2022-10-21, 07:03
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Överhypad engelsk manager a la Lampard.

Ditt satans jävla Arsenalmongo!

Lampard var inte överhypad av engelsk media, däremot har du rätt att Slippy G var det.
LFC-media påstod nämligen i vått och torrt att han skulle bli Klopps ersättare.

Super Frank var både en bättre spelare och är en bättre tränare än Gerrard det har vi fått bekräftat nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vilken Londonklubb har vunnit CL? Hmm

Skulle ändå säga att en CL titel väger tungt som trofé och ni får slänga upp typ 5 ligatitlar för att kontra.

Lilla Arsenal kan stoltsera sig med obesegrad säsong i ligan men vad är det värt? En enda ligatitel.

Trollet ger sig aldrig, men han har aldrig sett sitt Arsenal vinna CL så han skulle aldrig ens kunna drömma om hur stort det faktiskt är.

Du kan vinna flera cup och ligatitlar i England under en längre tid men för att kunna komma in i det Europeiska finrummet ska du ha minst en Champions League i bagaget.
Citera
2022-10-21, 07:52
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02

Lampard var inte överhypad av engelsk media, däremot har du rätt att Slippy G var det.

Super Frank var både en bättre spelare och är en bättre tränare än Gerrard det har vi fått bekräftat nu.

Trollet ger sig aldrig, men han har aldrig sett sitt Arsenal vinna CL så han skulle aldrig ens kunna drömma om hur stort det faktiskt är.

Du kan vinna flera cup och ligatitlar i England under en längre tid men för att kunna komma in i det Europeiska finrummet ska du ha minst en Champions League i bagaget.

Lampard var ganska överhypad som tränare, men det var ju främst innan han ens börjat typ. Sen gjorde han det bra i Derby.
Däremot så var han ju inte lika dålig som många fått för sig att han var i Chelsea. Chelsea var ju inne i en märklig period som hade skett även utan honom.

Nu är han i en klubb som skulle kunna ha världens bästa tränare och världens bästa lag och ändå gå dåligt.

Där är väl Gerrard med. Everton & Aston Villa är klubbar som skall ledas av arga gråhåriga gubbar. Inte "unga" tränare som Frank & Steven. Det är klubbar dömda till ökenvandring.

Som spelare håller jag dom båda högt. Två olika typer av spelare men där Lampard helt klart var överlägsen i att han var mycket mer mångsidig medans Gerrard var ganska fast på sin position.

Självklart gillar jag Gerrard mer då han spelade för Liverpool och jag har sett honom mer. Men Frank Lampard är en Premier League legend och alla som säger något annat är kuknäsor.

Edit: Såg att Stevie fått sparken nu, hade missat det

Vill han fortsätta sin tränarkarriär så borde han gå ner i divisionerna, alternativt söka sig utomlands. Han var inte redo för PL än. Kanske aldrig blir det, det är inte för alla.

Skulle vara kul om han tog över en klubb i nån liga man inte kollar så mycket på så att man fick en anledning att kolla.
Senast redigerad av TheJacket 2022-10-21 kl. 08:21.
Citera
2022-10-21, 08:24
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om man vill ha ett svar på den frågan så bör man läsa dina inlägg.

Måste den här tråden ständigt handla om en enda användares idioti? Ta tillbaka ignore-funktionen för helvete!

21/22 den stora Liverpooltråden

22/23 den stora Arsenaltråden

När vissa lag med extremt efterblivna supportrar når framgång så allierar man sig med likasinnade troll och bildar en maffia som ska rätta alla felaktiga åsikter som inte stämmer överens med deras världsbild.

De flashbackare som representerar båda lag ovan stämmer perfekt in på nidbilderna som både jag och flera andra har mot dessa klubbar.

Det blir alltid extra komiskt när vissa Arsenalfans nu går ihop med Generalen och spammar sönder tråden likt alla Liverpooltroll förra säsongen, vart någonstans befann dem sig när Arsenal var skit?
Citera
2022-10-21, 08:41
Moderator
zanteras avatar
Citat:
[/b]
Håller med om allt du skrev innan.

Har Aston Villa dragkraft nog att locka till sig Poch eller Tuchel?
Barca jobbet är nog snart ledigt.
Juventus lär/bör ha frågat dom om dom är intresserade om dom sparkar.
Don Carlo har inte många år kvar i Real.
Atleti börjar leta något nytt.
PSG kommer som vanligt sparka tränaren när dom ryker i CL.

Jag säger inte nödvändigtvis att Villa skulle få Poch eller Tuchel men jag kom o tänka på när Everton från ingenstans lyckades plocka in Ancelotti t.ex. Tror de flesta av oss hörde det och tänkte "fan är det första April eller?". Oavsett vem Villa går för så är det intressant att se om de försöker ta in en riktigt bra tränare som får oss alla att tänka "Hmm det där var en stark värvning" eller om det blir en trött Steve Bruce eller liknande som alltid lyckas kräla upp ur toaletten när man tror att han blivit nerspolad för gott.
Citera
2022-10-21, 09:44
Medlem
Drickbacks avatar
Dags för trådens barn att se tecknat, undertecknad har redan sett den haha

https://www.youtube.com/watch?v=OzKEGa3nVTk
Citera
2022-10-21, 10:39
Medlem
DidierDrogba02s avatar
https://www.caughtoffside.com/2022/10/21/manchester-united-consider-releasing-problem-player-on-free-transfer/amp/

Hoppas United hanterar detta bättre än vad Arteta gjorde med Auba.

Enligt artikeln så vill United försöka tvinga bort Ronaldo från klubben då relationen mellan båda parter har blivit toxic. Så jag förväntar mig att klubben agerar klot här för att inte tvingas betala hela hans kontrakt.

Måste vara jävligt skönt för er Unitedfans att äntligen se rätt tränare i er klubb.
Citera
2022-10-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Fast vilka realistiska klubbar finns det?
Förlåt, kortade ner ditt inlägg avsevärt. Det finns inga realistiska klubbar för de två som Ronaldo skulle kunna fungera i har alternativ eller gick för andra alternativ. Det var PSG eller Man City - där hade Ronaldo kunnat göra samma sorts skillnad som förr.

Citat:
Kan tänka mig att Napoli nog är lite sugna på honom om han sänker lönen lite.
PSG om Mbappe/Neymar lämnar men inte annars.
BVB skulle kunna ha stor nytta av honom.
Atleti om han vill spela för stadsrivalen.
Annars lutar det väl åt hem till Portugal 1-2 år sen till USA?
Skulle säga att enbart PSG av dessa lagen hade fungerat. Inget av de andra lagen spelar på ett sätt som dagens Ronaldo hade klarat av. Du menar att han skulle kunnat foga sig i att springa röven av sig i Atleti när han lunkar rundor i United.

Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Ronaldo får alltså inte vara med i helgens match mot Chelsea. Det har varit många år nu där man som supporter tyckt illa om det mesta som klubben gjort. Det här måste jag dock säga är första gången på länge man känner att något gjorts riktigt rätt.

Lägg därtill en vettig tränare som också verkar kunna besitta egenskapen att han kan göra enskilda spelare bättre, så ser det för första gången på länge inte helt hopplöst ut för United.

Personligen hoppas jag på att man skickar Ronaldo därifrån så snart som möjligt.
Kan bara hålla med dig, tycker det är helt jävla underbart statement från framförallt ETH men även klubben att man faktiskt backar tränaren i detta fallet. Ronaldo eller hans personal insåg kanske efteråt att det inte riktigt var läge att vara en cry-baby och släppte ett statement som jag bara skratta åt när jag läste. Om något av det han skriver där stämmer så skulle man inte först vägra att göra ett sent inhopp för att sedan demonstrativt lämna arenan på det sättet.
Citera
2022-10-21, 11:40
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Förlåt, kortade ner ditt inlägg avsevärt. Det finns inga realistiska klubbar för de två som Ronaldo skulle kunna fungera i har alternativ eller gick för andra alternativ. Det var PSG eller Man City - där hade Ronaldo kunnat göra samma sorts skillnad som förr.

Roma ser jag som den mest realistiska klubben för Ronaldo att gå till då Mourinho verkar ha något på gång där. Ynglingar som Zalewski och Zaniolo skulle kunna lära sig mycket av han och Tammy Abraham som fortfarande är lika klumpig som han var i Chelsea skulle möjligtvis också kunna få en nystart i karriären med Ronaldos närvaro.
Citera
2022-10-21, 11:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02

Lyssna nu, din barnrumpa.

Lampard var högt överskattad av engelsk media, trots att han inte hade visat ngt som är värt att snacka högt om. Trots detta, så gjorde Chelski ”en Ole” och anställde Fat Frank. Lampard har förövrigt sämre statistik med Chelski än vad självaste Ole har med Man United.

Gerrard visade under tiden med Rangers att han har potential till att bli en stor manager, Lampard har dock aldrig visat ngt liknande. Och om en tre år, så kommer Lampard att vara lika het som en död,rutten makrill på tränarmarknaden - Fat Frank kommer aldrig att uppnå ngt öht som manager. Gerrard har iaf potential till att bli en Ok manager.

Annars så imponerades jag aldrig speciellt av varken Gerrard eller Lampard som spelare, de var båda mer överskattade än ngt annat.

_ _ _

OK. Så du menar att Nottingham Forest är en mäktigare klubb än vad Arsenal & Man City är tillsammans..?
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Lampard var ganska överhypad som tränare, men det var ju främst innan han ens börjat typ. Sen gjorde han det bra i Derby.
Däremot så var han ju inte lika dålig som många fått för sig att han var i Chelsea. Chelsea var ju inne i en märklig period som hade skett även utan honom.
Nu är han i en klubb som skulle kunna ha världens bästa tränare och världens bästa lag och ändå gå dåligt.

Där är väl Gerrard med. Everton & Aston Villa är klubbar som skall ledas av arga gråhåriga gubbar. Inte "unga" tränare som Frank & Steven. Det är klubbar dömda till ökenvandring.

Som spelare håller jag dom båda högt. Två olika typer av spelare men där Lampard helt klart var överlägsen i att han var mycket mer mångsidig medans Gerrard var ganska fast på sin position.

Självklart gillar jag Gerrard mer då han spelade för Liverpool och jag har sett honom mer. Men Frank Lampard är en Premier League legend och alla som säger något annat är kuknäsor.

Edit: Såg att Stevie fått sparken nu, hade missat det

Vill han fortsätta sin tränarkarriär så borde han gå ner i divisionerna, alternativt söka sig utomlands. Han var inte redo för PL än. Kanske aldrig blir det, det är inte för alla.

Skulle vara kul om han tog över en klubb i nån liga man inte kollar så mycket på så att man fick en anledning att kolla.
Ja, Lampard blev (av ngn anledning) rejält överhypad av brittisk media under säsongen med Derby. Annars så styrde Lampard Derby till en 6:e plats i Championship.. samma position som de slutade på säsongen innan Lampard tog över.
Citera
2022-10-21, 12:05
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Lyssna nu, din barnrumpa.
Lampard var högt överskattad av engelsk media, trots att han inte hade visat ngt som är värt att snacka högt om. Trots detta, så gjorde Chelski ”en Ole” och anställde Fat Frank. Lampard har förövrigt sämre statistik med Chelski än vad självaste Ole har med Man United.

Du kan inte jämföra Lampard med Ole då Chelsea lyckades vinna Champions League med det lag som Lampard byggt upp från grunden i hans första säsong utan värvningar och med övrigt skräp som Willian, Pedro och Barkley under Sarris regim.

Har Ole byggt upp sitt Man Utd på ett liknande sätt? Svar nej.

Citat:
Annars så imponerades jag aldrig speciellt av varken Gerrard eller Lampard som spelare, de var båda mer överskattade än ngt annat.

Blev det en fyllefest efter dundersegern mot PSV i EL?

Gerrard kan definitivt bli överskattad av LFC-media, men var bra mycket bättre som ledare och spelare för Liverpool än tex Patrick Viera.

I vilken värld skulle Lampard vara överskattad när han har gjort flest mål som mittfältare i Premier Leagues historia. Endast en losergooner skulle kunna komma med sånt skit.

Läs på lite om Lampards och Gerrards karriärer innan du uttalar dig.

Citat:
OK. Så du menar att Nottingham Forest är en mäktigare klubb än vad Arsenal & Man City är tillsammans..?

Det finns självklart undantag för den regeln, nej Forest är varken större än Man City eller Arsenal.
Citera
2022-10-21, 16:46
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Dags för trådens barn att se tecknat, undertecknad har redan sett den haha

https://www.youtube.com/watch?v=OzKEGa3nVTk

Detta är verkligen den absolut sämsta formen av fotbollshumor.

Jag kan se framför mig hur bajsluktande Indier som avgudar "Troll Football" konton sitter och gapskrattar åt sånt här.
Citera
2022-10-21, 18:17
Medlem
YUUUP!

Vi kan definitivt bli nedflyttade denna säsong.
Vi är för närvarande botten tre..och spelmässigt så förtjänar vi att vara där.
400 Miljoner Pund spenderade sedan vi gick upp,och nu befinner vi oss i nuvarande situation.
Forest,Bournemouth,Soton,Leeds,Villa och oss.Tre av oss kommer att tvingas stiga av.
Dessutom är vi utan manager tills 2023 åtminstone.
Vi har byggt en starting eleven som för närvarande saknar cojones nog att stanna uppe.
Det är onekligen frustrerande då det kan konstateras på toppen av 400 Miljoner investerat,men det är såsom det är.En Kinapuffris kille som tror att han kan engelsk fotboll,en engelsk nickedocka i släptåg.
Mer krävs det inte för en klubb utanför topp six.
I skrivande stund så tror jag att det blir Forest,Villa och vi som ryker.
Å andra sidan snackas det om att Adama Traore numera skall vara 90 minuters matchfit..så allt att spela för vad det verkar.Adama är vårt ENDA hot framåt,men vilken formidabel kraft han är.
Oavsett så har jag varit Wolves sedan 1975,så jag är up for the relegation fight..och dessutom så har jag ju naturligtvis varit med om myyycket värre tider för klubben så striden känns fortfarande inte förlorad.

Buy a corner shop.
Sell the cheaper lager.

Fight,fight wherever you may be
We are the boys of the black country
and we`ll beat you all
Wherever you may be
We are the boys of the black country.
Senast redigerad av Lookalike 2022-10-21 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in