2022-10-23, 15:28
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
På något sätt känns det som att ifall det var de båda häktade som också är skyldiga så borde de väl ha knäckts i förhören vid det här laget?

Det är ju inte yrkeskriminella vi har att göra med...
Citera
2022-10-23, 15:29
Medlem
Och vi är säkra på att det bara var Tove + MGM i lägenheten? Inga killar?
Tänker efterfest. Kanske droger.
Och kille/killar MGM inte vågar ange.

Långskott, men alla teorier måste luftas.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Nej, inte vibbar. Läs aftonbladet. Hon SA att hon var orolig. För en VÄN.

Det har jag missat. Har enbart hört barchefen säga: "Jag skulle nog säga att hon verkade orolig."

Du får gärna länka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jag kollar inte ens på porr okej.
Vad gjorde hon där ingen fest direkt. Bara två tjejer var där. Om dom bråkade utanför klubben behövde hon inte gå dit och tvingad kan hon inte blivit.
Citera
2022-10-23, 15:30
Medlem
Goldenlinks avatar
Ingen ny sökning för MP imorgon (måndag)
Enligt P4 Jönköping

Tror dem har finkammat allt nu, tyvärr utan resultat. Men starkt att så många har deltagit.

https://sverigesradio.se/artikel/missing-people-ingen-ny-sokning-efter-helgen
Citera
2022-10-23, 15:31
Medlem
Citat:
Vad gjorde hon där ingen fest direkt. Bara två tjejer var där. Om dom bråkade utanför klubben behövde hon inte gå dit och tvingad kan hon inte blivit.

Hur vet du att det bara var dem där? Har inte framgått alls.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Min teori är att tjejerna bjudit in henne till deras lägenhet mitt i natten för att ha sex sedan har allt gått över styr och dom bråkade. Sedan mördade tjejerna henne. Det är min teori eftersom hon kommit dit med fri vilja klockan 3 på natten från en nattklubb. Enligt mig är det nog ända man gör på natten på en nattklubb bjuder in till sex. Har aldrig varit på en sådan men bara hört rykten om just den nattklubben att man gör så.

Vaför denna låsning eller fascination för LGBT?

Du återkommer till detta VARENDA gång. Nu är det tom lesbiska trekanter.

Ge dig. Detta känns inte seröst. Det det finns infet hittills som framkommits att nån av tjejerna varit bi eller gay.

Det är bara DU som hela tiden försöker få tråden dithän. Det tycker jag är mycket intressant
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenlink
Enligt P4 Jönköping

Tror dem har finkammat allt nu, tyvärr utan resultat. Men starkt att så många har deltagit.

de avvaktar nog också för vad polisen kommer med
Citera
2022-10-23, 15:32
Medlem
Citat:
Jag kollar inte på porr okej det är ett mord vi pratar om
Och motivet det är två kvinnor inte två män så där har ni ingen verklighetsuppfattning alls för det är du som kollar på porr och inte jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmordsbenagen
Det har jag missat. Har enbart hört barchefen säga: "Jag skulle nog säga att hon verkade orolig."

Du får gärna länka.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Knnego/traffade-tove-21-natten-da-hon-forsvann

Linus uppfattade inte att det var något konstigt med Tove, förutom att hon verkade lite orolig för tjejen och gärna ville få tag på henne
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Den.lilla.kloka.
Beror på vad de letar efter och vad dom misstänker och vilken grad av misstanke/brott osv. Och sen kan de även vara så att man får vänta på tex Likhund osv då de inte alltid finns sånna tillgängliga i sånna här mindre städer eller i närheten. Oftast finne de bara utbildade knarkhundar runt här omkring som kan komma omedelbart... Men självklart hoppas man att de har genomsökt lgh med likhund eller liknande!

Det är kanske någon här inne som vet hur det funkar, hur fort kan Vetlada få dit en likhund? Vad behövs för att dom ska”beställa” en?
Citera
2022-10-23, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenlink
Enligt P4 Jönköping

Men var fan har de gjort av kroppen? Kan dessa två tjejer verkligen vara så insatta med hur man kommer undan ett mord? Tror inte det.. det måste vara någon annan inblandad.. och en kropp kan ju inte bara gå upp i rök..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in