2022-10-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Du pallar ej dela? Fan ska man behöva skaffa sig insta/TikTok för detta hahaha (ja kanske.)

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fp%2F Cj8DI_6IVgX%2F

🤣 kolla klart hela till slutet. Klockren
Citera
2022-10-20, 21:24
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Mr finger skjutarens kyckling dans som black ghost lade upp var total klockren med soundet och allt
https://www.instagram.com/p/Cj8DI_6IVgX/
Så Mr.Pistoltecken är kvinnoboxare också?

Vill du köra på riktigt kom Norrland ja kommer fucking knulla dig din simplord motherfucking pussyassbitchboy wannabeG *dubbla pistoltecken*
Citera
2022-10-20, 21:25
Medlem
Citat:
Haha lever den pissluffarn? trodde han dragit något gammalt över sig vid det här laget?
Hahah nej han verkar leva! Hörde att han och Olof prata om att göra en video med Alex också men Olof sa något i still med att Alex måste gå hårdare in i återfallet😂
Citera
2022-10-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fp%2F Cj8DI_6IVgX%2F

🤣 kolla klart hela till slutet. Klockren

😂😂😂🤘🤘🤘 #TEAMBLACKGHOST
Citera
2022-10-20, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Vill du köra på riktigt kom Norrland ja kommer fucking knulla dig din simplord motherfucking pussyassbitchboy wannabeG *dubbla pistoltecken*
Jepp var det inte det teckenspråks finger skjutande kycklingen sade i någon av hans videos att han aldrig boxat en tjej.

Där ser man inte mycket till man där.
Citera
2022-10-20, 21:59
Medlem
Citat:
Jepp var det inte det teckenspråks finger skjutande kycklingen sade i någon av hans videos att han aldrig boxat en tjej.

Man tycker ju att när det ändå är känt och Finns på papper så vore det bästa att stå för det och erkänna, det skulle jag iaf respektera mer än att han ljuger
Citera
2022-10-20, 22:11
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:

Personer som Alex måste ofta ljuga för sig själv för att känna sig mindre misslyckade och för att bevara den lilla självkänsla man har, det kan jag ändå förstå..

Vem fan vill vara känd som den 2 meter långa benzotorsken som ger sig på kvinnor?

Hur någon inte klippt smutset ännu är ett mysterium.
Citera
2022-10-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Jag blir inte förvånad. En sån som Alex går alltid tillbaka till sin trygghet. Han verkar så obrydd men egentligen är han trasig. På samma sätt som Alex är den enda ”trygghet” Alva har, är Alva den enda trygghet Alex har. Jag tror mycket handlar om saker Alva erkänt i efterhand, sånt hon hade ljugit om. Tex kan det handla om vem hon legat/inte legat med (spekulation). Förvånar mig inte om Nicole var ett sätt att ”hämnas” på Alva för att han var så besviken på henne och att ta tillbaka sin manlighet, hans ego blev sårat. Definitionen av ett destruktivt förhållande som innehåller alla delar. Alex behövde återställa maktbalansen i relationen. Och så lägger vi på missbruk och missbrukarpersonligheten på det.

Min gissning bara.

Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Man tycker ju att när det ändå är känt och Finns på papper så vore det bästa att stå för det och erkänna, det skulle jag iaf respektera mer än att han ljuger

Har för mig han sa något i Dialogiskt om att hans advokat Sargon de Basso bevisade att han var oskyldig till kvinnomisshandeln. Om hovrätten fastställt (?) Hur funkar det då? Har fallet kanske prövats igen efter att han dömdes
Citera
2022-10-20, 22:14
Medlem
Citat:
Trodde han var waaay to busy med att erövra världen och bära youtube på sina axlar med Olof K haha 😂
Tror Olof skickat hem honom. Han har gjort bort sig för mycket! Han passar däremot jätte bra ihop med Alex! Båda är riktigt låg begåvade, noll självinsikt och samma intressen = droger! Två loosers som inte har andra vänner, dras till varandra. Tragiskt
Citera
2022-10-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
Har för mig han sa något i Dialogiskt om att hans advokat Sargon de Basso bevisade att han var oskyldig till kvinnomisshandeln. Om hovrätten fastställt (?) Hur funkar det då? Har fallet kanske prövats igen efter att han dömdes

Lätt att häva ur sig för att få godtrogna följare att tystas och inte tänka mer på saken.
Citera
2022-10-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Det är inget nytt att han är kvinnomisshandlare 😊 det var så han fick biljett till finkan så han kunde börja sitt gangster skådespel 😂
Citera
2022-10-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt

Dom flesta ”kvinnomisshandelsmål” läggs ner om dom ens blir ett åtal. För tjejerna vågar aldrig delta i åtalet.
Det innebär inte att smutset är oskyldig 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in