2022-10-19, 10:15
Medlem
PantherEs avatar
Kan ni se dagens avsnitt på TV4-play idag?

Hos mig är det bara en svart ruta när jag trycker på spela oavsett vd jag än vill titta på.
I går var det inga problem alls.
2022-10-19, 10:26
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PantherE
Kan ni se dagens avsnitt på TV4-play idag?

Hos mig är det bara en svart ruta när jag trycker på spela oavsett vd jag än vill titta på.
I går var det inga problem alls.

Jag har sett det utan problem.
2022-10-19, 11:12
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Att de gallras ur kriminalvårdens register betyder inte att de gallras även på Lexbase och Mrkoll. Är ju just därför de fått så mycket kritik, för att de finns kvar långt efter ens prick i registret har försvunnit. Även tvistemålsdomar finns kvar i flera år efteråt. Jag förstår inte varför alla tar Pelles kommentar som dagens sanning. Pelle antog väl att han var en kåkfarare pga första anblicken, när han i själva verket bara känt honom i fem minuter.

Kritiken kommer då från folk som inte vet hur lång tid en prick i registret finns kvar. Mrkoll och Lexbase måste följa lagen dom med såklart. Tvistemål kan jag förstå att folk tycker är för lång gallringstid för. 20år. Behöver inte vara så allvarliga saker.

Hur länge finns mina domar/beslut/åtal/strafförelägganden kvar på Lexbase?

https://www.lexbase.se/site/faq/59?title=Hur+l%C3%A4nge+finns+mina+domar/beslut/%C3%A5tal/straff%C3%B6rel%C3%A4gganden+kvar+p%C3%A5+Lexbase? &type=js
2022-10-19, 11:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Kritiken kommer då från folk som inte vet hur lång tid en prick i registret finns kvar. Mrkoll och Lexbase måste följa lagen dom med såklart. Tvistemål kan jag förstå att folk tycker är för lång gallringstid för. 20år. Behöver inte vara så allvarliga saker.

Hur länge finns mina domar/beslut/åtal/strafförelägganden kvar på Lexbase?

https://www.lexbase.se/site/faq/59?title=Hur+l%C3%A4nge+finns+mina+domar/beslut/%C3%A5tal/straff%C3%B6rel%C3%A4gganden+kvar+p%C3%A5+Lexbase? &type=js

Ok. Men fortfarande finns det inga bevis för att han är en kåkfarare.
2022-10-19, 11:29
Medlem
Skönt att Merdi inte blev vald till Pelles lag, känns skönt att det är ett lag som är lugnt.

Dåligt att folk inte vill vara kvar som Markus, Pernilla och Linda. Var bra att Martin och Andreas fick komma in i Robinson istället, de vill ju vara där.
2022-10-19, 12:46
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Skönt att Merdi inte blev vald till Pelles lag, känns skönt att det är ett lag som är lugnt.

Menar du allvar? Det är ju konflikterna som gör Robinson sevärt. Merdis återkomst hade varit mycket bättre teve. Tänk bara så likblek Pelle hade blivit!
2022-10-19, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Menar du allvar? Det är ju konflikterna som gör Robinson sevärt. Merdis återkomst hade varit mycket bättre teve. Tänk bara så likblek Pelle hade blivit!

Nej jag gillar inte konflikterna. Gillar tävlingarna och sen överlevnad, men det finns inte så mycket överlevnad i programmet.
2022-10-19, 16:05
Medlem
Alltså vem tror Valle han är???

Vilken Hybris han har
2022-10-19, 19:23
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ok. Men fortfarande finns det inga bevis för att han är en kåkfarare.

Det har du rätt i. Jag har inte skrivit att han är en kåkfarare. Han kan ha varit det. Jag tycker han är en bra kille. Av det jag sett. För mig kan han ha varit en kåkfarare och jag kommer fortfarande tycka han är en bra bra kille. Beror på vad man är dömd för.
2022-10-19, 19:29
Medlem
Vem är tjejen med ljusa flätade håret som bytte plats till Gränslandet?

EDIT: Pernilla.
2022-10-19, 21:07
Medlem
XtraXs avatar
Varför ens söka om man lämnar efter en vecka, borde väl ändå ha ett hum om vad man ger sig in på.
2022-10-19, 21:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Varför ens söka om man lämnar efter en vecka, borde väl ändå ha ett hum om vad man ger sig in på.

Vissa verkar tro att de har bokat en solsemester med all inclusive. Riktigt dålig stil mot de som sökt och verkligen velat det, men inte kommit med.

Borde de inte ha gett Christina en ny chans nu? Fast de kanske redan hade hunnit flyga hem henne till Sverige.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in