2022-10-14, 00:17
Medlem
Fieldxs avatar
Det lär väl vara de gamla vanliga frågorna typ, ”hur presterar du under stress?”, ”jobbar du bra i team?” Etc. Sen praktiska frågor om arbetstid om du nu skulle vara aktuell för jobbet. Kommer säkert gå bra!
Citera
2022-10-14, 00:38
Medlem
Jag kan inget om donken tyvär förutom att äta mat. Men jag önskar dig all lycka med jobb sökandet.

On topic: bör vara tex hur jobbar du i grupp? Hur hanterar du stress? Eller klassikern varför ska vi anställa dig?
Citera
2022-10-14, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Jag kan inget om donken tyvär förutom att äta mat. Men jag önskar dig all lycka med jobb sökandet.

On topic: bör vara tex hur jobbar du i grupp? Hur hanterar du stress? Eller klassikern varför ska vi anställa dig?

Detta och hur tar du stress typ klassiska frågeformuläret
Citera
2022-10-16, 19:40
Medlem
Vilka tider är arbetspassen på Burger king/donken ? Kvällspass?

Hej! Ja undrar vilka tider brukar kvällspass vara på Burger king och mc donalds på vardagar ?
Nån som jobbat där
Senast redigerad av estet10 2022-10-16 kl. 19:48.
Citera
2022-10-16, 19:42
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Ja undrar vilka tider brukar kvällspass vara på Burger king på vardagar ?
Nån som jobbat där
Inte jobbat där men det är väl bara att kolla öppettiderna så kan man väl mer eller mindre räkna ut arbetstiderna själv.
Citera
2022-10-16, 19:43
Medlem
ABBORREs avatar
17:30 - 22:30
Citera
2022-10-16, 21:55
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Ja undrar vilka tider brukar kvällspass vara på Burger king och mc donalds på vardagar ?
Nån som jobbat där

Räkna med 30min-1timme efter stängning gissningsvis.

Starttid beror nog på kontrakt bland annat
Citera
2022-10-18, 13:36
Medlem
dragonsneezes avatar
Nekad jobb på donken, nu känner man sig totalt värdelös som människa

Varför får jag aldrig jobb? Vad jag än gör och hur många gånger jag skriver om mitt CV och personliga brev så klickar det aldrig och jag blir ständigt nekad precis överallt.

Hur ska jag någonsin få erfarenheten som krävs för alla jobb om man aldrig ens får någon chans att jobba och visa vad man går för nånstans? Jag har inga kontakter och inte mycket erfarenhet alls, mitt CV är i stort sett tomt. Det enda jag har är gymansiet, B körkort och 2 praktikplatser som inte ledde till något och där man bara blev utnyttjad som gratis arbetskraft.

Sitter nu här med en flaska vin och hade tänkt bli lite full.
Citera
2022-10-18, 13:40
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonsneeze
Jag har inga kontakter och inte mycket erfarenhet alls, mitt CV är i stort sett tomt. Det enda jag har är gymansiet, B körkort och 2 praktikplatser som inte ledde till något och där man bara blev utnyttjad som gratis arbetskraft.
Som chef skulle jag se det fetmarkerade som lite oroande. Varför behövde du praktik och varför blev det ingen fortsättning?
Citera
2022-10-18, 13:43
Medlem
Skulle vilja veta hur du är under intervjun, vilka frågor fick du och hur svarade du?
Hade du nån ton eller kroppsspråk som säger något annat?
Klädsel?

Förstår det är ett svår marknad men donken/kfc/Bk/Max ta ju in nästan vem som helst typ
Citera
2022-10-18, 13:43
Medlem
Belters avatar
Citat:
Det enda jag har är gymansiet, B körkort och 2 praktikplatser som inte ledde till något och där man bara blev utnyttjad som gratis arbetskraft.
Precis, högre utbildning är vad som gäller sen är ju det där med praktikplatserna oroväckande.
Citera
2022-10-18, 13:46
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Varför får jag aldrig jobb? Vad jag än gör och hur många gånger jag skriver om mitt CV och personliga brev så klickar det aldrig och jag blir ständigt nekad precis överallt.

Hur ska jag någonsin få erfarenheten som krävs för alla jobb om man aldrig ens får någon chans att jobba och visa vad man går för nånstans? Jag har inga kontakter och inte mycket erfarenhet alls, mitt CV är i stort sett tomt. Det enda jag har är gymansiet, B körkort och 2 praktikplatser som inte ledde till något och där man bara blev utnyttjad som gratis arbetskraft.

Sitter nu här med en flaska vin och hade tänkt bli lite full.

Du har ju körkort, sök hos pizzerior och leverera deras mat? Bli timmis inom äldreomsorgen? Annars är det inte fel att lyfta bidrag. Hoppas det löser sig. Skippa den vidriga alkoholen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in