2022-10-21, 11:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Det har jag väl när tjänstemän och myndigheter måste följa lagen och privatpersoner är för fega eller har för mycket att förlora och inte är beredda att dö eller få livstid.

Förövrigt så tycker jag alltmer att det är för jävligt att samhället tillåter dubbelmördare som dumpen gå lösa. Ja och mycket mer än bara så.
Vidrigt att bevittna ondskan och se när familjer, barn, syskon mfl förlorar föräldrar i dumpens satans onda dåd. Hånflin som svar.. Fyfan! Jävla svin
Skulle det vara bättre för familjer och barn att råka ut för någon som dig eller Dumpens övriga gäddor tror du?

Snacka om skev verklighetsuppfattning.
Citera
2022-10-21, 11:45
Medlem
Hussefars avatar
Nu med kronofogdshärvan och domän-namnet till eventuell försäljning.

Verkar vara rätt bra uppbackning från Dumpensekten. I alla fall det man ser som Sara skrivit på hemsidan.

En sak reagerar jag dock på. Inte en endaste gång har jag sett Sara tacka någon av de som hjälpt till på diverse sätt?
Citera
2022-10-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar

Verkar vara rätt bra uppbackning från Dumpensekten. I alla fall det man ser som Sara skrivit på hemsidan.

En sak reagerar jag dock på. Inte en endaste gång har jag sett Sara tacka någon av de som hjälpt till på diverse sätt?
Men det har jag sett.
På Dumpen.se samt att de även finns på Facebook och insta.
Tycker du att hon ska träda in här i den vänskapliga miljön och tacka också för att underlätta för dig och alla andra som lever i sin isolerade lilla värld?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-21 kl. 12:06.
Citera
2022-10-21, 12:13
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:

Sara har en helt sönderknarkad hjärna, lägg till narcissism på det så har du svaret, den människan är livsfarlig att ha löst gående bland vanligt folk.

Nästa år lär dumpenfansen än en gång få öppna sin plånböcker på vid gavel när Skatteverkets kommande krav hamnat hos Kronofogden.
Sara har blivit för gammal och ful för sitt ordinarie yrke, dvs prostituerad, så nu blir att tömma dumpenfansen plånböcker det primära målet för henne, vilket hon än så länge lyckats bra med.
Citera
2022-10-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Haha! ”På läktaren”. Nej du gubbe lilla, du har fått ditt liv raserat och spenderar nu varenda vaken minut åt att kritisera de som avslöjade dig.
Håller med men vill rätta en punkt.
Förövaren har inte fått sitt liv raserat.
Förövaren har själv raserat sitt liv genom att göra jävligt dåliga val.
Lite väl sent och föga konstruktivt för förövaren att sitta här och kräkas ut sitt hat.
Det är inte slumpen som gör att man hamnar på Dumpen
Citera
2022-10-21, 12:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jag ser i flera av artiklarna hur hon lyfter fram stödet från medlemmarna. Är det just att hon inte specifikt skrivit ordet "tack" som gör att du tolkar det som att hon inte tackar?
Citera
2022-10-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Håller med men vill rätta en punkt.
Förövaren har inte fått sitt liv raserat.
Förövaren har själv raserat sitt liv genom att göra jävligt dåliga val.
Lite väl sent och föga konstruktivt för förövaren att sitta här och kräkas ut sitt hat.
Det är inte slumpen som gör att man hamnar på Dumpen
Men hm... har inte Sara tagit dålig val i livet? Men hon får komma in i värmen igen? Hon har ju faktiskt utsatt verkliga barn för riktiga trauma och riktiga risker?
Citera
2022-10-21, 12:33
Medlem
moralhoras avatar
Dumpen.se ligger fortfarande uppe på Auktion:

https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20221012_1101&inO=1

Tror inte det är så enkelt att Sara bara kan betala av sin skuld och sedan så blir auktionen tillbakadragen. Har det gått så långt att det ligger ute så borde det (och buden) vara bindande?
Citera
2022-10-21, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skulle det vara bättre för familjer och barn att råka ut för någon som dig eller Dumpens övriga gäddor tror du?
Snacka om skev verklighetsuppfattning.
Om dumpens barn hade funnits på riktigt så vore deras arbete försvarbart på ett helt annat sätt. Det vore fortfarande inte lagligt men jag är trött på på den frågan.

Ot: Jag är inte överdrivet road av att besvara dig. Man har liksom inte nästan 100k inlägg på forum för skoj skull. Du försöker från vissas vägnar hålla liv i debatten. Det är iallafall min känsla. Nåväl..
Citera
2022-10-21, 12:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Men hm... har inte Sara tagit dålig val i livet? Men hon får komma in i värmen igen? Hon har ju faktiskt utsatt verkliga barn för riktiga trauma och riktiga risker?
Du försöker alltså likställa ett utnyttjat barn med pedofilerna som utnyttjar barn..

Bra där .. (eller inte)

Nej, hon har inte utsatt barn för någonting. Det är deras pedofila/förövar pappor som utsatt sina barn för effekten när de avslöjas som de pedofiler/förövare de är.
Citera
2022-10-21, 12:39
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Du måste leva ett vansinnigt misärigt liv. Inte ett inlägg utan att du beskriver Sara i nedsättande termer. Du tuggar lika entonigt som Robinsongäddan när han tjatade om hora och horunge. Har man inte blivit uthängd själv och förlorat allt är det för mig svårt att förstå varifrån detta fanatiska personhat kommer ifrån.

Det räcker med ett högre IQ än dumpenfansen låga dito för att se sanningen i detta bedrägeri.
Men vill du och andra fans idka socialtjänst för Sara och Putte så gör gärna det dock utan att döda människor.

Pedofiler är ett avskum, de ska låsas in och nyckeln kastas i havet, det tror jag ingen, absolut ingen har någon invändning mot!
Men INTE av en lågintelligent pöbel, ledda av två med än lägre IQ, utan av Polis, Domstolar!
V lever i en demokrati 2022, inte på 1700-talet!
Citera
2022-10-21, 12:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Om dumpens barn hade funnits på riktigt så vore deras arbete försvarbart på ett helt annat sätt.

Ot: Jag är inte överdrivet road av att besvara dig. Man har liksom inte nästan 100k inlägg på forum för skoj skull. Du försöker från vissas vägnar hålla liv i debatten. Det är iallafall min känsla. Nåväl..
Nej, återigen - deras arbete går ut på att skona riktiga barn. Inte att ni pedofiler först skall få utlopp för era behov på riktiga barn.

Det handlar om att stoppa er INNAN. - men det vet du ju redan, du har ju träffat dem.

Din känsla tycks för övrigt ha ett lika skevt kompass som din moral -- men är du intresserad av vad jag vill får fram i alla mina inlägg så är det ju bara du läser. Mer exakt - gör det istället för att försöka "känna dig" fram eller skippa försöken till analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in