2022-10-20, 01:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Va, är du dum, skadar bara sig själv, alla anhöriga och vänner inblandade, och kostar staten en massa, vård, kör berusade, stör, skrämmer. Du verkar aldrig träffat på en alkis. Klart de behöver hjälp. Och att bjuda en som rättat upp sig- på sprit, är grymt.

Att fresta en som råkar ha dåliga sexkänslor, men ändå kan hantera dem. Bjuda ut barn som tar kontakt för sex, och skickar bilder tagna från nätet är lika grymt. Endast bara för att de ska gå över gränsen så att hatare ska få sitt. Är väldigt egoistiskt. Ego Sara och ego Patrik.

Du kan få vem som helt att misshandla dig, personen behöver inte vara en bråkmakare, för det att du lyckas få den att slå dig.

Du vet att de hittar peddona på sidor där barn hänger, va? Vet inte vilken typ men liknande TikTok, Kik, hästspel mm. Männen har alltså skaffat användarkonto på olika appar och sidor där mest kids hänger, där snappar Dumpen upp dem och börjar chatta under alias som minderåriga. Det är alltså aktiva pedofiler som är ute på nätet för att hitta barn.

Svin som dig som sitter och försvarar pedofiler är nästan lika illa som peddos, inser du inte att de måste bort ur samhället?
Citera
2022-10-20, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du vet att de hittar peddona på sidor där barn hänger, va? Vet inte vilken typ men liknande TikTok, Kik, hästspel mm. Männen har alltså skaffat användarkonto på olika appar och sidor där mest kids hänger, där snappar Dumpen upp dem och börjar chatta under alias som minderåriga. Det är alltså aktiva pedofiler som är ute på nätet för att hitta barn.

Svin som dig som sitter och försvarar pedofiler är nästan lika illa som peddos, inser du inte att de måste bort ur samhället?
Vänta, är man aktiv pedofil för att man "hänger på TikTok"? Du verkar ha en ludermässig slutledningsförmåga min vän. Om du går på en trottoar, betyder det då att du är bög?
Citera
2022-10-20, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kompetensen saknas om krishantering, både sina egna och andras. Därav morden. De har inte kunskap om att man inte får ta bilder av folk på nätet och utge dessa för att vara andra personer. I de bilder av loggar finns det textbublor som är halva där inte resten finns med, vilket avslöjar inte all text och bild är med i deras redovisningar. Polisen borde ta titt på loggarna om de har vilselett vid fiskandet.

Just benämningen fiska är kul, det är aldrig fisken i vattnet som är skyldig till att de fångas. Utan fiskaren.

Oftast när de censurerar så förefaller det bero på att de inte vill bränna sin "fiskarprofil" genom att publicera info om den. Eller i de fall gäddan skriver info om övergrepp han har begått på andra barn som behöver skyddas.

Jag kan iaf inte tänka mig att gäddorna har blivit vilseledda på annat sätt än att de tror att det chattar med ett barn.
Citera
2022-10-20, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Oftast när de censurerar så förefaller det bero på att de inte vill bränna sin "fiskarprofil" genom att publicera info om den. Eller i de fall gäddan skriver info om övergrepp han har begått på andra barn som behöver skyddas.

Jag kan iaf inte tänka mig att gäddorna har blivit vilseledda på annat sätt än att de tror att det chattar med ett barn.
Nej men du inser att risken finns?
Citera
2022-10-20, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Fick nästan ett EP-anfall av att läsa de där. Kan du uttrycka dig lite mer kärnfullt.
Mmmm. Vet att ep kan leda till kognitiva funktionshinder som säkert gör det dvårt att följa logiska kedjor. Tur att det finns nyheter på lätt svenska så alla vet att vi fått ny regering.

Jag tar det på lätt svenska. Med versaler så att du förstår
DET ÄR DEN ENSKILDE SOM TAR LIVET AV SIG PÅ GRIND AV DEN ENSKILDES HANDLINGAR

Hoppas det hjälpte?
Citera
2022-10-20, 01:33
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Vänta, är man aktiv pedofil för att man "hänger på TikTok"? Du verkar ha en ludermässig slutledningsförmåga min vän. Om du går på en trottoar, betyder det då att du är bög?

Du är slut i huvudet, lär dig läsa. De hänger på Tiktok för att träffa barn, de är pedofiler. Finns säkert andra vuxna på dessa sidor, men Dumpens "offer" är där för att hitta barn. Lär dig att tänka logiskt.
Citera
2022-10-20, 01:36
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Har inget att säga om deras IQ som jag inte vet något om, och inte heller bryr mig om. Men initiativet är jävligt bra och behövs.
Exakt vilket initiativ? Få in Swish pga lågintelligenta med Lolita komplex?
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-20 kl. 01:39.
Citera
2022-10-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Nej men du inser att risken finns?

Jo kanske, men det gäller ju för alla publicister.

Tänker tex på alla de privatpersoner som hängdes ut av Expressen för att de kommenterat på Avpixlat.
Citera
2022-10-20, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du är slut i huvudet, lär dig läsa. De hänger på Tiktok för att träffa barn, de är pedofiler.
Lär dig slutledning istället för att låta som ett efterblivet mongo. Att söka efter barn på TikTok när man är vuxen kan tyda på att man har pedofil sexualitet. Men det måste inte betyda att man är peddo för att man har ett TikTok-konto. Det kan ju vara en vuxen som vill ha koll på vad kidsen sysslar med.

Vad är det för fel på den här pöbeln? Förstår ni inte bättre? Om jag skapat ett konto på kik och låtsas vara gädda, hur ska Dumpen veta att 1. Det är jag 2. Att jag vet att det är ett "barn" 3. Att jag vill någonting med det barnet irl och 4. Att jag träffas för att utföra något brottsligt?

Det är ju bara antaganden alltihop. "Du skrev att du ville knulla.." ja men vad betyder det i en rättssal? Får Dumpen ens bort några peddos från gatorna? Inte en chans.
Citera
2022-10-20, 01:45
Medlem
HazzardAlards avatar
Pedofiljägarsajten dumpen.se är till salu hos Kronofogden.

Bakgrunden är grundaren Sara Nilssons privata skulder.

Om sju dagar kan sajten hamna i andra händer.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4ooV8e/dumpen-se-saljs-pa-exekutiv-auktion-hos-kronofogden

Patrik Sjöberg: "Inget som stoppar oss".
Senast redigerad av HazzardAlard 2022-10-20 kl. 01:47.
Citera
2022-10-20, 01:46
Bannlyst
Citat:
Jo kanske, men det gäller ju för alla publicister.

Tänker tex på alla de privatpersoner som hängdes ut av Expressen för att de kommenterat på Avpixlat.
Exakt! Eller att bli uthängd här. Detta är vad Dumpen sysslar med. Rättsvidrigt är det.
Citera
2022-10-20, 01:47
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Pedofiljägarsajten dumpen.se är till salu hos Kronofogden.

Bakgrunden är grundaren Sara Nilssons privata skulder.

Om sju dagar kan sajten hamna i andra händer.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4ooV8e/dumpen-se-saljs-pa-exekutiv-auktion-hos-kronofogden

Oj, hon är nog rätt körd.

"Jag har en historia som missbrukare och under den tiden drog jag på mig skulder på 800 000 kronor, säger Sara Nilsson till Aftonbladet. "

Parasit. Hon glömde nämna hora.

Undrar vem som var korkad nog att låna ut pengar till henne? Dom kan man sätta in på blåskontot.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-20 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in