2022-10-18, 09:20
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Napp nr #158
https://dumpen.se/2022/10/17/maratonmasturbatoren-158/
Det var ju ett steg upp från förra konfrontationen dom gjorde med ”sitta på näsan gäddan”. Men deras dialekt har jag lite svårt för. Den låter inte som go skånsk dialekt brukar göra.
Citera
2022-10-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Han jobbar som någon slags fångvaktare har jag förr mig. Men du, "bonnläppen", skriver man verkligen så? Finns inget sunkigare i mina ögon än den sortens landsbygdsförakt. Rasism, sexism, fat shaming osv bryr jag mig inte ett dugg om. Men när folk klankar ner på andra bara för att de har en "bonnig" dialekt så har en gräns passerats tycker jag. Skärp dig.
Jag har inget landsbygdsförakt. Bor själv i en mindre ort.
Sitter dina frottétrosor för hårt åt? Berätta gärna vad som skulle vara en mer passande term för att du inte ska bli ledsen i ögat?
Citera
2022-10-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Jag har inget landsbygdsförakt. Bor själv i en mindre ort.
Sitter dina frottétrosor för hårt åt? Berätta gärna vad som skulle vara en mer passande term för att du inte ska bli ledsen i ögat?

Du hade kunnat kalla honom pajas eller tjockis istället.
Citera
2022-10-18, 10:09
Medlem
Vad är det för fel på Dumpen?

Kolla in den senaste gäddans chatthistoria som Dumpen lagt upp.

Hur många kopior på samma chattar har man lagt in?

Scrollar man i flera minuter då har man klarat hälften. Ska man läsa, då tar det hur lång tid som helst.

Skärp er! Redigera.

Slarvigt.

Dessutom är bög-gäddan väldigt osäker på hur han ska tackla åldern på den otroligt påstridiga fiskaren. Men kuk och runkbilder skickar han massor av. Aset ska sänkas och fiskarna tar fart.

Thea och kameramannen tvålar dit honom ordentligt. Det är våldtäkt, självmord, traumatiserade barn och en halv miljon tittare där gäddan nu ska hängas ut. BOM! BOM!