligt jävla oärligt att man bara kan hoppas på karma för dig, det är sådana som du kaninkokerskorna skall falskanmäla om det finns någon komisk rättvisa.

Vad fan! Önskar du att en medbroder att bli falskt anmäld för våldtäkt? Tvi, JordenIsPlatt.

Givetvis vet enhalvboj, precis som alla andra att vissa empatistörda knepiga människor falskt tillvitar andra för brott. Men läs nu vad enhalvboj skriver om. Läs om, läs rätt. Och önska för fan inte en medbroder att bli utsatt för hemska brott! Ok?!
Citera
2022-10-23, 16:25
Medlem
Citat:
Jag har inte hört någon som propagerat för moderaten Beatrice förslag sedan hon gjorde det så nej det är inte en fråga som är woke.

Ok. Så du menar att feminister och woke-människor vill skydda sexköpare?
Citera
2022-10-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ok. Så du menar att feminister och woke-människor vill skydda sexköpare?

Jg menar precis det jag skrev, inte det du skrev.
Citera
2022-10-23, 16:28
Medlem
Citat:
Jg menar precis det jag skrev, inte det du skrev.

Ra*mberg vill alltså skydda sexköpare. På vilket sätt är det woke och feminism? Du har inte svarat alls på denna fråga.
Citera
2022-10-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ra*mberg vill alltså skydda sexköpare. På vilket sätt är det woke och feminism? Du har inte svarat alls på denna fråga.

Det är din åsikt men inte min.
Menar du alltså att hela woke-rörelsen vill skydda sexköpare då ingen driver moderaten Beatrice Asks förslag?
Citera
2022-10-23, 16:31
Medlem
Citat:
Det är din åsikt men inte min.
Menar du alltså att hela woke-rörelsen vill skydda sexköpare då ingen driver moderaten Beatrice Asks förslag?

Det är du som påstår att Ra*mberg är woke och feminist. Och då undrar jag på vilket sätt just hon är woke och feminist, när hon vill skydda sexköpare? Kan du nu vara så god att svara på denna enkla fråga.
Citera
2022-10-23, 16:33
Medlem
Citat:
Det är du som påstår att Ra*mberg är woke och feminist. Och då undrar jag på vilket sätt just hon är woke och feminist, när hon vill skydda sexköpare? Kan du nu vara så god att svara på denna enkla fråga.

Jag har ju redan svarat dig att jag baserar min åsikt om henne på alla tweets hon vräker ur sig, har du läst dessa?
Citera
2022-10-23, 16:38
Medlem
Citat:
Jag har ju redan svarat dig att jag baserar min åsikt om henne på alla tweets hon vräker ur sig, har du läst dessa?

Nej, varför ska jag läsa sådant? Är inte intresserad av woke och PK-åsikter.
Och nej. Du har inte svarat på min fråga. För svaret är "nej, i frågan kring sexköpare är inte Ra*mberg woke och inte heller feminist, så hon är förmodligen inte så pass feministisk och woke som jag påstår att hon är, förutom i sina tweets". Du kan aldrig erkänna dina egna felaktiga slutsatser nämligen. För dig är världen svart eller vit. Inga gråzoner där inte. Antingen är en person feminist eller inte. Hon/han kan enligt dig, givetvis inte vara lite olika, i olika frågor. Ra*mberg må vara woke på sina tweets, men i frågan om sexköpare var hon absolut vare sig feministisk eller woke. Eller så var det precis exakt det hon var, feminist som anser att både kvinnor och män ska ha samma rättighet till integritet. Och det är väl ännu svårare för dig att erkänna: att en feminist även bryr sig om män.

Eller var det kanske bara kvinnliga sexköpares integritet hon värnade om?
Citera
2022-10-23, 16:41
Medlem
Citat:
Nej, varför ska jag läsa sådant? Är inte intresserad av woke och PK-åsikter.

Jag har inte sagt att du ska läsa hennes tweets men där finns undelaget till att jag betraktar henne som woke, sosse och feministfitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in