2022-10-20, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Christina fastlimmade på bänken igen. Hur länge pallar han innan det brister helt?

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Moget att skriva Christina. Han är en utav världens bästa spelare genom tiderna..
Han har nog tröttnat på bänken för länge sedan men som det superproffs han är kommer han ta det som motivation i nästa klubb och komma taggad som fan till VM. Han brinner för att sätta tvivlare på plats och har gjort det i hela Europa.
Vilket är helt rätt, se på skillnaden i hur laget spelar när han är på planen kontra när han sitter på bänken. Om det är uppenbart för mig så borde det vara uppenbart för alla andra med.

Sen bara se på hur svinigt människan beter sig, vi gör en grymt bra match, spelar ut ett Tottenham som ändå öppnat bra denna säsongen och han väljer att GÅ UT från arenan för han surar att Elanga får några minuter istället för honom, han är totalt osynlig i 65 min mot Newcastle och surar som fan för att han inte får vara kvar på plan - det är nada tanke på laget utan bara hans egna framgång. Skicka honom åt helvete säger jag bara.
Citera
2022-10-20, 12:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Vilket är helt rätt, se på skillnaden i hur laget spelar när han är på planen kontra när han sitter på bänken. Om det är uppenbart för mig så borde det vara uppenbart för alla andra med.

Sen bara se på hur svinigt människan beter sig, vi gör en grymt bra match, spelar ut ett Tottenham som ändå öppnat bra denna säsongen och han väljer att GÅ UT från arenan för han surar att Elanga får några minuter istället för honom, han är totalt osynlig i 65 min mot Newcastle och surar som fan för att han inte får vara kvar på plan - det är nada tanke på laget utan bara hans egna framgång. Skicka honom åt helvete säger jag bara.
Nu är ju jag inte ngn MU-supporter, Lol.

Men jag kan bara hålla med i det du skriver kring Ronaldo, att ha spelare som tror de är större än klubben gör inget gott. Dessutom så är ju Ronaldo’s b.f datum passerat, och egentligen så är det väl på tiden att farbrorn lägger skorna på hyllan.
Citera
2022-10-20, 12:23
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Moget att skriva Christina. Han är en utav världens bästa spelare genom tiderna..
Han har nog tröttnat på bänken för länge sedan men som det superproffs han är kommer han ta det som motivation i nästa klubb och komma taggad som fan till VM. Han brinner för att sätta tvivlare på plats och har gjort det i hela Europa.

Jak är omoken

Din clown, mobilen ändrade och det är så vi kallat hen sen 2006 på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är ingenting jämfört med hybrisen som vi har sett från Liverpool-klanen under de sista 3-4 åren..

Vi har sett? Det sitter bara i din hjärna. Har du kollat upp dina hjärnspöken?

Citat:
Nu är ju jag inte ngn MU-supporter, Lol.
.

Vem håller du på då? För inte är det Arsenal. Mig lurar du inte.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-10-20 kl. 12:26.
Citera
2022-10-20, 14:12
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Förväntar mig att Arsenal ska vinna EL då man är så bra? Eller? Eller?
Citera
2022-10-20, 14:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Förväntar mig att Arsenal ska vinna EL då man är så bra? Eller? Eller?
Nej, det tror jag inte att vi kommer klara av. Dessutom så borde vi fokusera på PL istället.
Citera
2022-10-20, 14:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Nej, det tror jag inte att vi kommer klara av. Dessutom så borde vi fokusera på PL istället.

Dålig mentalitet.
Citera
2022-10-20, 14:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Dålig mentalitet.
Kanske det. Men samtidigt så verkar det som att Man City fokuserar mer på UCL än EPL denna säsong.
Citera
2022-10-20, 14:38
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Kanske det. Men samtidigt så verkar det som att Man City fokuserar mer på UCL än EPL denna säsong.

Varför tycker du det? Vill inte starta någon fight bara nyfiken på vad du har sett som gör att du tycker det. Haaland?
Citera
2022-10-20, 14:56
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

Arsenal ska fokusera på alla tävlingar, undantaget Coca-cola/Carling/Carabao/Ligacupen.
EL är ju en bakväg in i CL. Nu ser det ju bra ut att komma in genom huvuddörren, men man borde hålla nödutgången tillgänglig så länge det är möjligt.

Nu ser ju EL ut att kunna bli en CL-light till våren. Barcelona, Juventus, Ajax, Atletico Madrid, Milan, Marseille/Sporting och Sevilla är ju på väg ner till EL som det ser ut nu.
Citera
2022-10-20, 18:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Varför tycker du det? Vill inte starta någon fight bara nyfiken på vad du har sett som gör att du tycker det. Haaland?
På mig så verkar det som att Guardiola är extra taggad på UCL denna säsong, detta är ngt som han själv har visat tecken på.

Annars så spekulerar de sk ”experterna” om att City fokuserar mer på UCL den här säsongen.
Citera
2022-10-20, 18:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Arsenal ska fokusera på alla tävlingar, undantaget Coca-cola/Carling/Carabao/Ligacupen.
EL är ju en bakväg in i CL. Nu ser det ju bra ut att komma in genom huvuddörren, men man borde hålla nödutgången tillgänglig så länge det är möjligt.

Nu ser ju EL ut att kunna bli en CL-light till våren. Barcelona, Juventus, Ajax, Atletico Madrid, Milan, Marseille/Sporting och Sevilla är ju på väg ner till EL som det ser ut nu.
Absolut. Alla turneringar är viktiga för Arsenal.

Men personligen, så ser jag hellre att vi går och vinner EPL istället EL.

Och precis som du skriver, så ser det ut som att det blir extremt tight i EL denna säsong.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-10-20 kl. 18:55.
Citera
2022-10-20, 18:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon

Sa inget om hans senaste prestationer.

Var bara jävligt konstigt av United att tvinga kvar honom för att bänka honom. Seriöst, hur trodde dom han skulle ta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in