2022-10-21, 14:16
  #25
Medlem
cacablancas avatar
Undrar om det går att träffa henne men hon måste ha mycket span ifrån sin adress
Citera
2022-10-21, 15:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Undrar om det går att träffa henne men hon måste ha mycket span ifrån sin adress
ödsla inte tid på henne...en sopa nuförtiden
Citera
2023-04-20, 09:07
  #27
Medlem
Irina hon är en fantastisk kvinna och en professionell eskort hon gör alltid sitt bästa för att göra oss man glada !! Så vi bör respektera vad hon erbjuder och hur hon är !! P.S Love this woman 💕
Citera
2023-04-20, 09:50
  #28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Hon är en väldigt bra skådespelare. Samma som många andra utländska prostituerade. Lurar er på pengar.
Bra hon jobbar för pengarna? Värre svenska tjejer som gör det som självskadebeteende......

Träffa härom året sexig trevlig o smidig !
Citera
2023-04-20, 19:50
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Hon gör det enbart för pengarna och dom som tror att hon verkligen gillar det har fel. Komiskt läsa kunder säga att hon är bra. Man kanske får tömma sig men i grund och botten handlar det om att hon verkligen bara gör det för pengarna. Säkert många utländska prostituerade gör samma.

Jag jobbar också bara för pengarna.
Vissa dagar är jobbet riktigt roligt, andra dagar är det rent skit och jag hade hellre legat kvar i sängen, men jag jobbar i alla fall.
Jag ser inget fel med att en eskort bara jobbar för pengarna, så länge det inte är någon som tvingar dem.
Citera
2023-04-24, 10:32
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Hon skriver i annonsen något liknande som "jag bryr mig inte om vem du är eller någonting" verkar rätt desperat. Som du säger hon träffar vem som helst, märks tydligt i annonserna. 1000 för 30 min är billigt. Men är det heltidsyrket så måste väl pengarna in helt enkelt. Tror att tjejer som escortat i så många år är mentalt avtrubbade, speciellt om de jobbar med det på heltid och inte som hobby. Typisk escort som många nybörjare träffar för det är smidigt att få ihop en träff och hon är "proffs".

Är hon en bra skådespelerska alltså, fake stön o.s.v eller vad är det hon spelar/fejkar så bra?
det finns ingen eskort i sverige som är desperat eskort gör gott
pengar här!! men irina hon är en professionell eskort och hon gör ett bra jobb !! och jag undrar bara varför tror du att hon är en skådespelare? hon är eskort hon gör sitt jobb och sedan går hon hem.
Citera
2023-04-24, 16:52
  #31
Medlem
Nu är det så här. Man skall icke jämföra äpplen med päron.
Irina tar 1000 för en halvtimme. Då kan man inte jämföra henne med en kvinna som tar tex,3000 i timmen.Vad man vill ha och söker. Är olika från kund till kund.

De som vill träffa henne in-c. Bör avvakta lite. (av säkerhetsskäl )
Citera
2023-04-25, 15:09
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Nu är det så här. Man skall icke jämföra äpplen med päron.
Irina tar 1000 för en halvtimme. Då kan man inte jämföra henne med en kvinna som tar tex,3000 i timmen.Vad man vill ha och söker. Är olika från kund till kund.

De som vill träffa henne in-c. Bör avvakta lite. (av säkerhetsskäl )
med min erfarenhet av eskorter i Stockholm Irina är mycket mycket bättre än de som tar 3000 kr i timmen. irina är fantastisk och bäst i stockholm 😍
Citera
2023-04-27, 16:33
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Nu är det så här. Man skall icke jämföra äpplen med päron.
Irina tar 1000 för en halvtimme. Då kan man inte jämföra henne med en kvinna som tar tex,3000 i timmen.Vad man vill ha och söker. Är olika från kund till kund.

De som vill träffa henne in-c. Bör avvakta lite. (av säkerhetsskäl )

Säkerhetsskäl? Tror vi att hon har span på sig eller liknande?
Citera
2023-04-27, 17:07
  #34
Medlem
JoelS79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massipantota
Bra hon jobbar för pengarna? Värre svenska tjejer som gör det som självskadebeteende......

Träffa härom året sexig trevlig o smidig !
har själv aldrig träffat irina men ser inte heller nåt fel m att hon bara jobbar för pengarna. Finns väll ingen som gör sitt jobb gratis??? Å som sagt mycket värre med en tjej med självskadebeteende
Citera
2023-05-10, 10:33
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
En kvinna som enbart gör det för pengarna men spelar bra...
Vad fan trodde du är anledningen till att kvinnor horar sig?
Ta på dig dumstruten och gå och ställ dig i hörnet en kvart!
Citera
2023-05-10, 13:46
  #36
Medlem
Citat:
med min erfarenhet av eskorter i Stockholm Irina är mycket mycket bättre än de som tar 3000 kr i timmen. irina är fantastisk och bäst i stockholm 😍

Inte min erfarenhet. Jag har besökt henne två gånger. Första gången var den mest mekaniska och okänsliga sexakt jag varit med om. Sedan sa någon här på forumet att hon blir bättre, så jag gav henne en chans till då priset och läget är bra. Andra gången var marginellt bättre. Smaken är som baken, men det blir ingen påtår där för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in