Citat:
Citat:
Med tanke på det ni skriver så tolkar jag det som att det vore nästintill helt orimligt att hon cyklat till platsen där telefonen senast pingat? Kan inte området överhuvudtaget så jag undrar uppriktigt.
Någon nämnde även att dom har hämtat in JJ's bil (skriven på farsgubben) en röd Alto/Alta?
Någon skrev tidigare att TT hade cyklat över till JJ för att prata igenom något groll dom haft.
Kan det potentiellt kunnat vara så att TT cyklade till JJ, dom börjar snacka igenom alltihopa men med tanke på fyllnadsgrader och kanske även lite knark som det påstås att JJ och MH beblandat sig med tidigare så går det absolut inte att ha en lugn konversation kring detta, det spårar ur.
Någon av JJ eller MH drämmer till TT med någonting vid sitt hus, inser att det gått jävligt illa till och stuvar in henne i JJ's bil och kör sedan ut mot stället där telefonen senast pingat, kanske rent av inser att telefonen ligger i bilen och dom hivar den på vägen?
Ren spekulation från min sida men det börjar dra ut på tiden nu och jag misstänker att det ligger brott bakom.
Tror JJ kommer bryta under förhör och börja erkänna om hon blir pressad och OM det faktiskt är så att dom är insyltade.