2022-10-19, 22:07
Medlem
Skaraborg2s avatar
Lutar mer och mer åt den uppfattningen också.

Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Hela händelsen är konstig.. Vad kan bråket handla om när det kanske avslutats med mord? Bland så unga tjejer.. Och jag kan inte släppa den där grepen som sattes upp till försäljning dagen efter flickan försvann.. var hennes föräldrar inte bortresta under helgen? Och varför skulle då pappan det första han gör när han kommer hem lägga upp en sådan annons? Jag kanske blandar ihop nu? Men de tjejerna som är anhållna har absolut gjort något hemskt, frågan är bara när någon av dom kommer erkänna..

Ja hela händelsen är konstig.

Det kan nog finnas flera orsaker till att det hela kan ha slutat med mord. Kommer nog att framkomma. Jag lutar allt mer och mer åt den uppfattningen också.
Citera
2022-10-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fijiwater
Har via en helt säker källa fått info om att TTs mobil senaste kopplat upp sig mot en mast nära Ekenässjön runt 03 den natten. Därefter har den varit bortkopplad.

Stödjer ju varför man började sök av cykelvägen till Ekenässjön så tidigt. Har också hört spekulationer att nån dumpat den där. Man har ju också sökt igenom vattendragen mellan Vetlanda och Ekenässjön med sonar idag.
Citera
2022-10-19, 22:09
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Hela händelsen är konstig.. Vad kan bråket handla om när det kanske avslutats med mord? Bland så unga tjejer.. Och jag kan inte släppa den där grepen som sattes upp till försäljning dagen efter flickan försvann.. var hennes föräldrar inte bortresta under helgen? Och varför skulle då pappan det första han gör när han kommer hem lägga upp en sådan annons? Jag kanske blandar ihop nu? Men de tjejerna som är anhållna har absolut gjort något hemskt, frågan är bara när någon av dom kommer erkänna..

Nej dom var inte bortresta. Det va ett missförstånd som dementerats flera gånger i tråden redan. En person hade kollat på fel J*hanna på facebook
Senast redigerad av LadyLagun 2022-10-19 kl. 22:12. Anledning: fel citering
Citera
2022-10-19, 22:10
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Har via en helt säker källa fått info om att TTs mobil senaste kopplat upp sig mot en mast nära Ekenässjön runt 03 den natten. Därefter har den varit bortkopplad.

usch, bådar inte gott detta
Citera
2022-10-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Hennes pappa har under de senaste dagarna haft fler annonser ute, ett par hästsulkys på en hästsida (de hittas om man söker på hans namn). Och det där med resan verkar vara en trådsanning som också har blivit motsagd i tråden, det är åtminstone inga belägg för att pappan var bortrest (och föräldrarna är skilda).

Åh ok, tack för förtydligandet 👍
Citera
2022-10-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
usch, bådar inte gott detta

Håller med, de kommer nog inte hitta henne levandes tyvärr😪
Citera
2022-10-19, 22:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Söket avslutat i Vetlanda nu enligt tv4 nyheterna.
Citera
2022-10-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Söket avslutat i Vetlanda nu enligt tv4 nyheterna.

Undrar om de har hittat henne nu då😪😪
Citera
2022-10-19, 22:22
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Undrar om de har hittat henne nu då😪😪
Ny sökning imorgon kl.10.
Citera
2022-10-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladimirSuckmeoff
Fyfan vad ful negern Maja är. Inte undra på att hon blev mörderska. Vad skall hon annars bli liksom?

Jaha är man ful då mördar man.. Jag ska också börja mörda..

Tror det är JJ som gjort det sen har hon fått hjälp av MH att få bort kroppen.
Mycket adoptivbarn med täta föräldrar som det går snett för. Eller mycket är att ta i men det är en skara som inte kan räknas till ortenbarnen.
Citera
2022-10-19, 22:29
Medlem
Tänker att det där med grepen ändå är lite intressant även om pappan håller på o säljer saker.

Jag tänker att JJ har kommit på att hennes telefon har kopplat upp i området kring huset efter eventuellt mord/gömma kroppen och att hon därför lägger ut grepen till försäljning för att på så sätt ha haft en anledning till att befinna sig på den platsen. Svårt annars att förklara varför hon tagit sig ut dit en lördagkväll. Med grepen som alibi kan hon hävda att hon åkte dit för att hjälpa pappan med försäljning av gårdsprylar dagen efter krogkvällen och på så sätt hoppas undkomma frågor om varför hon valt att åka dit.
Citera
2022-10-19, 22:32
Medlem
Citat:

Står att det är 30 min från Vetlanda med cykel så hon har knappast tagit sig dit själv på cykel mitt i natten om det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in