2022-10-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PH2
Har man sökt i brunnen på JJ:S pappas tomt? Mot brunnspumpen står potatisgrepen som är till salu. Den lades ut på söndagen till försäljning av JJ.
Då kan ju även JJ:S pappa hjälpt till.

Usch känner också att pappan är mer inblandad i det här..
Citera
2022-10-21, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DBcooperLegend
Nja, det beror väl på. Dom kanske har en sådan relation som gör att dom har lite kontakt med varandra, oavsett om T eller pojkvännen är ute på krogen, på biltema, eller på Kolmårdens djurpark. Och då är det inget konstigt alls.

Finns inget i detta nu som tyder på att pojkvännen skulle vara skyldig för fem öre som en del verkar tro.

Som sagt ringer man sin partner under en utekväll så har man grova kontrollproblem. Jag tror att han är medskyldig!!
Citera
Medlem
IamSosas avatar
Kan det vara så att T var pvg hem till sin far på Vintergatan och hade följe med JJ och MH? Att det kanske inte var tänkt att hon skulle följa med JJ hem. Ber om ursäkt om detta redan kommit upp i tråden tidigare.
Citera
Medlem
Förstår inte vad folk här inne spekulerar i. Hon dog sannolikt inte i lägenheten. Likhundar hade snappat upp det. Inte en chans att tjejerna så kliniskt undanröjt det.

Drogades TT möjligtvis och sen bars ut till en bil eller dylikt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Säkert helt ovidkommande och en slump och ovetande om att hans dotter då var saknad

Men han bytte profilbild och bskgrundsbild på
Facebook 9/10

Och? Hon försvann den 16?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Säkert helt ovidkommande och en slump och ovetande om att hans dotter då var saknad

Men han bytte profilbild och bskgrundsbild på
Facebook 9/10

TT anmäldes ju dock försvunnen en vecka senare, den 16/10
Citera
2022-10-21, 21:09
Medlem
Säkert redan skrivits, men hittar inte.
01:49 ringer pojkvännen, och allt verkar ok.
02:30 Ringer T pojkvännen och berättar att hon är påväg hem.

02:45 Säger de misstänkta att de är på McDonalds. Är detta fastslaget? Dvs är det bara deras ord, eller var de verkligen där?
Känns oerhört kort tid att mörda någon alt kidnappa och gömma någon på.

Vad är det jag missat?
Citera
Medlem
Jag kan inte komma ifrån att storyn skaver redan i inledningen.
Hon är på krogen med dessa förövare, det utan att ha umgåtts med iaf en av dom på minst ett år pga en konflikt.
Hon verkar orolig och sätter sig med barchefen och pratar i tio minuter, frågar ett flertal gånger efter någon hon är orolig för?
Vad gör hon ensam på krogen, utan eget sällskap sas, eller är sällskapet dom två hon inte umgåtts med på flera år på grund av en konflikt?
Lurade dom dit henne eller råkade hon bara på dom när hon i själva verket letade efter vännen hon var orolig för?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Usch känner också att pappan är mer inblandad i det här..
Har inte sett något om att dom har letat i brunnen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Ja men att dö på sjukhus är väl ändå normalt så nog inte riktigt samma sak.
Letar man i terräng och vattendrag så letar man ju en död person, pojkvännen kan ju har letat hos folk, ringt runt etc, det vet vi inte. Alla är vi olika så bara för att nån inte gör eller tänker som du så gör det inte personen skyldig.

Jag har inte trott att han är skyldig heller. Jag tyckte bara det var ett konstigt beteende. Vad jag vill minnas brukar anhöriga leta efter försvunna personer för det mesta? Men det kanske är ovanligt?
Citera
2022-10-21, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Kan det vara så att T var pvg hem till sin far på Vintergatan och hade följe med JJ och MH? Att det kanske inte var tänkt att hon skulle följa med JJ hem. Ber om ursäkt om detta redan kommit upp i tråden tidigare.

Enligt Toves pojkvän så skulle dom till JJ.

Enligt Polis på grova brott så ska all tre gått till JJ ( så detta är bekräftar och troligtvis ngt JJ och MJ även sagt i förhör.) dom nekar liksom inte att Tove varit hos JJ.
Citera
2022-10-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jag bara spekulerar lite. Tyckte det var lite skumt att han var med vid letandet fast inte ville delta

Det är inte skumt. Inte alls. Det skumma e att du tycker att det är skumt. Han har valt att hjälpa till på annat sätt, varför är det ett problem för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in