2022-10-18, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
HAHAHA. Grym äru!!! JA, man har ju tidigare läst fuppar där man tillomed fått se avlidna kroppar, utan några problem. Men man anser att arianas ansikte ska vara hemligt
Nej kan ej släppa det dära.
Måste erkänna och applådera för dig minay och mapping. Ni två är dom mest intelligenta personerna på denna sajten . Får man fråga vad eran yrkestitel är av ren nyfikenhet
Citera
2022-10-18, 15:06
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Måste erkänna och applådera för dig minay och mapping. Ni två är dom mest intelligenta personerna på denna sajten . Får man fråga vad eran yrkestitel är av ren nyfikenhet

Tack tack, men med all respekt kommer jag inte att bidra med min yrkestitel, det vore att outa mig själv lite väl lätt
Citera
2022-10-18, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Tror du jag kommer outa min identitet? Jag var med yes

Var pakås familj där? Hans mamma syster, fru och sörjde? Och om saad’s efterblivna fru kanske också sörjde? Omars fru? Ingen av kvinnorna i den omgivningen var på begravning förutom hans systrar och äldre kvinnor från familjen eller du kanske har en bättre inblick i det? Inom vår kultur så ska kvinnorna också visa sorg vid bortgång vilket jag tycker är konstigt att ingen av dem dykte upp på begravningen
Senast redigerad av Alammoniaque10 2022-10-18 kl. 15:35.
Citera
2022-10-18, 15:36
Medlem
Citat:
Jag menar inte risig för dagen. Risig från månader av missbruk som sätter sig på utseende och kropp!
Dock blev det jävligt tillgjort och skådespeleri på begravningen! På sittningen efter var det inga tårar och hon var uppstyrd igen ! Log, skämta och servera mat!
Läskig människa

Jag förstår. Aldrig sett människan men hon verkar långt ifrån frisk.
Citera
2022-10-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10
Var pakås familj där? Hans mamma syster, fru och sörjde? Och om saad’s efterblivna fru kanske också sörjde? Omars fru? Ingen av kvinnorna i den omgivningen var på begravning förutom hans systrar och äldre kvinnor från familjen eller du kanske har en bättre inblick i det? Inom vår kultur så ska kvinnorna också visa sorg vid bortgång vilket jag tycker är konstigt att ingen av dem dykte upp på begravningen
Nä du har rätt i det mesta. Saad 's kvinnor i familjen va där, systrar och mamma. Jag känner inte vem alla gamla tanter va, men det va nog släktingar eller vänner till familjen. En klick på 10-15 gamlingar. Pakås och Omars syntes ej till! På begravningen va ju en del av Shahins tjejer. Men på sittningen va det mest släktingar och andra afghaner som satt i lång bord, kvinnor och män för sig. Inte många vänner kom till sittningen. Men Ariana styrde och ställde den precis som att hon höll i ett event! Och tårarna hade torkat ut för längesen! Hon bytte skepnad helt. Från att suttit på marken vid graven och gråtit floder, till att styra en typ en "fest" nästan. Påkostat va det också!
Hon är mycket obehaglig, alltid tyckt. Förr kunde jag tycka det va spännande. Men senaste åren har hon visat mycket sjuka sidor. Hon är gränslös dessutom.

Edit: Va ett stort foto på Shahin också. Kommer inte ihåg ordagrant vad där stod. Men det va något om att han va Kung.
Jag tyckte bara att det var sjukt
Senast redigerad av Vemvadet 2022-10-18 kl. 16:03.
Citera
2022-10-18, 15:56
Moderator
Mappings avatar
Citat:
HAHAHA. Grym äru!!! JA, man har ju tidigare läst fuppar där man tillomed fått se avlidna kroppar, utan några problem. Men man anser att arianas ansikte ska vara hemligt
Nej kan ej släppa det dära.

Jaha, nu har jag snackat med åklagaren i fråga i detta mål. Jag fick inte så många minuter med henne, men det som framkom var väldigt märkligt tycker jag: vissa foton, d.v.s. de från övervakningsfilmer, var maskade för att det ansågs ostridigt vem det är på fotona eftersom vittnen pekat ur Ariana på platsen. Varför övriga på bilderna INTE var maskade framkom inte. Då ställde jag fråga: OK, men de foton som visar Arians ansikte som hittats i en mobiltelefon då, vars syfte är att koppla ihop henne som fysisk person som användare av mobilen och telefonnumret? Samma svar: det får anses ostridigt att det är den åtalade på fotot, alltså maskar vi det. HELT sjukt i min bok.
Citera
2022-10-18, 16:03
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Hon var maskerad på samtliga bilder. Bilder från hennes kamera rulle, bilder på övervakningskameran där man bara kunde se hennes profil. Bilderna från övervakningskameran var för övrigt väldogt dåligt upplösta och EJ närbilder. SÅ, detta verkar EJ vara fallet. Mapping har jue frågat tingsrätten varför man valt att maska hennes bilder. Blir inressant att få veta svaret varför man tagit det beslutet.
Mm, kollade i PDF:en senare och det är rätt skumt faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jaha, nu har jag snackat med åklagaren i fråga i detta mål. Jag fick inte så många minuter med henne, men det som framkom var väldigt märkligt tycker jag: vissa foton, d.v.s. de från övervakningsfilmer, var maskade för att det ansågs ostridigt vem det är på fotona eftersom vittnen pekat ur Ariana på platsen. Varför övriga på bilderna INTE var maskade framkom inte. Då ställde jag fråga: OK, men de foton som visar Arians ansikte som hittats i en mobiltelefon då, vars syfte är att koppla ihop henne som fysisk person som användare av mobilen och telefonnumret? Samma svar: det får anses ostridigt att det är den åtalade på fotot, alltså maskar vi det. HELT sjukt i min bok.
Menar de alltså att eftersom att de är 100% säkra på att det är en bild av Ariana så behöver de inte visa den för andra och att det lika bra kunde stått typ "bild på Ariana" i text?
Senast redigerad av eltonkebab 2022-10-18 kl. 16:09.
Citera
2022-10-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10

Du är ju besatt i Pakå och hans familj. Antingen har du blivit skickad av honom och sörjer i smyg över det fortfarande eller så är du inte frisk. Sluta vara så patetisk varken hans familj eller någon annans har med dig att göra. Hela ditt konto är ett fankonto till Pakå skaffa dig ett liv ditt bakterie. Inom vår kultur fungerar det så men det verkar som att du har gjort en film i ditt huvud om att alla dessa och deras familjer satt och drack te under deras vardagar med varandra detta är inte hemlandet habibi
Citera
2022-10-18, 16:15
Medlem
Citat:

Tolkade jag dig rätt att hon menar att man är osäker på att det är ariana? Det låter för mig helt sinnes sjukt och en REN LÖGN. Om det är "ostridigt" att det är ariana på bilderna så hade åklagaren i sådana fall inte kunnat styrka att ariana över huvud taget varit på plats iom att övervakningsbilderna inte "bekräftar" det. Således borde ariana gå fri på detta och inte ens åtalas. 🙄 luktar skitsnack denna soppan. Frågan äe vad anledningen faktiskt är.

Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Mm, kollade i PDF:en senare och det är rätt skumt faktiskt.

Menar de alltså att eftersom att de är 100% säkra på att det är en bild av Ariana så behöver de inte visa den för andra och att det lika bra kunde stått typ "bild på Ariana" i text?
Senast redigerad av minay 2022-10-18 kl. 16:19.
Citera
2022-10-18, 16:17
Medlem
Citat:
Nä du har rätt i det mesta. Saad 's kvinnor i familjen va där, systrar och mamma. Jag känner inte vem alla gamla tanter va, men det va nog släktingar eller vänner till familjen. En klick på 10-15 gamlingar. Pakås och Omars syntes ej till! På begravningen va ju en del av Shahins tjejer. Men på sittningen va det mest släktingar och andra afghaner som satt i lång bord, kvinnor och män för sig. Inte många vänner kom till sittningen. Men Ariana styrde och ställde den precis som att hon höll i ett event! Och tårarna hade torkat ut för längesen! Hon bytte skepnad helt. Från att suttit på marken vid graven och gråtit floder, till att styra en typ en "fest" nästan. Påkostat va det också!
Hon är mycket obehaglig, alltid tyckt. Förr kunde jag tycka det va spännande. Men senaste åren har hon visat mycket sjuka sidor. Hon är gränslös dessutom.

Fan vad konstigt, man vill ju verkligen få en bild på pakås lilla gangster tjej. Soni# som har sina lösa historier i Malmö, Tild# vet vi ju alla trampoppare och gowar när hon dragit in linor som sin älskade ingen är ju 100 i hjärnan alla är ju inavel på något sätt. saads kvinna gangsterkåt i gbg som leker självständig på Instagram 🤣 kan fortsätta till imorgon skämt&sidor Ariana har hela sitt liv varit psykiskt skadad, men hon är inte kapabel till våld på egen hand. Så som hennes bror var helt enkelt haha. sittningen är inte för att sörja i grund och botten enligt islam lider den döde om familjen sörjer med tårar mm ja du förstår. de är ju extrema muslimer som dem försöker uttrycka trots allt det jag tycker är helt sinnessjukt är skillnaden mellan N’s begravning och S begravning. vilken skillnad.
Citera
2022-10-18, 16:20
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:

Stort!

Jag höll på lite och hittade en omaskad bild, relativt nytagen, ej ifrån FUP
https://miro.medium.com/max/538/0*aNUWAaip5h_FnSSr.jpg
Se på egen risk

Medusa Amiri
Citera
2022-10-18, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tikitaka9
Du är ju besatt i Pakå och hans familj. Antingen har du blivit skickad av honom och sörjer i smyg över det fortfarande eller så är du inte frisk. Sluta vara så patetisk varken hans familj eller någon annans har med dig att göra. Hela ditt konto är ett fankonto till Pakå skaffa dig ett liv ditt bakterie. Inom vår kultur fungerar det så men det verkar som att du har gjort en film i ditt huvud om att alla dessa och deras familjer satt och drack te under deras vardagar med varandra detta är inte hemlandet habibi

P såg upp till S som om det var hans största idol, postade bilder med hans kläder, klockor och guld. Så i detta fallet är det relevant vart alla håller hus vad dem gör m.m eller gick dem upp i rök hela familjen efter s bortgång, det är känt vart alla håller hus och att dem lever lyx liv efter hans bortgång förutom pakås familj varav det är av nyfikenhet då han han var hans farsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in