Så bra, då blir det nog ett besök där för min del också. Jag var där runt 2013 och är införstådd med att mycket kan ha ändrat sig sen dess men gillar konceptet med att kunna se IRL innan man bestämmer sig.
Några andra tips på var man kan ha kul i Prag Schukat?
Jag har väl tänkt att några besök på massagesalonger blir huvudaktiviteten för min del, även ett besök på en salong med mer traditionell tantrisk massage som skiljer sig en del från de mer vanliga erotiska varianterna men som jag också uppskattar. Sen har jag redan nu bokat tid med porrskådisen Sweet Cat och så har jag tänkt gå på Darling Cabaret mest för kostymshowerna. Kanske blir det också ett besök på TopPrivat med deras lite annorlunda utbud.
Jag vet att Prag inte är vad Prag har varit men hoppas ändå kunna ha kul under dagarna jag är där.
Hur har du bokat med Sweet Cat? Vad har du bokat, och vad kommer det kosta?
Bra!
En recsention är välkommen när det är gjort.
Har också haft kontakt med henne, men fegat ur ett par gånger. Men det kommer att bli!
Det lovar jag om det blir av. Och jag kommer inte att dra mig ur men man vet ju aldrig för hennes del. Hon har ju gått upp en del i vikt sen hon var aktiv framför kameran men fortfarande samma underbara ansikte.
Ska till Prag om två veckor . Gud vad allting låter dyrt (är en snålis) det kanske man inte ska va där nere trots allt . Tycker såklart inte att det är värt 3000czk för 20 min knu**
Vet nån om det finns massage ställen som erbjuder s*x . Eller nån club där det finns billiga h*ror?
Ska till Prag om två veckor . Gud vad allting låter dyrt (är en snålis) det kanske man inte ska va där nere trots allt . Tycker såklart inte att det är värt 3000czk för 20 min knu**
Vet nån om det finns massage ställen som erbjuder s*x . Eller nån club där det finns billiga h*ror?
3000 för 20 min behöver du inte betala. Neon tar 3000 för 60 min, 2300 före 20.00.
Men som jag sagt tusen gånger innan, det är överlag ganska svårt att hitta vackra tjejer i Prag om man inte har kontakter. Det är inte som förr när varenda klubb hade 20 fotomodeller på plats varje kväll.
3000 för 20 min behöver du inte betala. Neon tar 3000 för 60 min, 2300 före 20.00.
Men som jag sagt tusen gånger innan, det är överlag ganska svårt att hitta vackra tjejer i Prag om man inte har kontakter. Det är inte som förr när varenda klubb hade 20 fotomodeller på plats varje kväll.
Mm okej . Har du tips på en specifik b*reell som man bör ta o besöka . Hur är det med es*ort sidorna på nätet går det att nappa en till ett rimligt pris kanske 1700czk? Jag vet att dem inte exakt ser ut som på bilderna .
Mm okej . Har du tips på en specifik b*reell som man bör ta o besöka . Hur är det med es*ort sidorna på nätet går det att nappa en till ett rimligt pris kanske 1700czk? Jag vet att dem inte exakt ser ut som på bilderna .
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!