Citat:
Ursprungligen postat av
Sinrath
Uttalande som det fetade får mig att SPY. Ni kan aldrig ha jobbat med dysfunktionella människor i hela ert liv eller läst domar där det kommer fram att personen eller personerna totalt blåljugit när det funnits bevis som visar det svart på vitt. Sen får den 100% frikända personen ändå livet förstört för nu sitter vartenda jävel i byn eller staden och tänker "INGEN RÖK UTAN ELD" som om människor inte har något alls att tjäna på att hitta på och polisanmäla för totala fabrikationer.
Ge inte folk makt efter dom hittat på lite vad som helst för dom råkade vilja ta några extra steg för att fullfölja en anmälan. Lyft på skynket och se hur ett litet träsktroll sitter och gnider två pinnar mot varandra och samtidigt skriker att någon annan anlägger en mordbrand här.
Jag har jobbat med en del dysfunktionella människor i mitt liv, i den här storyn pekar ju dock allt på att det är TS som är den personen.
Det är inte en ensam person som pekat ut TS, det är 4-6kollegor och flera patienter.
Samstämmiga beskrivningar av TS från flertalet oberoende källor.
Hade en på min förra arbetsplats som var helt vidrig mot kollegor(de som hon kände att hon säkert kunde mobba) och kunder men totalt saknade insikt i frågan.
Chefen flyttade på henne och alla på nästa arbetsplats upplevde samma sak.
Personen själv påstod dock att allt bara var påhittat och att hon var utsatt för mobbning från kollegor och chefer.