Citat:
Ursprungligen postat av
Dylan
Den står för den ondskefulla böglobbyns förtryck och indoktrinering. För kväsande av yttrandefrihet. För misshandel, våldtäkt, amputering och mutilation av barn i transsexualitetens namn. För att feta mentalpatienter med rosa eller blått hår ska få löpa fria på gatorna och skrika ut sitt hat och avundsjuka mot normala kvinnor och män. För pedofili, nekrofili, tidelag, ja varenda sexuell avart som borde straffas hårt i friska samhällen. För fritt spridande av AIDS, HIV och apkoppor. För radikal kulturmarxism och hat mot Väst. För rashat mot alla heteromän med mindre pigmentering än en säck med kol. Kort och gott står den för
FASCISM:
https://images.ctfassets.net/tyagww5...t_17.17.38.png
Ingen är säker i denna flaggas närhet. Speciellt inte barn. Det är Satans flagga.
Det är högst märkligt att jag som HBT inte har allt för mycket invändningar mot denna verklighetsbeskrivning. Det är en tvingande rörelse idag som inte tål kritik. Inte minst från de egna leden.
Jag skulle tro att i alla fall 25% av näthatet av HBT personer i Sverige begås av vänstermänniskor som gör diverse false flag och böghatar för att det är bekvämt att skylla på nazister.
Jag skulle också tro att denna grupp står för de värsta provokationerna mot vanligt folks känslor. De går in för att såra meningsmotståndare genom att gå på barnen.
Detta är också en uttalat ideologiskt syfte från extremvänstern, de vill göra HBT revolutionärt. Det är verkligen motbjudande hur de vill använda HBT som slagträ.
Det finns inget revolutionärt med vad som pågår i sovrummet. Det har sett likadant ut sen vi bodde i grottor. Lite gummi strumpeband och bättre glidmedel kan ha tillkommit med det finns absolut inget revolutionärt med att människor som är kära vill kunna leva normala liv.
Revolutionärer, det är sånt där folk som dödar sin kejsarfamilj. Russkies. Det är sånt där folk som dräper sina fäder. Det är för mig en otänkbar tanke att resa sin hand mot sin far. En sådan människa kan inte leva i världen. Jag hade blivit tvungen att ta mitt liv innan jag begick en så avskyvärd handling.
Vill man vara revolutionär med min familj så kan man kanske dra åt helvete?