2022-10-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Trodde han var waaay to busy med att erövra världen och bära youtube på sina axlar med Olof K haha 😂

Kan vi köra en insamling till Olofs gastric bypass och lokals kronofogden skulder?

Näää… 😂
Citera
2022-10-20, 23:05
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Det är inget nytt att han är kvinnomisshandlare 😊 det var så han fick biljett till finkan så han kunde börja sitt gangster skådespel 😂
Jag undrar om han fick visa sina papper.

Jag misstänker nämligen att han var en liten bitchboy på anstalten, enligt han själv så styrde ju han och "MB" avdelningen
Citera
2022-10-20, 23:17
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
Har för mig han sa något i Dialogiskt om att hans advokat Sargon de Basso bevisade att han var oskyldig till kvinnomisshandeln. Om hovrätten fastställt (?) Hur funkar det då? Har fallet kanske prövats igen efter att han dömdes

Nej, han är en dömd kvinnomisshandlare. FUP och all nödvändig info finns i tråden långt bak. Hade varit schysst om någon snäll själ kan återuppladda skiten så alla nya här i tråden kan se vilket miserabelt svin han är.
Citera
2022-10-20, 23:27
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Dom flesta ”kvinnomisshandelsmål” läggs ner om dom ens blir ett åtal. För tjejerna vågar aldrig delta i åtalet.
Det innebär inte att smutset är oskyldig 😊

l detta fallet verkar han faktiskt varit det.
Citera
2022-10-20, 23:34
Medlem
laxkaviars avatar
varför möter inte Black Ghost Wakanda Warrior upp Alex då? Filma det...

Visst Alex har rushat på ett tag, men han backar inte
Citera
2022-10-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
varför möter inte Black Ghost Wakanda Warrior upp Alex då? Filma det...

Visst Alex har rushat på ett tag, men han backar inte
Hur länge har han varit i rushen nu ?! Över en månad el?! Fyfan, han kommer behöva sjukhusvård när han går av sig skiten! Videon häromdagen när han va "full" va fan obehaglig, hans ögon va inte närvarande. Jag tror han använder alkohol när han försöker gå av sig ngt annat, bara en känsla jag fått. Och det passar bra med Alvas livsstil också. Hade jag varit han hade jag fan inte velat vakna upp ur denna rushen! För helvete, tänk att sitta och titta på alla dessa videos när han är nykter. My God, där snackar vi allvarlig panik ångest! Ja, om han nu har förmågan att känna det. Eller att känna något överhuvudtaget. Han kommer inte kunna komma tbx mer, finns absolut ingenting han kan säga eller göra, som ursäktar hans beteende senaste månaden! Jag tror inte följarna förlåter honom denna gången. Han har sabbat det för gott! Hoppas han förstår det och drar sig tillbaka.
Citera
2022-10-21, 00:28
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hur länge har han varit i rushen nu ?! Över en månad el?! Fyfan, han kommer behöva sjukhusvård när han går av sig skiten! Videon häromdagen när han va "full" va fan obehaglig, hans ögon va inte närvarande. Jag tror han använder alkohol när han försöker gå av sig ngt annat, bara en känsla jag fått. Och det passar bra med Alvas livsstil också. Hade jag varit han hade jag fan inte velat vakna upp ur denna rushen! För helvete, tänk att sitta och titta på alla dessa videos när han är nykter. My God, där snackar vi allvarlig panik ångest! Ja, om han nu har förmågan att känna det. Eller att känna något överhuvudtaget. Han kommer inte kunna komma tbx mer, finns absolut ingenting han kan säga eller göra, som ursäktar hans beteende senaste månaden! Jag tror inte följarna förlåter honom denna gången. Han har sabbat det för gott! Hoppas han förstår det och drar sig tillbaka.

Klart håller med till 100%. Bättre att varva ner. Men att jaga clout när en person ligger ner är svinigt. Särskilt när han inte ens vågar möta upp Alex i detta skicket.
Citera
2022-10-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Fan det är bara hat i kommenterarerna, vad hände med #styrkekramar #soberoctober ?
Menar du i sociala medier? Här har det väl aldrig varit mycket styrkekramar. "Du är så stark, fortsätt kriga!"
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Vilket koks, snubben fuktade läpparna utan någon behövde be han.
Det är rätt bisexuella vibbar från honom, inte sant?
Citat:
Klart att lokal vill tjäna en hundralapp här och där och är den enda som vill släppa in paret kaos i rampljuset igen när alla andra ”ghostar” dom 😂😇
Lokal föredrar helt nya och alldeles ÄKTA dollarsedlar!
Senast redigerad av TigerKid2 2022-10-21 kl. 01:53.
Citera
2022-10-21, 03:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Vet ej hur alkoholiserad han är men fortsätter han dricka sig så där packad flera dagar i rad måste han tända av på psykakuten. Han kommer få nervproblem, kramper hallisar etc. Mycket värre än avtändningen på benzo och cola. Men narkomaner brukar supa ner sig när de inte kan knarka längre. Brukar funka supa 24/7 i 3-4 dagar sedan hej då.
Citera
2022-10-21, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vet ej hur alkoholiserad han är men fortsätter han dricka sig så där packad flera dagar i rad måste han tända av på psykakuten. Han kommer få nervproblem, kramper hallisar etc. Mycket värre än avtändningen på benzo och cola. Men narkomaner brukar supa ner sig när de inte kan knarka längre. Brukar funka supa 24/7 i 3-4 dagar sedan hej då.
Han blandar benzo och alkohol sen abiaten såklart också.
Citera
2022-10-21, 03:51
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Han blandar benzo och alkohol sen abiaten såklart också.

Blandar man hårt med benzo så kan man kröka längre men super man hårt på sprit så lägger ändå kroppen av efter ett tag. Man bara ligger och skriker av värk även om benzon tar bort dödsångesten. Kommer inte ens kunna gå på wc. Pissar och skiter ner sig. Bara misär. Effekten av kokainet kommer nästan inte kännas. Han borde lägga in sig på 8 veckors privat rehab om han har råd.

Problemet är att många som missbrukar så här tungt gör det för att de vill dö. Typ som ett enda långt utdraget självmord. De vill inte bli friska. Orkar inte leva i verkligheten. Vill ej vakna upp och ta tag i livet.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-10-21 kl. 04:04.
Citera
2022-10-21, 04:12
Medlem
Vem var det som hade bild på Alex eller dissade honom i en musikvideo? något i stil med att där denna kille bor så betyder såna ärr som Alex har att man golat, etc.

Någon som har länk till denna diss? Borttaget kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in