2022-10-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Håller med men vill rätta en punkt.
Förövaren har inte fått sitt liv raserat.
Förövaren har själv raserat sitt liv genom att göra jävligt dåliga val.
Lite väl sent och föga konstruktivt för förövaren att sitta här och kräkas ut sitt hat.
Det är inte slumpen som gör att man hamnar på Dumpen
Men hm... har inte Sara tagit dålig val i livet? Men hon får komma in i värmen igen? Hon har ju faktiskt utsatt verkliga barn för riktiga trauma och riktiga risker?
Citera
2022-10-21, 12:33
Medlem
moralhoras avatar
Dumpen.se ligger fortfarande uppe på Auktion:

https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20221012_1101&inO=1

Tror inte det är så enkelt att Sara bara kan betala av sin skuld och sedan så blir auktionen tillbakadragen. Har det gått så långt att det ligger ute så borde det (och buden) vara bindande?
Citera
2022-10-21, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skulle det vara bättre för familjer och barn att råka ut för någon som dig eller Dumpens övriga gäddor tror du?
Snacka om skev verklighetsuppfattning.
Om dumpens barn hade funnits på riktigt så vore deras arbete försvarbart på ett helt annat sätt. Det vore fortfarande inte lagligt men jag är trött på på den frågan.

Ot: Jag är inte överdrivet road av att besvara dig. Man har liksom inte nästan 100k inlägg på forum för skoj skull. Du försöker från vissas vägnar hålla liv i debatten. Det är iallafall min känsla. Nåväl..
Citera
2022-10-21, 12:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Men hm... har inte Sara tagit dålig val i livet? Men hon får komma in i värmen igen? Hon har ju faktiskt utsatt verkliga barn för riktiga trauma och riktiga risker?
Du försöker alltså likställa ett utnyttjat barn med pedofilerna som utnyttjar barn..

Bra där .. (eller inte)

Nej, hon har inte utsatt barn för någonting. Det är deras pedofila/förövar pappor som utsatt sina barn för effekten när de avslöjas som de pedofiler/förövare de är.
Citera
2022-10-21, 12:39
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Du måste leva ett vansinnigt misärigt liv. Inte ett inlägg utan att du beskriver Sara i nedsättande termer. Du tuggar lika entonigt som Robinsongäddan när han tjatade om hora och horunge. Har man inte blivit uthängd själv och förlorat allt är det för mig svårt att förstå varifrån detta fanatiska personhat kommer ifrån.

Det räcker med ett högre IQ än dumpenfansen låga dito för att se sanningen i detta bedrägeri.
Men vill du och andra fans idka socialtjänst för Sara och Putte så gör gärna det dock utan att döda människor.

Pedofiler är ett avskum, de ska låsas in och nyckeln kastas i havet, det tror jag ingen, absolut ingen har någon invändning mot!
Men INTE av en lågintelligent pöbel, ledda av två med än lägre IQ, utan av Polis, Domstolar!
V lever i en demokrati 2022, inte på 1700-talet!
Citera
2022-10-21, 12:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Om dumpens barn hade funnits på riktigt så vore deras arbete försvarbart på ett helt annat sätt.

Ot: Jag är inte överdrivet road av att besvara dig. Man har liksom inte nästan 100k inlägg på forum för skoj skull. Du försöker från vissas vägnar hålla liv i debatten. Det är iallafall min känsla. Nåväl..
Nej, återigen - deras arbete går ut på att skona riktiga barn. Inte att ni pedofiler först skall få utlopp för era behov på riktiga barn.

Det handlar om att stoppa er INNAN. - men det vet du ju redan, du har ju träffat dem.

Din känsla tycks för övrigt ha ett lika skevt kompass som din moral -- men är du intresserad av vad jag vill får fram i alla mina inlägg så är det ju bara du läser. Mer exakt - gör det istället för att försöka "känna dig" fram eller skippa försöken till analys.
Citera
2022-10-21, 12:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Det räcker med ett högre IQ än dumpenfansen låga dito för att se sanningen i detta bedrägeri.
Men vill du och andra fans idka socialtjänst för Sara och Putte så gör gärna det dock utan att döda människor.

Pedofiler är ett avskum, de ska låsas in och nyckeln kastas i havet, det tror jag ingen, absolut ingen har någon invändning mot!
Men INTE av en lågintelligent pöbel, ledda av två med än lägre IQ, utan av Polis, Domstolar!
V lever i en demokrati 2022, inte på 1700-talet!
Polis och åklagare kan fortfarande inget göra INNAN de utsatt ett barn.
Du tycker alltså att det är adekvat att vi skall offra barn istället för att stoppa dem innan?
Citera
2022-10-21, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
En sak reagerar jag dock på. Inte en endaste gång har jag sett Sara tacka någon av de som hjälpt till på diverse sätt?

Här berättar Sara att hon blev så rörd över allt stöd hon fått att hon grät.
https://dumpen.se/2022/10/20/dumpen-se-ar-raddad/
"Tack räcker inte på långa vägar"

Förresten, minns ni Bastugäddan får basta ensam (napp #95)?

https://dumpen.se/2022/05/04/bastugaddan-far-basta-ensam-napp-95/
Gillar du att slicka på en mans pung
Härligt älskar små bröst hur är dina bröstvårtor
Gillar du att bli slickad i analen

Namn 1: Ett sossenamn, på t.ex. Dahlqvist eller Damberg (f.d. finansminister).
Namn 2: Samma som ett företag med org nr: 556529-0128
Namn 3: Samma som Andreas, född 22 november 1990 i Talvik. Norsk längdskidåkare som tävlar i långloppscupen Ski Classics. Han vann Vasaloppet 2018, Ylläs-Levi 2018 och 2019 samt Birkerbinerennet 2018. Han vann också Vasaloppet 2022.
Namn 4: Samma som ett företag med org nr: 556296-2901
Född samma år som westernrullarna Soldier Blue och De kallar mig Trinity hade premiär.
Citera
2022-10-21, 12:47
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Du tycker alltså att det är adekvat att vi skall offra barn istället för att stoppa dem innan?

Vilka fler områden i samhället ska vi frånta domstolar sin uppgift och sätta in pöbel istället?

Sen att dumpenfans inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt säger en hel del!
Man kan faktiskt ifrågasätta Sara, Putte, dumpens tillvägagångssätt och samtidigt vara extremt emot pedofiler, men det blir tydligen överkurs för de flesta av er dumpenfans.
Citera
2022-10-21, 12:54
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Här berättar Sara att hon blev så rörd över allt stöd hon fått att hon grät.
https://dumpen.se/2022/10/20/dumpen-se-ar-raddad/
"Tack räcker inte på långa vägar"

Ahh. Jag trodde det tog slut efter första stycket. ADHD-hjärnan ville helt enkelt inte fortsätta skrolla. Men då så. Mitt fel.
Citera
2022-10-21, 12:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Vilka fler områden i samhället ska vi frånta domstolar sin uppgift och sätta in pöbel istället?
Tvärtom, ändra lagstiftningen så att samhället skyddar barne INNAN faktum och inte tvingas vänta till efter övergreppen skett.

Citat:
Sen att dumpenfans inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt säger en hel del!
Man kan faktiskt ifrågasätta Sara, Putte, dumpens tillvägagångssätt och samtidigt vara extremt emot pedofiler, men det blir tydligen överkurs för de flesta av er dumpenfans.
Man kan inte skydda pedofiler och vara emot pedofiler - det går inte ihop.
Än så länge har Dumpens metoder inte renderat i något åtal och får alltså betraktas som metoder som åklagaren bedömt inte utgör brott -- alltså är lagliga.
Citera
2022-10-21, 12:56
Avslutad
Citat:
Polis och åklagare kan självfallet inte det, ett sådant samhälle vore utanför all juridisk rimlighet. Givet att frågan inte är stigmatiserad och att man riskerar bli dömd och förlora allting så kan däremot psykologer, kuratorer, vänner, socialt anställda mfl förhindra verkliga övergrepp innan de sker. Dumpen kan inte det.

Inte nånstans har liknande uthängningar och media förhindrat övergrepp eller minskat antalet barnvåldtäkter. Inte i USA, inte i England, inte i Sverige. TVÄRTOM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in