2022-10-20, 19:46
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Varför inte? Kom med ngt vettigt svar istället.

Skrev först att du skulle säga vilka snillen som sagt att Pep är mer fokuserad på CL. Men du länkar ju aldrig till något så var onödigt att jag ens citerade dig.
Citera
2022-10-20, 19:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja juste! Mäktiga Arsenal går inte att jämföra med andra lag! Bayern och Real släng er i väggen för Arsenal kommer kanske spela CL nästa år och vinna hela skiten ännu en gång. Reals rekord i CL ligger illa till nu när kungarna från London kanske ska spela CL igen.

Bad dig att sluta citera mig!
Vart skrev jag det..?

Poänget är, att Arsenal är i en annan position än vad du tex Göteborg eller Norrköping är i AS. Annars så blir det ju ”lite” snett att jämföra AS med EPL i en sådan sammanhäng.

Hade glömt bort din profil.
Citera
2022-10-20, 19:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Helt rätt gjort av Ten Hag. Ingen spelare är större än klubben som de representerar, vi har ju även erfarenhet av detta i Arsenal på senare år - är bättre att bara kvitta sig med divorna.

Men på tal om en ev ny klubbadress för Ronaldo, så tror jag knappast att knappast att ngn storklubb skulle vara intresserad i hans tjänster. Tippar att 40-åringen går till MLS, Saudiarabien eller en europeisk medelklubb klubb som tex Marseille.
Om du kallar Marseille "europeisk medelklubb" så undrar jag vad fan du kallar Arsenal? "Europeisk miniklubb"?
Citera
2022-10-20, 19:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vart skrev jag det..?

Poänget är, att Arsenal är i en annan position än vad du tex Göteborg eller Norrköping är i AS. Annars så blir det ju ”lite” snett att jämföra AS med EPL i en sådan sammanhäng.
Dom var ganska jävla likt Göteborg förra året...

Jag jämför inte ligorna din pajas!
LIKA STOR SKRÄLL!!
Citera
2022-10-20, 19:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Om du kallar Marseille "europeisk medelklubb" så undrar jag vad fan du kallar Arsenal? "Europeisk miniklubb"?
Haha. Skulle inte vi sluta att citera varandra!?

Men att du kommer på att ens jämföra AFC med Marseille säger allt om dina fotbollskunskaper.
Citat:
Dom var ganska jävla likt Göteborg förra året...

Jag jämför inte ligorna din pajas!
LIKA STOR SKRÄLL!!
Nix. Inte jämförbart öht.
Citera
2022-10-20, 19:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha. Skulle inte vi sluta att citera varandra!?

Men att du kommer på att ens jämföra AFC med Marseille säger allt om dina fotbollskunskaper.

Nix. Inte jämförbart öht.
Jämför inte dom. OM har vunnit CL och är på en annan nivå..

Nej, okej.
Citera
2022-10-20, 20:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Skrev först att du skulle säga vilka snillen som sagt att Pep är mer fokuserad på CL. Men du länkar ju aldrig till något så var onödigt att jag ens citerade dig.
Vilka snillen?

Det har spekulerats en hel del om att Pep kommer fokusera mer på UCL denna säsong, fast det har de ju även sagt under tidigare säsonger, men vad vet jag? I övrigt så borde man sällant lyssna på vad dessa sk ”experter” kommer med.

Skälet till att varför jag inte längre delar några källor osv här inne, är kort o gott p g a att jag lade ut 100tals länkar under det första året eller så, och jag blev trött på att länka ”bevis” för varenda inlägg som jag skrev. Därför, så kommer jag aldrig att lägga ut några länkar igen här inne.
Citera
2022-10-20, 21:02
Medlem
Jag såg slutet av Man United-Tottenham i går, efter att ha sett Liverpool-West Ham. Jag blev imponerad av Man U! De spelade aggressivt och vann närkamper och pressade hårt och spelade bra, och de har haft flera bra matcher mot topplag. Fortsätter de så här med stark press och hårt arbete då tror jag att de kommer ha en väldigt bra säsong.
Citera
2022-10-20, 21:04
Medlem
Generalanderssons avatar
(Detta hör väl inte hemma i denna tråd, men eftersom att det tydligen inte finns ngn tråd om Europa League, så väljer jag att skriva det här inne.)

_ _ _

Blev en härlig seger för oss över van Nistelrooy’s PSV hemma på Emirates i kväll. Vi vann med bara 1-0, fast vi ställde upp med ett B-präglat lag.

London is red. Never relegated, won the most trophies and the biggest fanbase! COYG.
Citera
2022-10-20, 21:45
Medlem
Free12s avatar
Citat:
(Detta hör väl inte hemma i denna tråd, men eftersom att det tydligen inte finns ngn tråd om Europa League, så väljer jag att skriva det här inne.)

_ _ _

Blev en härlig seger för oss över van Nistelrooy’s PSV hemma på Emirates i kväll. Vi vann med bara 1-0, fast vi ställde upp med ett B-präglat lag.

London is red. Never relegated, won the most trophies and the biggest fanbase! COYG.
London is red! Arsenal vinner en EL match medans två andra Londonlag spelar i den där jävla skiten dom kallar CL!

West Ham dominerar iof Conference league, så det är tajt där mellan Arsenal och West Ham om vilka som verkligen är Londons/Englands stolthet..
Senast redigerad av Free12 2022-10-20 kl. 21:48.
Citera
2022-10-20, 22:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
London is red! Arsenal vinner en EL match medans två andra Londonlag spelar i den där jävla skiten dom kallar CL!

West Ham dominerar iof Conference league, så det är tajt där mellan Arsenal och West Ham om vilka som verkligen är Londons/Englands stolthet..
Tänker, för forumets del, att inte dra igång en onödig fight.

Men vilken Londonklubb kan det vara som har spelat flest säsonger i engelska högstaligan utan att ramla ner (100+ år), vunnit flest ligatitlar samt flest troféer, gått undefeated genom en hel säsong och har flest fans i den engelska huvudstaden? Hmm..😶
Citera
2022-10-20, 22:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag kommer isåfall inte att skylla någonting. Och ja, utan skadorna på Tierney/Partey så hade vi garanterat tagit fjärdeplatsen förra säsongen - detta vet även du.

Du är fan galen på riktigt helt sjukt att du aldrig ger upp. Är 130% säker på att ni inte vinner titeln det vet både du och jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in