2022-10-18, 12:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Håller helt med, sjukt irriterande. Hur jävla svårt ska det vara att croppa lite? Kanske kolla igenom vad man lagt upp och hur det ser ut?

Men nu är det inga akdemiker som ligger bakom Dumpen heller.
No skit Sherlock!
Ett gäng pundare som har hittat ett sätt att få in lite swish, den tandlöse verkar ha fått total hybris.
Citera
2022-10-18, 13:55
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Alltså den där bonnläppen som Thea har med sig.. Vad är det för en tjomme egentligen?
Är det samma snubbe som förra gången så är det hennes son.
Citera
2022-10-18, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Är det samma snubbe som förra gången så är det hennes son.

Om det är samma snubbe som förra gången så är det väl hennes hubby? Det är vad jag hört av flera. Men du kan ju rätt. Är det hennes son ska han heta Fimpen från och med nu. Det var inte ”fy” och ”så gör man inte” när han växte upp utan ”acceptans, wisemind”. Haha, stackars Fimpen.
Citera
2022-10-18, 16:29
Medlem
”Maratonmasturbatören”. Udda smeknamn.

Tänk vad livet kan förändras.

Någon rebus på gång?

Jag försökte kontakta badtunnegäddan via hans telefon. Jag var intresserad av att ge ett seriöst bud både på hans båt och möjligen även badtunna.
Jag tror att övriga familjen aldrig mer vi ta ett dopp i den.

Möttes av:

Numret kan inte nås för närvarande. Var god försök…

Någon uppdatering om ryktet om självmordsförsök?
Citera
2022-10-18, 16:58
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Läste att rattfyllo orsakar en död person varje vecka. Tror att rattfyllo dödar fler än gubbsjuka gubbar dödar barn. Skall vi nu då börja jaga och hänga ut rattfyllo?

Isf vore DumpenSara dömd till döden av pöbeln, för hon har ett antal grova rattfyllor och drograttfyllor i sitt CV, att hon inte dödat någon under sina fyllekörningar är nog mer tur än någonting annat.

Men inte heller där är pöbeldomstolar något vi i ett civiliserat samhälle ska syssla med, det finns Polis och Domstolar som ska göra detta jobb, även mot fyllekörningar.

Ser man däremot till den Brittiska varianten av Dumpen så är den som natt och dag kontra Saras och Puttes Dump!
Den är extremt seriös, med extremt utbildad personal, med en extrem dokumentation, och ett nära samarbete med Polis, sociala myndigheter samt utbildade psykologer.

En Dump på det sätt Storbritannien har den är en given succé, den gör oerhört mycket nytta i samhället, men tyvärr är Sara och Putte milslångt ifrån dess seriositet, här är Freakshow och Swishintäkt huvudsak.
Citera
2022-10-18, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Isf vore DumpenSara dömd till döden av pöbeln, för hon har ett antal grova rattfyllor och drograttfyllor i sitt CV, att hon inte dödat någon under sina fyllekörningar är nog mer tur än någonting annat.

Men inte heller där är pöbeldomstolar något vi i ett civiliserat samhälle ska syssla med, det finns Polis och Domstolar som ska göra detta jobb, även mot fyllekörningar.

Ser man däremot till den Brittiska varianten av Dumpen så är den som natt och dag kontra Saras och Puttes Dump!
Den är extremt seriös, med extremt utbildad personal, med en extrem dokumentation, och ett nära samarbete med Polis, sociala myndigheter samt utbildade psykologer.

En Dump på det sätt Storbritannien har den är en given succé, den gör oerhört mycket nytta i samhället, men tyvärr är Sara och Putte milslångt ifrån dess seriositet, här är Freakshow och Swishintäkt huvudsak.

Men får man se gäddornas dick pics hos den brittiska varianten? Det tycker jag nästan är det viktigaste.
Citera
2022-10-18, 17:09
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
son https://www.facebook.com/joakim.gianneschi/about_family_and_relationships
Hängde inte med i svängarna, vem är denne stekare?
Citera
2022-10-18, 17:36
Medlem
Den som tog livet av sig förra veckan, hann de lägga ut honom på Dumpen? 🤔
Citera
2022-10-18, 17:38
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
Den som tog livet av sig förra veckan, hann de lägga ut honom på Dumpen? 🤔

Vart stod det om att nån tog livet av sig?
Citera
2022-10-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vart stod det om att nån tog livet av sig?

En artikel på ETC, men har inget konto där.
Citera
2022-10-18, 17:40
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Lite svårt att skriva med det gamla kontot när det är avstängt. Jag skiter dessutom i pondus, det låter som någon blekfet dansbandsgubbe från Bollebygd.

Inte lyssnar på en? Jag har lyckats driva på Dumpen på olika sätt att svara OCH agera. Dessutom trillar beundrarbreven in i PM nästan dagligen.

Och profilbild. Tja, Sean Banan är redan upptagen. Funderar då på att ta Dr Mugg. Vad tror du? Skulle det höja min seriositet?
På Flashback? Ja, då är Dr. Mugg ingen dum idé. Det skulle visa att du anpassar dig till FB-normen och därefter har större chans att påverka. Det är en subtil men ack så viktig detalj. En profilbild gör att man känner igen och kommer ihåg dig lättare. Kanske kan du rent av döpa nästa konto till Dr. Mugg, så behöver vi inte hälsa ytterligare en gång. Alternativt Dr. Analplugg, då du framstår en aning skitnödig. Mors.
Citera
2022-10-18, 17:41
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
En artikel på ETC, men har inget konto där.

Ok, hittade artikeln direkt https://www.etc.se/inrikes/mannen-pressades-av-dumpen-tog-sitt-liv-domare-och-boedel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in