Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Så exonphspoiler talar i princip om för oss nu att allt va uppgjort?!! Det är så jag uppfattar hennes story iaf, där hon uppmanar att vi inte ska kolla på en video som snart kommer ut från influencers som är tillsammans igen. Och hon fortsätter skriva i nästa story hur trött hon är på falska influencers!
Tro fan det, då hon suttit stöttande i telefon med Alva, som blåst henne rakt av då!
Fyfan TITTA INTE!! Stämmer detta så är ju framförallt Alva ondskan själv och psykopaten bakom. Som fått en hel jävla massa stöd utifrån och bara tagit emot! Spyr
Jag tror de tänkte så här, vi gör slut så alla vill följa oss, Alva drar igång en ny kanal med alla tjejer som supportrar och kollar och Alex kör sitt race. Helt plötsligt har de två kanaler som ger cash istället för en. Typ. Sedan knarkade han ned sig, hon blev orolig, han gökade Nicole, Alva orolig på riktigt...hon hade ju inte riktigt räknat med att Nicole skulle bli kär på riktigt och lägga ut gråtvideos... torpeder på jakt efter Alex i Göteborg som skall jappa han på order av Black Ghost pga knarkskuld sedan 3 år...typ kaos...
Jag hittade en video med Black Ghost som sjunger...ganska bra låt...ingen aning om han e tyngsta snubben i Göteborg men Alex verkar ju ha dragit...
https://www.youtube.com/watch?v=ugTgpOtyoXo