2022-10-23, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Vaför denna låsning eller fascination för LGBT?

Du återkommer till detta VARENDA gång. Nu är det tom lesbiska trekanter.

Ge dig. Detta känns inte seröst. Det det finns infet hittills som framkommits att nån av tjejerna varit bi eller gay.

Det är bara DU som hela tiden försöker få tråden dithän. Det tycker jag är mycket intressant
Har ingen låsning alls vi pratar om vad två kvinnor har för motiv med mordet
Citera
2022-10-23, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Knnego/traffade-tove-21-natten-da-hon-forsvann

Linus uppfattade inte att det var något konstigt med Tove, förutom att hon verkade lite orolig för tjejen och gärna ville få tag på henne

Precis. Hon verkade orolig enligt barchefen och ingen annan. Behöver med andra ord inte alls vara så.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
På något sätt känns det som att ifall det var de båda häktade som också är skyldiga så borde de väl ha knäckts i förhören vid det här laget?

Det är ju inte yrkeskriminella vi har att göra med...
Den ena är tydligen en mordbränbare och psykopat, så hon tycker kanske att det här är kul. Vem vet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Hur vet du att det bara var dem där? Har inte framgått alls.
Att det är två kvinnor ja som sitter häktade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenlink
Ingen ny sökning för MP imorgon (måndag)
Enligt P4 Jönköping

Tror dem har finkammat allt nu, tyvärr utan resultat. Men starkt att så många har deltagit.

https://sverigesradio.se/artikel/missing-people-ingen-ny-sokning-efter-helgen

Starkt jobbat av alla sökande! Stor uppslutning med
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Min teori är att tjejerna bjudit in henne till deras lägenhet mitt i natten för att ha sex sedan har allt gått över styr och dom bråkade. Sedan mördade tjejerna henne. Det är min teori eftersom hon kommit dit med fri vilja klockan 3 på natten från en nattklubb. Enligt mig är det nog ända man gör på natten på en nattklubb bjuder in till sex. Har aldrig varit på en sådan men bara hört rykten om just den nattklubben att man gör så.

Din kåta jävel, hahaha! Såna personer som dig är jag fan rädd för. Var Tove för dålig på att rulla ärta och slicka röv så därav gjorde dom sig av med henne eller hur urartade sig det hela? Vad har du för teori, Ricardos?

Att aldrig ha varit på ute på nattklubb och dra historier som dessa är fan hilarious.
Citera
2022-10-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Håller med dej. Tror inte hon kommer hittas. Och dom två häktade kommer släppas.
Instämmer, är mycket tveksam till att de häktade är de som är skyldiga, här handlar det nog mer om någon som tidigare varit våldsbenägen och denna gången gick det för långt av någon anledning.
Citera
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Vad gjorde hon där ingen fest direkt. Bara två tjejer var där. Om dom bråkade utanför klubben behövde hon inte gå dit och tvingad kan hon inte blivit.

Pratade om pojkvännen eller andra kärleksbekymmer det gör väl tjejer mest
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmordsbenagen
Precis. Hon verkade orolig enligt barchefen och ingen annan. Behöver med andra ord inte alls vara så.
Alltså: inte vibbar, utan ord. Hon var orolig för en vän. Inget svårtolkat eller kryptisk.
Citera
2022-10-23, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Din kåta jävel, hahaha! Såna personer som dig är jag fan rädd för. Var Tove för dålig på att rulla ärta och slicka röv så därav gjorde dom sig av med henne eller hur urartade sig det hela? Vad har du för teori, Ricardos?

Att aldrig ha varit på ute på nattklubb och dra historier som dessa är fan hilarious.
Inte alls vad är det för motiv menar du som är bakom. Två kvinnor sitter åtalade och inte två män ni har helt spårat ut på flashback.
Citera
2022-10-23, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Jag förmodar att barchefen känner både T och tjejen hon letar efter. Folk som jobbar i baren brukar ha hyfsad koll på sina stammisar. Att de är stammisar utgår jag ifrån eftersom det inte finns så många andra ställen att gå till. Dessutom sägs det här att "alla känner alla".
Han benämner Tove som "henne" så känner antagligen inte henne.
Citera
2022-10-23, 15:37
Medlem
okok1s avatar
Egentligen räcker det med att köra någon mil från civilisation och gå en bit in i skogen - där människor vanligt vist inte stannar och befinner sig. Då blir det svårt att hitta någon. Det tror jag på - med tanke på att hon inte är hittad. Eller nedgrävd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in