Nej, men nu verkar hon förlorat sig själv tooooooooooooooooootalt i sina konspirationer. Hon har tidigare berättat att hon haft ett konsultuppdrag på Vattenfall och man har förstått genom
tidigare videos att det kanske inte var en helt positiv upplevelse för någon. Nu menar hon att det finns en konspiration där Vattenfall är de som påverkat hennes bostadsrättsförening att byta fönster, för att på något vis jävlas med henne.
Se kommentarerna till det här klippet från ikväll där hon pratar om "trakasserier i bostadsrättsföreniningen".
https://www.youtube.com/watch?v=u41D4LjUSTY
---
Gräddrumpan
för 5 timmar sedan
Jag har alltså jobbat tidigare ett tag som konsult på Vattenfall solceller. Varför skulle vattenfall sälja solceller? Nja men de vill förstå marknaden för solceller. Mitt hus är optimalt för solceller och allt gnäll om energikostnader gynnar ju dem som vill installera solceller. Nya fönster som går sönder…osv. Så det är inte konstigt att jag inte kunde hitta någon annan lägenhet än just denna. Solceller har något med det att göra. Just saying. Eventuellt skulle man vilja riva dessa gamla hus och för att bygga nytt. Jag är hursomhelst trött på skit jag inte kommer undan och inte helt förstår. Jag skiter i detta nu.
evighet07
för 4 timmar sedan
Förklara gärna dina tankar kring solceller? Jag har för mig att du nämnt cancer kring detta? Stämmer det?
Gräddrumpan
för 3 timmar sedan
Jag skiter i solceller. Jag jobbade ett tag med det för det var det enda jobb jag kunde få och jag var på väg mot skilsmässa utan fast anställning. I do not give a flying fuck about solceller eller energiförbrukning etc. I just do not care. Jag jobbade på Vattenfall i 8 månader 2019 och det enda jag minns av det är att stället är proppfullt med sosiopater. American psyko hade trivts som fisken i vattnet.