2022-10-06, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benka69
Kanske inte men det är ju inte mitt problem och vill jag inte ha en HE så ska hon väl inte bli sur för det….

Du har såklart rätt. Men det är tyvärr ganska vanligt att det händer. Ännu vanligare att tiden tar slut helt abrupt i samband med att man tackar nej.
Citera
2022-10-07, 19:10
Medlem
Blev sugen på lite thai idag och åkte runt på några salonger i söderort i förhoppningen att hitta någon ung och slank tjej. Men blev oerhört besviken, överallt feta, gamla kärringar som har sett sina dagar för jävligt länge sen......blev ingen massage!
Citera
2022-10-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pj759170
Blev sugen på lite thai idag och åkte runt på några salonger i söderort i förhoppningen att hitta någon ung och slank tjej. Men blev oerhört besviken, överallt feta, gamla kärringar som har sett sina dagar för jävligt länge sen......blev ingen massage!
Visst behöver man besöka många salonger innan man träffar rätt.
Bara att fortsätta leta.
Citera
2022-10-08, 02:21
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoTorsten
Det är ju du som säger att det finns en praxis runt detta att subbelswish automatiskt leder till fällande dom.
Jag tror inte en sekund på att någon dubbelswishare fällts mot sitt nekande.
Så eftersom du påstår det borde du också plocka fram källan för ditt påstående.
Men jag tvivlar faktiskt på att du lyckas.

Vid de razzior som gjorts så har inte fokus legat på sexköpen utan på förhållanden runt salongsägare o.s.v.
Eventuella sexköp har liksom kommit med på köpet och dom som har fällts har mig veterligen antingen tagits på bar gärning med handen i syltburken eller lämnat DNA-spår efter sig eller helt enkelt erkänt då polis och åklagare pressat dom lite.

Men som sagt. Blåneka och det har inte hänt om du inte blivit tagen med soldaten inkörd i thaiflicka.

Jag kan ha fel absolut, men jag vill gärna se källan för ditt påstående som sagt.

Du får jättegärna dubbelswisha om du vill. Jag avråder.
Citera
2022-10-10, 17:06
Medlem
-tomten-s avatar
Jag har vetat länge att jag ska till Stockholm imorgon. Kommer definitivt att gå till en thaisalong då.
Jag har provat många i söder men nu blir det i norra.
(Nästan) halva nöjet tycker jag är att kolla igenom thaimassageguiden för att bestämma mig. Skulle önska att fler skulle skriva kommentarer där.
Jag har så svårt att vända i dörren så jag har upplevt allt från mycket vackra unga tjejer till både ++50 år och +100kg...
Så imorgon är det ett nytt lotteri. Senaste besöket i söder var vi inte överens om priset så jag tackade nej men hon höll verkligen tiden ändå och masserade skönt hela tiden ut.
Citera
2022-10-14, 20:53
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Jag har vetat länge att jag ska till Stockholm imorgon. Kommer definitivt att gå till en thaisalong då.
Jag har provat många i söder men nu blir det i norra.
(Nästan) halva nöjet tycker jag är att kolla igenom thaimassageguiden för att bestämma mig. Skulle önska att fler skulle skriva kommentarer där.
Jag har så svårt att vända i dörren så jag har upplevt allt från mycket vackra unga tjejer till både ++50 år och +100kg...
Så imorgon är det ett nytt lotteri. Senaste besöket i söder var vi inte överens om priset så jag tackade nej men hon höll verkligen tiden ändå och masserade skönt hela tiden ut.
Intressant frågeställning, berätta gärna hur det gick ?
Citera
2022-10-16, 07:50
Medlem
Hur kan man göra nu om man vill boka eller messa thaimassage anonymt nu när kontantkortstelefonen inte fungerar längre, finns det något sätt så att polisen intekan se jag ringt
Citera
2022-10-16, 09:15
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpil65
Hur kan man göra nu om man vill boka eller messa thaimassage anonymt nu när kontantkortstelefonen inte fungerar längre, finns det något sätt så att polisen intekan se jag ringt

Är du så tafatt att du tror att du inte kan boka ett besök?
Går dina tankar i de banorna att det skulle vara olagligt? Stanna hemma är mitt tips och lås in snorren
Citera
2022-10-16, 22:06
Avslutad
Razzia tidigare i veckan på en salong nära Torsplan. Någon som vet mer?
Citera
2022-10-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpil65
Förklara gärna varför du är oroligt att polisen ska se din identitet när du bokar en thaimassage.
För mig är det som att boka en tid hos frisören.
Citera
2022-10-18, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Förklara gärna varför du är oroligt att polisen ska se din identitet när du bokar en thaimassage.
För mig är det som att boka en tid hos frisören.

För att du med stor sannolikhet köper sex av massösen och att du med ännu större sannolikhet inte köper sex av frisören.
Citera
2022-10-18, 14:16
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
För att du med stor sannolikhet köper sex av massösen och att du med ännu större sannolikhet inte köper sex av frisören.

Men hur tänker ni? Det finns inte en promille möjlighet att åka fast för att man bokar tid hos en salong, även om det är en thaidito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in