Citat:
Ursprungligen postat av
odif6891
Det är utrett, hon är sjukpensionär. Går typ runt med krycka, rullator och hör dåligt enligt försäkringskassan. Det sista kan jag i och för sig köpa.
Äntligen få den gamla haggan och analakrobaten lite välförtjänt skit! Har jag väntat länge på!
Jag har för övrigt chattat med Dumpens fiskar. Bland annat peddo-morsan. Ligger du i riskgruppen att ramla över gränsen. Dvs du tänder på barn men du anger att du aldrig gjort något. De försöker locka dig till mer. Retar din fantasi. Lockar med lättillgängliga barn.
Det är ju brottsligt... För det finns ju inget barn. Snacka om falsk marknadsföring. Skjut asen!

Nja, vi icke-dumplingar förmodas väl hålla oss till den sidan som är laglydiga, även om ett snabbt nackskott förmodligen är mindre plågsamt än det som dumplingarna vill utsätta de förmenta "gäddorna" för...
Beträffande det markerade ovan har jag nog nämnt tidigare vid något tillfälle, att jag har vid ett enda tillfälle beskådat ett "record" av en konversation mellan en förment "gädda" och en "fiskare". (Fann det alltför vämjeligt för att titta på flera). Det var nog alldeles i början av Dumpen-eran. "Gäddan" backade påtagligt, då "fiskaren" påstod att hen var underårig, men övertalades kraftigt till ett möte...