Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Du ska få knarka hur mkt du än vill för min del, bryr mig inte.
Men du har uppenbarligen inte koll på fotboll och/eller fotbollshistoria, den saken är iaf klar.
Har du ens varit i London, eller i England öht? Verkar inte så.
Men till information, så har både Man United och Liverpool redan flera ligatitlar än Arsenal. Men ligger på 3:e plats över flest titlar i engelska högstadivisionen med 13, dessutom så har vi rekorden i antal FA Cups. Man City har totalt 8 ligatilar och Chelsea 6x.
BTW, vilken engelsk klubb tror du det kan vara som är den enda FC:n som har vunnit minst 1 titel eller trofé under varje årtionde mellan 1930 och 2010-talet..🧐
Well, nu är det sängen för min del.
Tack?
Nähä okej?
Vad har det med saken att göra?
Ja, jag skrev att ni var trea. Men snart är ni efter City,Chelsea,Newcastle OCKSÅ! City lär vara förbi innan Pep lämnar och City räknas redan som ett större lag än Arsenal. Chelsea kommer komma förbi snart och se upp för Newcastle.. Duktiga pojkar! Hur ligger ni till när det kommer till CL titlar då?
Enbart lag som inte KAN vinna CL skulle ranka en liga titel högre. FA-cupen eller inhemska cuper överhuvudtaget behöver vi inte ens gå in på vilka lag det är som rankar dom som "värsting titlarna".
Oj,oj,oj! Mäktiga Arsenal kan ta en titel var tionde år! City tar över en per år dom senaste 10 åren..
När Liverpool inte vann ligan på evigheter så vann dom iaf CL!
Chelsea vinner CL.
United vinner CL.
City vinner ligan på löpande band och är en favorit till CL varje säsong.
Vad gör Arsenal? Vinner en FA-cup och vill leka med dom stora grabbarna?