2022-10-04, 21:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
En till fråga

Tror ni det kan stämma att Alex dumpade henne eftersom det hade kommit fram att Alva legat med Einar innan ? Båda var ju från Dalen.
Citera
2022-10-04, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Stjärna var väl att ta i..
Dessutom är det Alva som kommit med dom mesta videoideerna, enligt Alex själv.
Det är det jag menar. Alva kom på de flesta idéerna men Alex fick stå i centrum
Citera
2022-10-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
En till fråga

Tror ni det kan stämma att Alex dumpade henne eftersom det hade kommit fram att Alva legat med Einar innan ? Båda var ju från Dalen.

Någon har hon troligtvis öppnat upp för. Någon som luffaren inte kan svälja. Hans heder är kränkt.
Citera
2022-10-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Det är det jag menar. Alva kom på de flesta idéerna men Alex fick stå i centrum

Hon borde kunna göra om samma sak igen med en annan förortsgangster nu när hon vet hur det går till.

Men jag undrar varför hon är så snäll i sin video.

1. Rejält medberoende
2. Hotad
3. Det är en deal mellan henne och Alex att Alex ska framställas som en bra kille och hon får kompensation.
4. Hon vill bara bli av med honom så hon kan gå vidare och inser att det är enklast att hålla med honom.

Någon av dessa tror jag. Men lutar mer åt 3 eller 4.
Citera
2022-10-04, 21:52
Medlem
Intressant hur ens sympatier svänger i A & A’s reality shit show! Jag var stenhårt team Alva tills idag. Vadå mogen video?! Den var skittråkig, uselt redigerad bara massa upprepningar och 100% fokus på Alex som vanligt. Tröttsamt.

Hon borde utgå från sina egna känslor o tankar istället för att hela tiden relatera till Alex si och Alex så.

Han har varit hela hennes värld i ett par år och när de gör slut går det inte ens en månad innan han har en ny tjej - kom igen Alva klart du kan berätta mer om hur det känns eller vad som helst!

För övrigt måste det finnas mer info från personer runt A & A eller Nicole - kom igen nu ge oss nåt äkta skvaller!!!
Citera
2022-10-04, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ser ut som Alva har ett blåmärke på bröstet under halsen, och hon ser även blå ut runt näsroten/mot ena ögat, som om hon försökt sminka över ett blåmärke ?

Tror ni Alex gav henne en omgång innan han dumpade henne och tog sitt pick& pack och flyttade in hos nästa brud som också är 10 år yngre ??

Nä... Alva skulle kunna säga att han slagit henne utan att det är sant så hade alla trott på henne. Hon skulle bli kändis på riktigt om hon påstod att han misshandlat henne.
Hon verkar ha mer heder än en golddigger iaf.
Citera
2022-10-04, 21:54
Bannlyst
Jämför Alva med hur hon ser ut nu och för 2,5 år sen eller 6 månader sen.
Det är Alex pengar som betalat.
Citera
2022-10-04, 21:56
Bannlyst
Alva ser ju seriöst pundig ut i senaste videon?
Men satan vad klippt den är.
Känns som ett skådespel från två missbrukare som tror de hittat ett sätt att få mer tittare genom "drama".
Senast redigerad av drrty 2022-10-04 kl. 21:59.
Citera
2022-10-04, 22:15
Medlem
Kan någon svara på varifrån ryktet om att Alva skickat brev till fler snubbar på kåken kom ifrån? Tex Blattelito.

Finns det nån sanning i det??
Citera
2022-10-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
Alex ceesay är tidigare dömd för kvinnomisshandel där han misshandlade en kvinna för att hon nobbade honom på en bar. Finns att ladda ner på lexbase. Skapligt obehaglig kille med skev kvinnosyn

Jaha ja, där ser man, då skulle jag inte bli förvånad om det hotats med jürgen ifall hon glappar. Vilket smuts han är, som någon annan användare skriver här nedan så skall det kommit fram info om att han redan klappat på henne tidigare? Det har jag missat helt, trodde jag läst alla sidor i den här tråden. Någon som har mer info?

Citat:
Tro fan hon vågar annat, han knarkar som ett brunstigt vildsvin för tillfället och beter sig därefter. ..

Kom ju fram info häromdagen från någon vän till Alva att han misshandlat henne flera gånger.

Citat:
En till fråga

Är det bekräftad information att hon var och pillade på lille Nisse?
Citera
2022-10-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Alva ser ju seriöst pundig ut i senaste videon?
Men satan vad klippt den är.
Känns som ett skådespel från två missbrukare som tror de hittat ett sätt att få mer tittare genom "drama".

Ja, riktigt dåligt redigerad. Jag trodde det var min lur som hade dålig uppkoppling.

Och jag tänkte också att det var ett skådespel först, för att bli aktuella igen. Men nä, det är bara en vidrig snubbe, och en blåst brud.

Även jag har gått från "team Alva" till "team go fuck yourself".

Edit: Kan inte sluta irritera mig på tanken av att den där jästa snubben sitter och ler nöjt, efter att ha, kollat på videon, med den nya brudens fingrar i sig...Som har klämt på sig Alvas kisstofs igen. Kräks lite i munnen.
Senast redigerad av Kokhett 2022-10-04 kl. 22:32.
Citera
2022-10-04, 22:34
Medlem
sonofnatures avatar
Fy fan va dåligt klippt
Man får ju huvudvärk av att se skiten

E väl bara sitta framför kameran å spela in
Stängde av gick ej å se

Förstår om Alex tröttnat om hon skickat sådana klipp till honom
Har man lite vett i huvudet ser man väl själv att sin egna video e skit att se på

Nu tar jag ingens parti
Fjollor som knarkar
Å hennes video va skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in