Heretic77 svarar "Gräset"
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Du har ju haft flera månader att vila upp dig på och läsa FUP. Är du fortfarande inne på olycksspåret?
Avskuren hals (14 cm brett och 7 cm djup) och tre jack i halskotan är svårt att få till olycka eller självförvållat hur mycket man försöker. Tycker du inte?
Tack till dig Heretic77 (och ett antal andra skribenter) för alla tydliggöranden i ärendet som ni bidragit med i tråden efter att det enormt omfattandet FUP:et släpptes.
"Gräsflyttartrollet" (som jag trodde var bannad) har haft 8 mån på sig för att fokusera sitt misogyna kvinnohat och med pinsamma försök till argumentation få fram att manliga mördare är oskyldiga stackare som råkat ut för dessa hemska kvinnor.
Fjorton inlägg på 18 timmar till olika manliga mördares försvar i skilda trådar säger en hel del om någons långa väntan.
Ska bli intressant att följa när HR fastställer TR dom och Crazy Råttman så förtjänstfullt landar bakom galler utan att få ett tidsbestämt straff.
Han vill antagligen avtjäna sitt straff hemma i Polen. Om detta skulle innebära samma avslut som Lisa Holms mördare "Pillevicken" fick på sin egen hemmaplan, att långsamt dö efter knivhugg i halsen av en lika störd medfånge, så inte mig emot.
I övr. så är min inställning att man bör avstå ifrån att mata trollen, but that's only imho!