2022-10-19, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hur kan det i din värld heta att ”provocera fram ett brott” när det inte ens är brottsligt att sex-chatta med fiskarna?

Det är förvisso sant, men folk vill ju ha det till att de är brottslingar. Folk agerar både åklagare och domare och pöbel.
Citera
2022-10-19, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunEater
500 swishat till underbara Dumpen! Tack för ert fantastiska arbete!

Ja fin skadeglädje känner inga gränser när de driver människor till självmord.
Men nästa gång är det du som får drevet emot dig, av någon anledning Karma is a bitch.
Citera
2022-10-19, 12:10
Medlem
Steven.badboys avatar
Det där är inte KFM som har kommit på att dom kan utmäta deras domän. Detta är garanterat en person som hatar Dumpen som ligger bakom. Troligtvis en med goda kunskaper inom myndigheter. Kanske vill gå så långt och påstå att det är en gädda som dom har fiskat upp. Misstänker att det kommer fler attacker emot Dumpen inom kort. Tror målet kommer att bli Sara.

Har varit många gäddor som kan vårt svenska system och juridiken bra och har kunskaper och vet hur dom skall hämnas. Tror dom har väntat ut läget till det lugnat ner sig så dom själva inte blir misstänkta. Men nu är dom redo att hämnas. Hoppas bara att jag har fel.
Citera
2022-10-19, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Man förstår att Swishintäkterna är av yttersta värde för Sara.
Har kassören i Dumpen hittat "någon bank med bra villkor" ännu, så att Sara slipper få Swishintäkterna till eget konto och istället till ett 123 nummer. Det är drygt två veckor sedan kassören fick det i uppdrag, har iofs inte kollat idag vart pengar går.

Det vet jag inte om hon har gjort, för det finns nog ingen sådan bank. Hörde för ett tag sedan att det kostar 5000 för att byta bank som förening. Och då ska man också hitta en bank som vågar ha med Dumpen att göra, kommer kosta flis det.
Citera
2022-10-19, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Det där är inte KFM som har kommit på att dom kan utmäta deras domän. Detta är garanterat en person som hatar Dumpen som ligger bakom. Troligtvis en med goda kunskaper inom myndigheter. Kanske vill gå så långt och påstå att det är en gädda som dom har fiskat upp. Misstänker att det kommer fler attacker emot Dumpen inom kort. Tror målet kommer att bli Sara.

Har varit många gäddor som kan vårt svenska system och juridiken bra och har kunskaper och vet hur dom skall hämnas. Tror dom har väntat ut läget till det lugnat ner sig så dom själva inte blir misstänkta. Men nu är dom redo att hämnas. Hoppas bara att jag har fel.

Varför skulle inte KFM ha kommit på att det går att utmäta en väl inarbetad domän, när domäner kan gå för mycket pengar?? Jag menar, KFM har ju ändå viss erfarenhet av att utmäta egendom för att dra in pengar från de som inte vill betala sina skulder.

Din logik haltar rejält.
Citera
2022-10-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Läste chatten med den där gäddan som satt i rullator som hade någon diagnos. Uppfattade det som att han hade träffat flera 12 åringar förut, som både hade gjort det ena eller det andra.
Hur träffar barnen gubbäcklet? Hur groomar han dom?
Citera
2022-10-19, 12:15
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Varför skulle inte KFM ha kommit på att det går att utmäta en väl inarbetad domän, när domäner kan gå för mycket pengar?? Jag menar, KFM har ju ändå viss erfarenhet av att utmäta egendom för att dra in pengar från de som inte vill betala sina skulder.

Din logik haltar rejält.
Vi får hoppas att du har rätt.
Citera
2022-10-19, 12:16
Medlem
Citat:

Hissmackan och Indiemongot jobbade väl på myndighet vill jag minnas.
Citera
2022-10-19, 12:19
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Hissmackan och Indiemongot jobbade väl på myndighet vill jag minnas.
Sen har du en Jurist också.
Citera
2022-10-19, 12:21
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det vet jag inte om hon har gjort, för det finns nog ingen sådan bank. Hörde för ett tag sedan att det kostar 5000 för att byta bank som förening. Och då ska man också hitta en bank som vågar ha med Dumpen att göra, kommer kosta flis det.

Jag förstår inte hur dessa två kan få fortsätta att driva Dumpen, båda två pissblacka, skulder vilka måste drivas in via domstol (Putte) och Kronofogden (Sara), när sätter Skatteverket ner foten?
Citera
2022-10-19, 12:24
Medlem
Steven.badboys avatar
Att gäddorna bara sitter hemma och har glömt allt. Det har jag svårt och tro. Dom sitter garanterat och filar på hur dom skall hämnas. Tittar på alla möjligheter. Konstigt vore det annars. Men hoppas givetvis att jag har fel.
Citera
2022-10-19, 12:34
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Att gäddorna bara sitter hemma och har glömt allt. Det har jag svårt och tro. Dom sitter garanterat och filar på hur dom skall hämnas. Tittar på alla möjligheter. Konstigt vore det annars. Men hoppas givetvis att jag har fel.

Den gädda vilken känns livsfarlig när det gäller ev hämnd är väl Robinson-Lappjäveln, där kan nog precis vad som helst hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in