2022-10-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tikitaka9
Du är ju besatt i Pakå och hans familj. Antingen har du blivit skickad av honom och sörjer i smyg över det fortfarande eller så är du inte frisk. Sluta vara så patetisk varken hans familj eller någon annans har med dig att göra. Hela ditt konto är ett fankonto till Pakå skaffa dig ett liv ditt bakterie. Inom vår kultur fungerar det så men det verkar som att du har gjort en film i ditt huvud om att alla dessa och deras familjer satt och drack te under deras vardagar med varandra detta är inte hemlandet habibi

När börja lille kurden skicka folk?? du är någon i hans omgivning som tror att din kille/bror/vän har så stor roll hahahaahah s var hans pappa din lille flicka han tog order när han öppna första ögonlocket på morgonen tills han benza ner sig i sin säng
Citera
2022-10-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Nä du har rätt i det mesta. Saad 's kvinnor i familjen va där, systrar och mamma. Jag känner inte vem alla gamla tanter va, men det va nog släktingar eller vänner till familjen. En klick på 10-15 gamlingar. Pakås och Omars syntes ej till! På begravningen va ju en del av Shahins tjejer. Men på sittningen va det mest släktingar och andra afghaner som satt i lång bord, kvinnor och män för sig. Inte många vänner kom till sittningen. Men Ariana styrde och ställde den precis som att hon höll i ett event! Och tårarna hade torkat ut för längesen! Hon bytte skepnad helt. Från att suttit på marken vid graven och gråtit floder, till att styra en typ en "fest" nästan. Påkostat va det också!
Hon är mycket obehaglig, alltid tyckt. Förr kunde jag tycka det va spännande. Men senaste åren har hon visat mycket sjuka sidor. Hon är gränslös dessutom.

Edit: Va ett stort foto på Shahin också. Kommer inte ihåg ordagrant vad där stod. Men det va något om att han va Kung.
Jag tyckte bara att det var sjukt

Va inte R*cky på begravningen?
Citera
2022-10-18, 16:47
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Tolkade jag dig rätt att hon menar att man är osäker på att det är ariana? Det låter för mig helt sinnes sjukt och en REN LÖGN. Om det är "ostridigt" att det är ariana på bilderna så hade åklagaren i sådana fall inte kunnat styrka att ariana över huvud taget varit på plats iom att övervakningsbilderna inte "bekräftar" det. Således borde ariana gå fri på detta och inte ens åtalas. 🙄 luktar skitsnack denna soppan. Frågan äe vad anledningen faktiskt är.

Nä, ostridigt i detta fall innebär följande på vanlig svenska: "Men asså, alla VET ju att det är Ariana på fotot, lönt att publicera det i FUP då?" Typ. Men, med det resonemanget skulle det ju innebära att man borde maska ALLA foton i FUPar för att man kan hävda att det är ostridigt att ett visst foto visar en viss person. HELT jävla sjukt, jag fattar inget. Hoppas Stefan S kliver in i tråden och reder ut begreppen.
Citera
2022-10-18, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10
Fan vad konstigt, man vill ju verkligen få en bild på pakås lilla gangster tjej. Soni# som har sina lösa historier i Malmö, Tild# vet vi ju alla trampoppare och gowar när hon dragit in linor som sin älskade ingen är ju 100 i hjärnan alla är ju inavel på något sätt. saads kvinna gangsterkåt i gbg som leker självständig på Instagram 🤣 kan fortsätta till imorgon skämt&sidor Ariana har hela sitt liv varit psykiskt skadad, men hon är inte kapabel till våld på egen hand. Så som hennes bror var helt enkelt haha. sittningen är inte för att sörja i grund och botten enligt islam lider den döde om familjen sörjer med tårar mm ja du förstår. de är ju extrema muslimer som dem försöker uttrycka trots allt det jag tycker är helt sinnessjukt är skillnaden mellan N’s begravning och S begravning. vilken skillnad.
har du instagram eller namn till dessa ”desperata gangster fruarna”? 😂
Citera
2022-10-18, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femsmaapor5

Nej det var han inte, inte vad jag såg.
Citera
2022-10-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack tack, men med all respekt kommer jag inte att bidra med min yrkestitel, det vore att outa mig själv lite väl lätt
Antingen polis eller ordningsvakt 😂 du verkar ha koll på Malmös undre värld till punkt å pricka
Citera
2022-10-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Nä, ostridigt i detta fall innebär följande på vanlig svenska: "Men asså, alla VET ju att det är Ariana på fotot, lönt att publicera det i FUP då?" Typ. Men, med det resonemanget skulle det ju innebära att man borde maska ALLA foton i FUPar för att man kan hävda att det är ostridigt att ett visst foto visar en viss person. HELT jävla sjukt, jag fattar inget. Hoppas Stefan S kliver in i tråden och reder ut begreppen.

Jag har inte hunnit läsa aktuell FUP. Kan du länkar till den för att spara lite tid åt mig?

Ostridigt i det sammanhang du nämner innebär att åklagare och försvarare/tilltalad är överens om att bilderna föreställer den person åklagaren påstår. Dessvärre kan en åklagare då besluta om att befatta en bild med sekretess (godtyckligt, absolut), fast det beror även i viss mån på kontexten, så jag tittar helst på FUP innan jag spekulerar vidare.
Citera
2022-10-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10
Fan vad konstigt, man vill ju verkligen få en bild på pakås lilla gangster tjej. Soni# som har sina lösa historier i Malmö, Tild# vet vi ju alla trampoppare och gowar när hon dragit in linor som sin älskade ingen är ju 100 i hjärnan alla är ju inavel på något sätt. saads kvinna gangsterkåt i gbg som leker självständig på Instagram 🤣 kan fortsätta till imorgon skämt&sidor Ariana har hela sitt liv varit psykiskt skadad, men hon är inte kapabel till våld på egen hand. Så som hennes bror var helt enkelt haha. sittningen är inte för att sörja i grund och botten enligt islam lider den döde om familjen sörjer med tårar mm ja du förstår. de är ju extrema muslimer som dem försöker uttrycka trots allt det jag tycker är helt sinnessjukt är skillnaden mellan N’s begravning och S begravning. vilken skillnad.
Håller med, vilken skillnad!
Än idag efterlyser jag utredningen om mordet på Naqib. Den verkar gått upp i rök! Om den ens har inletts..
Citera
2022-10-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femsmaapor5
Nej, nästan helt säker på det! Kan ha gömt sig i buskarna, men på kyrkogården och i mosken såg jag inte honom iaf!
Citera
2022-10-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever

Om*rs fruga Tild# Ces#r, ti.cesaar på insta
S**ds fruga Juli*nne Lob*d, jolielobad på insta även hennes ”skönhets” företag vid namnet laash.rooom där har han någonstans att tvätta sina pengar🤣 finns gott om bilder på henne bland höjdpunkterna

P*kås syrra soni* b*kir känner vi till utseende och historia sen hans fruga moun* b*ccouche, men dem är helt uppe i rök hittar inte dem någonstans
Citera
2022-10-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever

Håller med, länka så kan vi se😂
Citera
2022-10-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Nej, nästan helt säker på det! Kan ha gömt sig i buskarna, men på kyrkogården och i mosken såg jag inte honom iaf!

Skumt ändå när vissa här har benämnt honom vara hans högra hand och att han och hans familj sitter på väldigt mycket pengar.
Vem är hans familj som ska ha tillgång till så mycket pengar och kom det efter S död eller tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in