2022-10-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Livet krossas och kanske lyckas Dumpen äntligen få en gädda till att avsluta sitt liv?
Skellefteågäddan och Bengt ligger nog närmast till hands. Första sägs ha hängt sig och Bengt sägs ligga i respirator efter ett försök till självmord.

Vissa ha noll ångest. Men ovan nämnda såg man ångest och "nu är det över" i blicken och rösten.

Tippar på Skellefteågäddan är avliden. Bengt kanske klarar livhanken denna gång, men jag får känslan att ett nytt försök kommer så småningom om.
Citera
2022-10-18, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Instämmer till fullo!
Låt oss nu ta reda på vem denne äckelpäckelgubbe är. Han som, när den vad han trodde var den 14-åringe pojken nämnde att hans syster var i rummet, frågade om pojken varit kåt på henne. Sånt jäkla vider!

Vad har vi?
Johan S, Lund, 57?
Om man söker på birthday.se så finns det två personer som detta stämmer in på. Den ena hittar jag ingen Facebook-profil för och den andra är inte ett dugg lik gäddan. Det är bäst att du kollar ändå, min usla förmåga att känna igen ansikten är väl dokumenterad i tråden.
Citera
2022-10-18, 10:41
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Om man söker på birthday.se så finns det två personer som detta stämmer in på. Den ena hittar jag ingen Facebook-profil för och den andra är inte ett dugg lik gäddan. Det är bäst att du kollar ändå, min usla förmåga att känna igen ansikten är väl dokumenterad i tråden.

Ja just det, både du och BeachBob (som tyvärr är avstängd i en månad) har svårt med ansikten. Jag tar en check.
Citera
2022-10-18, 11:59
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Instämmer till fullo!
Låt oss nu ta reda på vem denne äckelpäckelgubbe är. Han som, när den vad han trodde var den 14-åringe pojken nämnde att hans syster var i rummet, frågade om pojken varit kåt på henne. Sånt jäkla vider!

Vad har vi?
Johan S, Lund, 57?
Han som har nämnts i tråden har jag varit inne på också. Tyckte han stämde bra in. Kör en Skoda och den billiga, skrynkliga ullaredsskjortan för 29.90, färgat hår och bor med sin gamla mamma. Men hittar inga bildbevis. Men brodern är väldigt lik som någon skrev. Behöver mer information för att vara 100% säker.
Citera
2022-10-18, 12:03
Medlem
Steven.badboys avatar
Modern och fadern kommer ifrån Årsta och Malmö om det kan hjälpa något. Kanske någon som är bra på dialekter och kan verifiera om det är en renodlad Lundadialekt han pratar. Griper bara alla halmstrå så denna gris kan verifieras.
Citera
2022-10-18, 12:08
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur många kopior på samma chattar har man lagt in?

Scrollar man i flera minuter då har man klarat hälften. Ska man läsa, då tar det hur lång tid som helst.

Skärp er! Redigera.

Slarvigt.
Håller helt med, sjukt irriterande. Hur jävla svårt ska det vara att croppa lite? Kanske kolla igenom vad man lagt upp och hur det ser ut?

Men nu är det inga akdemiker som ligger bakom Dumpen heller.
Citera
2022-10-18, 12:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Håller helt med, sjukt irriterande. Hur jävla svårt ska det vara att croppa lite? Kanske kolla igenom vad man lagt upp och hur det ser ut?

Men nu är det inga akdemiker som ligger bakom Dumpen heller.
No skit Sherlock!
Ett gäng pundare som har hittat ett sätt att få in lite swish, den tandlöse verkar ha fått total hybris.
Citera
2022-10-18, 13:55
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Alltså den där bonnläppen som Thea har med sig.. Vad är det för en tjomme egentligen?
Är det samma snubbe som förra gången så är det hennes son.
Citera
2022-10-18, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Är det samma snubbe som förra gången så är det hennes son.

Om det är samma snubbe som förra gången så är det väl hennes hubby? Det är vad jag hört av flera. Men du kan ju rätt. Är det hennes son ska han heta Fimpen från och med nu. Det var inte ”fy” och ”så gör man inte” när han växte upp utan ”acceptans, wisemind”. Haha, stackars Fimpen.
Citera
2022-10-18, 16:29
Medlem
”Maratonmasturbatören”. Udda smeknamn.

Tänk vad livet kan förändras.

Någon rebus på gång?

Jag försökte kontakta badtunnegäddan via hans telefon. Jag var intresserad av att ge ett seriöst bud både på hans båt och möjligen även badtunna.
Jag tror att övriga familjen aldrig mer vi ta ett dopp i den.

Möttes av:

Numret kan inte nås för närvarande. Var god försök…

Någon uppdatering om ryktet om självmordsförsök?
Citera
2022-10-18, 16:58
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Läste att rattfyllo orsakar en död person varje vecka. Tror att rattfyllo dödar fler än gubbsjuka gubbar dödar barn. Skall vi nu då börja jaga och hänga ut rattfyllo?

Isf vore DumpenSara dömd till döden av pöbeln, för hon har ett antal grova rattfyllor och drograttfyllor i sitt CV, att hon inte dödat någon under sina fyllekörningar är nog mer tur än någonting annat.

Men inte heller där är pöbeldomstolar något vi i ett civiliserat samhälle ska syssla med, det finns Polis och Domstolar som ska göra detta jobb, även mot fyllekörningar.

Ser man däremot till den Brittiska varianten av Dumpen så är den som natt och dag kontra Saras och Puttes Dump!
Den är extremt seriös, med extremt utbildad personal, med en extrem dokumentation, och ett nära samarbete med Polis, sociala myndigheter samt utbildade psykologer.

En Dump på det sätt Storbritannien har den är en given succé, den gör oerhört mycket nytta i samhället, men tyvärr är Sara och Putte milslångt ifrån dess seriositet, här är Freakshow och Swishintäkt huvudsak.
Citera
2022-10-18, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Isf vore DumpenSara dömd till döden av pöbeln, för hon har ett antal grova rattfyllor och drograttfyllor i sitt CV, att hon inte dödat någon under sina fyllekörningar är nog mer tur än någonting annat.

Men inte heller där är pöbeldomstolar något vi i ett civiliserat samhälle ska syssla med, det finns Polis och Domstolar som ska göra detta jobb, även mot fyllekörningar.

Ser man däremot till den Brittiska varianten av Dumpen så är den som natt och dag kontra Saras och Puttes Dump!
Den är extremt seriös, med extremt utbildad personal, med en extrem dokumentation, och ett nära samarbete med Polis, sociala myndigheter samt utbildade psykologer.

En Dump på det sätt Storbritannien har den är en given succé, den gör oerhört mycket nytta i samhället, men tyvärr är Sara och Putte milslångt ifrån dess seriositet, här är Freakshow och Swishintäkt huvudsak.

Men får man se gäddornas dick pics hos den brittiska varianten? Det tycker jag nästan är det viktigaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in