2022-10-18, 09:20
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Napp nr #158
https://dumpen.se/2022/10/17/maratonmasturbatoren-158/
Det var ju ett steg upp från förra konfrontationen dom gjorde med ”sitta på näsan gäddan”. Men deras dialekt har jag lite svårt för. Den låter inte som go skånsk dialekt brukar göra.
Citera
2022-10-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Han jobbar som någon slags fångvaktare har jag förr mig. Men du, "bonnläppen", skriver man verkligen så? Finns inget sunkigare i mina ögon än den sortens landsbygdsförakt. Rasism, sexism, fat shaming osv bryr jag mig inte ett dugg om. Men när folk klankar ner på andra bara för att de har en "bonnig" dialekt så har en gräns passerats tycker jag. Skärp dig.
Jag har inget landsbygdsförakt. Bor själv i en mindre ort.
Sitter dina frottétrosor för hårt åt? Berätta gärna vad som skulle vara en mer passande term för att du inte ska bli ledsen i ögat?
Citera
2022-10-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Jag har inget landsbygdsförakt. Bor själv i en mindre ort.
Sitter dina frottétrosor för hårt åt? Berätta gärna vad som skulle vara en mer passande term för att du inte ska bli ledsen i ögat?

Du hade kunnat kalla honom pajas eller tjockis istället.
Citera
2022-10-18, 10:09
Medlem
Vad är det för fel på Dumpen?

Kolla in den senaste gäddans chatthistoria som Dumpen lagt upp.

Hur många kopior på samma chattar har man lagt in?

Scrollar man i flera minuter då har man klarat hälften. Ska man läsa, då tar det hur lång tid som helst.

Skärp er! Redigera.

Slarvigt.

Dessutom är bög-gäddan väldigt osäker på hur han ska tackla åldern på den otroligt påstridiga fiskaren. Men kuk och runkbilder skickar han massor av. Aset ska sänkas och fiskarna tar fart.

Thea och kameramannen tvålar dit honom ordentligt. Det är våldtäkt, självmord, traumatiserade barn och en halv miljon tittare där gäddan nu ska hängas ut. BOM! BOM!

Livet krossas och kanske lyckas Dumpen äntligen få en gädda till att avsluta sitt liv?

Saknar Theas hesa skratt.
Citera
2022-10-18, 10:21
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det säger väl en del om kvaliteten på den här tråden när man får vada genom högar av irrelevant skit för att hitta detta inlägg, och att sedan knappt någon brytt sig om att kommentera det, för att alla är upptagna med att svara på den irrelevanta skiten.

Jag tycker att det var en bra konfrontation. Vikarien är bättre än Sara, helt klart.

Nåväl, vem är han? Häng ut!

Instämmer till fullo!
Låt oss nu ta reda på vem denne äckelpäckelgubbe är. Han som, när den vad han trodde var den 14-åringe pojken nämnde att hans syster var i rummet, frågade om pojken varit kåt på henne. Sånt jäkla vider!

Vad har vi?
Johan S, Lund, 57?
Citera
2022-10-18, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Napp nr #158
https://dumpen.se/2022/10/17/maratonmasturbatoren-158/
Takk for det

Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det säger väl en del om kvaliteten på den här tråden när man får vada genom högar av irrelevant skit för att hitta detta inlägg, och att sedan knappt någon brytt sig om att kommentera det, för att alla är upptagna med att svara på den irrelevanta skiten.

Jag tycker att det var en bra konfrontation. Vikarien är bättre än Sara, helt klart.

Nåväl, vem är han? Häng ut!
Javisst är det många som spammar meningslösa inlägg och/eller domderar som någon jävla pedofil-Hitler. Jag tror det är en gädd-taktik som går ut på att fylla tråden med så mycket innehållslös skit att folk inte orkar läsa den. Som tur är hindrar det inte mig då jag kan skumma genom dravlet.

Det var en stor glädje att Thea kom tillbaka för ännu en konfrontation! Henne får de gärna skicka ut igen.

Ja, vem är då Maratonmasturbatören? Han kallar sig Johan S samt påstår sig bo i Lund och vara 57 år. Nu brukar ju gäddor ljuga sig blåa i ansiktet så det är högst oklart om dessa uppgifter stämmer...
Citera
2022-10-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Livet krossas och kanske lyckas Dumpen äntligen få en gädda till att avsluta sitt liv?
Skellefteågäddan och Bengt ligger nog närmast till hands. Första sägs ha hängt sig och Bengt sägs ligga i respirator efter ett försök till självmord.

Vissa ha noll ångest. Men ovan nämnda såg man ångest och "nu är det över" i blicken och rösten.

Tippar på Skellefteågäddan är avliden. Bengt kanske klarar livhanken denna gång, men jag får känslan att ett nytt försök kommer så småningom om.
Citera
2022-10-18, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Instämmer till fullo!
Låt oss nu ta reda på vem denne äckelpäckelgubbe är. Han som, när den vad han trodde var den 14-åringe pojken nämnde att hans syster var i rummet, frågade om pojken varit kåt på henne. Sånt jäkla vider!

Vad har vi?
Johan S, Lund, 57?
Om man söker på birthday.se så finns det två personer som detta stämmer in på. Den ena hittar jag ingen Facebook-profil för och den andra är inte ett dugg lik gäddan. Det är bäst att du kollar ändå, min usla förmåga att känna igen ansikten är väl dokumenterad i tråden.
Citera
2022-10-18, 10:41
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Om man söker på birthday.se så finns det två personer som detta stämmer in på. Den ena hittar jag ingen Facebook-profil för och den andra är inte ett dugg lik gäddan. Det är bäst att du kollar ändå, min usla förmåga att känna igen ansikten är väl dokumenterad i tråden.

Ja just det, både du och BeachBob (som tyvärr är avstängd i en månad) har svårt med ansikten. Jag tar en check.
Citera
2022-10-18, 11:59
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Instämmer till fullo!

Vad har vi?
Johan S, Lund, 57?
Han som har nämnts i tråden har jag varit inne på också. Tyckte han stämde bra in. Kör en Skoda och den billiga, skrynkliga ullaredsskjortan för 29.90, färgat hår och bor med sin gamla mamma. Men hittar inga bildbevis. Men brodern är väldigt lik som någon skrev. Behöver mer information för att vara 100% säker.
Citera
2022-10-18, 12:03
Medlem
Steven.badboys avatar
Modern och fadern kommer ifrån Årsta och Malmö om det kan hjälpa något. Kanske någon som är bra på dialekter och kan verifiera om det är en renodlad Lundadialekt han pratar. Griper bara alla halmstrå så denna gris kan verifieras.
Citera
2022-10-18, 12:08
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur många kopior på samma chattar har man lagt in?

Scrollar man i flera minuter då har man klarat hälften. Ska man läsa, då tar det hur lång tid som helst.

Skärp er! Redigera.

Slarvigt.
Håller helt med, sjukt irriterande. Hur jävla svårt ska det vara att croppa lite? Kanske kolla igenom vad man lagt upp och hur det ser ut?

Men nu är det inga akdemiker som ligger bakom Dumpen heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in