2022-10-18, 21:06
Avslutad
Borg har utvecklats till en klass-spelare. Fin serve.
Citera
2022-10-18, 21:12
Medlem
Är det bara SO som envisas med håv till kallarna, tror inte jag sett det någon annanstans än i Sverige
Citera
2022-10-18, 21:21
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Är det bara SO som envisas med håv till kallarna, tror inte jag sett det någon annanstans än i Sverige

Vet inte om de har det i Båstad längre, men det är väl en svensk specialitet som har roat och förvånat utländska besökare i många år. Väldigt fiffigt, tycker jag. Jag blir alltid sugen på att fiska när jag ser det.
Citera
2022-10-18, 21:38
Avslutad
Leo dissar farsans klädesmärke och kör istället med farsans klädesmärke.

Get it? Dissar Borg och kör med Fila.

Kommentatorerna går fan upp i limningen här. Lite jobbigt att lyssna på.

Citat:
Ursprungligen postat av Runber

Hade för mig de slutat med det. Löjligt. Rätt övertygad om att det bara tar längre tid. De vill väl spela lite på sin tradition, att det är charmigt osv, men tycker SO behöver en modernisering. Börjar se rätt mossigt ut, allt. Definitivt dags för automatic line calls, tex.

Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hehe, klockrena citat. Jo, så hade det förmodligen låtit, något i den stilen. Fast man vill ändå tro att vi som hänger här är lite mer uppfostrade än övriga på flashback.., så kanske inte riktig så illa..

terribilis och fryskyl hade förövrigt utgjort en spännande kommentators-duo. Då hade man kanske kunnat hoppats på lite bråk också(Även om ni har "runkat av" varandra en del på sistone).

Klart man ger en hombre en reach-around (no homo), även om man inte håller med om att vad gäller tennisen.
Citera
2022-10-18, 21:45
Medlem
Riktigt kul att se Borg spela. Som jag sa för flera år sedan så tror jag att han kommer att lyckas. Ändrar mig inte efter att ha sett detta. Han kommer gå långt tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Dimitrov är ju mest tragisk numera. Hans karriär tvärdog mer eller mindre efter att han vann ATP-slutspelet 2017. Har inte vunnit en enda titel efter det.

Ja, synd. En riktigt kul spelare att se när han var som bäst. Bra kombination av kraft och finess. Snabb som fan också.

Han skulle tagit den där semin mot Nadal, där var hans chans till en GS. Han var egentligen bättre spelmässigt i den matchen men Nadal vann p.g.a skallen, som så ofta.
Citera
2022-10-18, 21:47
Medlem
[quote=fryskyl|82080709]Leo dissar farsans klädesmärke och kör istället med farsans klädesmärke.

Get it? Dissar Borg och kör med Fila.

Kommentatorerna går fan upp i limningen här. Lite jobbigt att lyssna på.

Hade för mig de slutat med det. Löjligt. Rätt övertygad om att det bara tar längre tid. De vill väl spela lite på sin tradition, att det är charmigt osv, men tycker SO behöver en modernisering. Börjar se rätt mossigt ut, allt. Definitivt dags för automatic line calls, tex.
Har altid ränkt att det visar övriga världen vilket uselt bollsinne bi har häruppe
Citera
2022-10-18, 22:13
Medlem
Första gången Borg tar set av en topp-400 spelare.. Säger både en del om nivån han normalt håller, och den sanslösa överprestationen så här långt.

Högst rankade han någonsin slagit är 440.
Citera
2022-10-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Första gången Borg tar set av en topp-400 spelare.. Säger både en del om nivån han normalt håller, och den sanslösa överprestationen så här långt.

Högst rankade han någonsin slagit är 440.
Vilket rekord vi snart får uppleva (hoppas vi)
Citera
2022-10-18, 22:58
Medlem
Leo var trots förlusten klart bättre än vad jag anat
Citera
2022-10-18, 23:13
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Vem är den långhårige mannen som satt bredvid Björn Borg på läktaren?
Citera
2022-10-18, 23:13
Medlem
Kommer gå bra för Leo. Han är ambitiös. Han har redan kvaliteter för att bli en toppspelare. Han behöver bara fortsätta att vara ambitiös och jobba hårt så kommer han nå minst topp-100 utan tvekan.
Citera
2022-10-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Kommer gå bra för Leo. Han är ambitiös. Han har redan kvaliteter för att bli en toppspelare. Han behöver bara fortsätta att vara ambitiös och jobba hårt så kommer han nå minst topp-100 utan tvekan.

https://www.svt.se/text-tv/303

Inom tre år tror han att han är topp 50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in