2022-10-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Putte har väl inte gjort så mycket skit men Sara har så in i helvete mycket smuts på sitt samvete att hon borde vara en aning mera ödmjuk.
Jag vet ju för lite men såg ett klipp, då var ju Patrik med iaf men kanske var Sara som mest snackade. Så det är möjligt du har rätt. Men Patrik vet ju vad sajten gör och är ju delaktig om inte på samma sätt som Sara.
Citera
2022-10-19, 18:30
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Den är nog tyvärr slut på hemsidan nu, Sara kommer skaka galler inom en inte all för avlägsen framtid.
Citera
2022-10-19, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Det är utrett, hon är sjukpensionär. Går typ runt med krycka, rullator och hör dåligt enligt försäkringskassan. Det sista kan jag i och för sig köpa.

Äntligen få den gamla haggan och analakrobaten lite välförtjänt skit! Har jag väntat länge på!

Jag har för övrigt chattat med Dumpens fiskar. Bland annat peddo-morsan. Ligger du i riskgruppen att ramla över gränsen. Dvs du tänder på barn men du anger att du aldrig gjort något. De försöker locka dig till mer. Retar din fantasi. Lockar med lättillgängliga barn.

Det är ju brottsligt... För det finns ju inget barn. Snacka om falsk marknadsföring. Skjut asen!

Nja, vi icke-dumplingar förmodas väl hålla oss till den sidan som är laglydiga, även om ett snabbt nackskott förmodligen är mindre plågsamt än det som dumplingarna vill utsätta de förmenta "gäddorna" för...

Beträffande det markerade ovan har jag nog nämnt tidigare vid något tillfälle, att jag har vid ett enda tillfälle beskådat ett "record" av en konversation mellan en förment "gädda" och en "fiskare". (Fann det alltför vämjeligt för att titta på flera). Det var nog alldeles i början av Dumpen-eran. "Gäddan" backade påtagligt, då "fiskaren" påstod att hen var underårig, men övertalades kraftigt till ett möte...
Citera
2022-10-19, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Den är nog tyvärr slut på hemsidan nu, Sara kommer skaka galler inom en inte all för avlägsen framtid.

Tror det ska mycket till för det faktiskt..
Citera
2022-10-19, 18:36
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Tror det ska mycket till för det faktiskt..
Hon är ju zigenare och ex-hora. Så hon lär nog hamna på rättspsyk under en lång tid, med särskild utskrivningsprövning.
Citera
2022-10-19, 18:39
Medlem
HLundborgs avatar
Bra jobbat av dumpen att få ännu ett peddo att göra det ända rätta, hoppas många fler ska följa.
Citera
2022-10-19, 18:40
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Någon som orkar berätta varför vissa har sådant hat gentemot Dumpen och Patrik samt denna kvinna som försöker sätta dit pedofiler?
Citera
2022-10-19, 18:41
Medlem
Hur är de med Kanske Bengt? Låg han på sjukan?
Citera
2022-10-19, 18:45
Medlem
Det kommer att komma fram en massa skit framöver för alla inblandade i dumpen.
Citera
2022-10-19, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Den sista gäddan vilken inte fångades utan självdog, han verkar fan Dumpen ha jagat, det är inte okej att Dumpen tvingar sej till en träff. Vi får verkligen hoppas att hela det händelseförloppet kommer upp till ytan.

Nu har Sara sett till att barn har blivit av med sin pappa, men hennes samvete är tydligen så sönderknarkat att hon fattar inte ens vad hon gör.

Jo ibland verkar det faktiskt som att de bara ute efter att skapa en freakshow,och att ta in pengar så klart.

Det jag undrar över är varför tog han livet av sig om han inte hade blivit uthängd. Var det så att de hotade med att hänga ut honom eller var på väg att hänga ut honom?
Citera
2022-10-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Bra jobbat av dumpen att få ännu ett peddo att göra det ända rätta, hoppas många fler ska följa.
Har du annat än hat inom dig? Var tråd du är i är du bara glad åt tragedier typ!
Citera
2022-10-19, 18:53
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Har du annat än hat inom dig? Var tråd du är i är du bara glad åt tragedier typ!
Ge exempel, jag sprider ju kärlek till Dumpen här. Tycker du det är en tragedi att en pedofil tar det ärovärda beslutet och sätter stopp för sig själv innan han kan skada och förstöra fler barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in