2022-10-19, 22:35
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Står att det är 30 min från Vetlanda med cykel så hon har knappast tagit sig dit själv på cykel mitt i natten om det stämmer.

ja framförallt med tanke på att både utestället hon va på samt hennes hem ligger i centrala vetlanda
Citera
2022-10-19, 22:39
Medlem
PussiKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigredesuede
Någon som vet varför MH har kommentarer på sin insta av diverse b-kändisar? Exempelvis inlägget från en bilaffär, J*akim L*ndell har kommenterat? Är hon någon form av känd person eller vad händer?
Fick du något svar på detta? Kan inte hitta. Väldigt konstigt att hon verkar så pass bekant med Jockiboi att han kommenterar på hennes insta.
Citera
2022-10-19, 22:42
Medlem
Foolsgames avatar
Usch vad är det som händer i lilla Vetlanda? Så otäckt! Var väl en lugn stad för många år sedan. Och jag som kanske skulle flytta dit
Det jag funderar på är om tjejerna är anhållna för att de var dom som såg henne sist och för att cykeln är nära JJ’s bostad. Men räcker det för att bli misstänkt? Måste vara något mer! Men var ligger Nöjet? Är det vid Stadshotellet?
Bor i en stad typ 4 mil från Vetlanda. En killkompis ska vara med och leta imorgon, jag kanske hänger med.
Så obehagligt detta.
Senast redigerad av Foolsgame 2022-10-19 kl. 22:48.
Citera
2022-10-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussiKatt
Fick du något svar på detta? Kan inte hitta. Väldigt konstigt att hon verkar så pass bekant med Jockiboi att han kommenterar på hennes insta.
Fast han har taggats i bilden och kanske därför han lämnat en kommentar då en av bilderna är av hans bil (eller förra bil, håller inte räkningen) men det är ju på platinum cars bilhall, så jag tvekar på att det finns någon koppling dom emellan. Bara ett rent sammanträffande.
Citera
2022-10-19, 22:44
Medlem
Ang. kommentaren till instagram-bilden med bilen. Vad jag kan se så har hon taggat herr Lundell i bilden och det har han säkert blivit varse om och därför sedan kommenterat. Tvivlar på att de är bekanta. Snarare att hon poserat bredvid hans bil som stått utställd eller varit inne hos bilhandlaren av någon anledning. Min gissning.
Citera
2022-10-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussiKatt

Hon hade taggat honom på första bilden eftersom det var hans bil.
Citera
2022-10-19, 22:47
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Jag vet, men känns snett ändå

Snett utav helvete är det.

Du vet och jag vet och nu så är det inte helt så säkert att det jag skrev stämmer i det här fallet och står som orsak till även om att utseendet på två av töserna säger mig att jag kan ha rätt men att fy fan vad utbredd skiten är här i Sverige av alla länder.
Stora orter, små orter att det finns skit som kan snärja även den bäste.

Droger finns garanterat med i bilden, det är tjejer så att det håller inte tätt länge även om att män kan ha utfört handling och satt ett hot, snart så kommer hon som sitter att berätta sanningen.
Citera
2022-10-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
ja framförallt med tanke på att både utestället hon va på samt hennes hem ligger i centrala vetlanda

Det var Oktoberfest på Nöjet i lördags så kanske hade de öppet längre än 01 som de brukar på lördagar, om telefonen pingades i Ekenässjön vid 03 så är det ju inte en omöjlighet att någon av de inblandade tagit sig dit. Polis och räddningstjänst har fokuserat på att söka igenom de områdena plus att det var någon i tråden som sett polisen söka igenom JJs (förmodade) bil utanför hennes arbetsplats i Ekenässjön.
Citera
2022-10-19, 22:48
Medlem
Skaraborg2s avatar
Tror tyvärr samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Håller med, de kommer nog inte hitta henne levandes tyvärr😪

Tyvärr tror jag det samma.

Om hon nu kommer att hittas överhuvudtaget?
Senast redigerad av Skaraborg2 2022-10-19 kl. 22:50.
Citera
2022-10-19, 22:48
Bannlyst
Hon kommer inte hittas... Exakt samma scenario som Mattias...
Citera
2022-10-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Tyvärr tror jag det samma.

Om hon nu kommer att hittas överhuvudtaget?

Tragiskt😓 Undrar vem flickan var som hon frågade efter till barkillen, (kompisen som hon verkade leta efter) Tror att någon lurat henne att följa med i någon bil 😪😪
Citera
2022-10-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Står att det är 30 min från Vetlanda med cykel så hon har knappast tagit sig dit själv på cykel mitt i natten om det stämmer.
Kan vara endast mobilen som tagit sig dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in