Citat:
Ursprungligen postat av
Snubchurp
Precis som det blivit med invandringsfrågan kommer det ta lång tid innan svennar vaknar och inser att miljöfrågan är viktig och kommer bli allt viktigare.
Frågan är när vi kan få partier som kan driva klimat och miljöfrågor på riktigt.
Beskriv gärna i detalj, hur du under din livstid märkt att klimatet har påverkats?
Jag är 32 år gammal, född 1990 och under mina år på jordelivet har jag inte märkt någon markant skillnad i varken temperatur, väder eller liknande.
Klimat-tramset är symbolpolitik, det är en ursäkt för att lapa kebabrumpa, värna om bögarna och smutslimerna. Man vill framstå som godhjärtad, nobel och ädel. Skon klämmer när folk kör stora bilar, tjänar mycket pengar och lever bra, då kan man ta till miljön, invandring och medmänsklighet som ett patetiskt försök till att framstå som nobel, när det enda man vill är att importera bidragstagare och förhindra att folk kör dyra bilar, för man är själv en loser som går på bidrag, och som inte har råd med en ordentlig bil.
Det viktigaste är inte att vara godhjärtad, nobel och ädel. Det viktigaste är att FRAMSTÅ som godhjärtad, nobel och ädel.
Kisskommunister, miljöfittor och annat trams skall dräpas!