2022-10-18, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Har faktiskt aldrig begått ett brott, blev av med körkortet en gång när jag överskred hastigheten. Aldrig knarkat heller. Helan och Halvan gör det här för pengar, dom är inte lämpade att peka ut förståndshandikappade människor för dra in Swish. Är moraliskt förkastligt.

Låt Polisen sköta det här. Inte någon som har blivit uthängd kommer bli dömd i en rättegång.

Förstår inte varför foilk kastar skit på dig bara för att du bär kritiska glasögon? Jävlar vad den här tråden har smal åsiktskorridor och jävlar vad skev den är! Tycker du annorlunda i sak så är det pajkastning direkt. Helvete vad bisarr tråd detta blivit! Noll utrymme för argumentation och diskussion!
Citera
2022-10-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det inte så att ”you reap what you sow” Karma.

Något 90 nummer kommer dessa tomtar aldrig erhålla.

För övrigt, är det rätt underhållande att hon hänger ut folk till höger och vänster. Får några email från några tokstollar, stoppar svansen mellan benen och ordnar skyddad identitet. Hon bodde väl i sin bil om jag inte missminner mig. Vad hade hon förväntat sig skulle hända? Leker man med elden….

Tror hon har författat dom emailen själv.

Martyr, not so much

Jag skulle vilja veta om anhöriga fått hot. Trakasserier mot anhöriga är ju känt. Detta ställer sig Sara kall inför? Verkar så. Så synd om henne är det fan inte. Offerkoftan klär henne nästan lika illa som hennes övriga garderob, vilket inte vill säga lite.
Citera
2022-10-18, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Jag skulle vilja veta om anhöriga fått hot. Trakasserier mot anhöriga är ju känt. Detta ställer sig Sara kall inför? Verkar så. Så synd om henne är det fan inte. Offerkoftan klär henne nästan lika illa som hennes övriga garderob, vilket inte vill säga lite.

Allt verkar vara svart och vitt för henne. Det är bara och mala på-noll samvete, noll hänsyn till de som faktiskt lider/anhöriga som tar skada av uthängningarna.
Citera
2022-10-18, 01:41
Medlem
Kan någon förklara för mig på vilket sett dumpen gör samhället någon nytta? pedofili försvinner inte om man ger sig på folk som gör föreställda brott. Jag tror det gör mer skada än nytta, för både oskylda och skyldiga.

Varför ägnar man sig inte åt faktiska pågående våldtäkter, och faktist de barnen som är i nöd hemma hos någon just nu. Jag såg ett fall på dumpen där man faktist räddade ett barn, kanske 2 om jag minns rätt av 160 catchar.
Senast redigerad av Foodoratjuven 2022-10-18 kl. 01:44.
Citera
2022-10-18, 01:43
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vet inte mer om den biten än det som står i pk-media. Sara verkar dock inte ha förnekat det. Läste du artikeln: "Misogyna maffian" på Dumpen? Då blir du klokare.

Har Saras kassör "hittat någon bank med bra villkor", så att hon slipper få alla pengar till sitt eget konto och du kan Swisha till ett 123 nr istället?
Det har snart gått 14 dagar sedan kassören fick i uppdrag att "hitta en bank med bra villkor", men tydligen har kassören inte hittat någon sådan bank så stackars Sara får fortsatt motvilligt ta emot alla pengar till eget konto.
Vad tycker du GT, borde Sara kanske sparka kassören eller är det möjligen Putte som är denna "lata" kassör?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-18 kl. 01:57.
Citera
2022-10-18, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Förstår inte varför foilk kastar skit på dig bara för att du bär kritiska glasögon? Jävlar vad den här tråden har smal åsiktskorridor och jävlar vad skev den är! Tycker du annorlunda i sak så är det pajkastning direkt. Helvete vad bisarr tråd detta blivit! Noll utrymme för argumentation och diskussion!

Det var ju betydligt smalare åsiktskorridor i början när riktiga dumpen-fundamentalister som typ muppen Lava hönsade runt i tråden. Pedofilkortet har jag inte fått på veckor. I trådens tidiga historia kunde man som kritiker få hot om hembesök och nackskott, det är sedan länge borta. Det tar sig demokratiskt snarare i tråden.
Citera
2022-10-18, 01:46
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:

Jag har väl klarat mig rätt lindrigt undan.

Är komplicerat att bemöta kritik som är saklig och baserad på fakta.

Men är lustigt att vissa frågar vilken av dom uthängda jag är och om jag är pedofil. Ynkliga argument.

Dom borde läsa Sun Tzu, the Art of War.

https://www.goodreads.com/work/quotes/3200649
Citera
2022-10-18, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Ahhh, barnen då? Som börjar skära sig i armarna, använda knark och må allmänt dåligt hela sitt liv för att slemgubbar sätter på dem i sina vidriga badtunnor och sina sönder-runkade lakan innan de hinner bli vuxna? Är det då vi ”gamar” skrattar – när dessa barn tar livet av sig? Nej det gör vi inte.

Så håll käft bara. Vi skiter i er. ”Försöker begå självmord”. Snälla människa, en pedofil kan bara inte sluta plåga sin omgivning. Vem FAN! misslyckas med ett självmord??

Hade de velat dö så hade de varit döda långt innan Dumpen kom på dem. Men neeeeej – går ej. Måste plåga min närmaste omgivning lite till bara!

Jag spottar på er ”random” människor som håller dessa as om ryggen – ynkliga är ni. *spott* i ditt fejs.

Vilka barn? det är itne så att alla som tänder på abrn går och våldtar en. Detsamma med män som tänder på kvinnor, de våldtar dem inte bara för att de är hetrosexuella
Citera
2022-10-18, 01:50
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Allt verkar vara svart och vitt för henne. Det är bara och mala på-noll samvete, noll hänsyn till de som faktiskt lider/anhöriga som tar skada av uthängningarna.

Kan inte hon (Sara) vara så emotionellt skadad av allt intag av heroin under årens lopp att hon helt enkelt inte är kapabel till att agera på annat sätt, dvs att hon kan ha en delvis trasig hjärna?
Citera
2022-10-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ja, gött och se henne tillbaka. Firar hennes come back med några järn Gammeldansk och ett paket Pall Mall utan filter här. Tjoflöjt!

Hon skötte det proffsigt. Nästan lite väl proffsigt, för vilken tråkig konfrontation. Gäddan var å andra sidan inget original precis, far from it, för fy fan vilken fyrkantig gubbe, så inte mycket att jobba med rent dramaturgiskt.

Nån minut till så hade Thea garanterat tänt en cigarett som i förra videon med Carlos. Denna gång hade hon dock inte en ranglig kvarterspedofil i ryggen som vägrade lämna dom ifred trots hemliga förberedelser för att inte dra till sig uppmärksamhet. (se turkens inlägg).

Tror inte Thea kunde ha piffat till denna konfrontation speciellt mycket. Betyg A igen och skägget C för upprepningen om en halv miljon tittare. Sossecontainern stod garanterat parkerad vid torget.
Citera
2022-10-18, 02:00
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
I trådens tidiga historia kunde man som kritiker få hot om hembesök och nackskott, det är sedan länge
borta

Häpnadsväckande. Fick du verkligen det? Helt galet
Citera
2022-10-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Har Saras kassör "hittat någon bank med bra villkor", så att hon slipper få alla pengar till sitt eget konto och du kan Swisha till ett 123 nr istället?
Det har gått snart 14 dagar sedan kassören fick i uppdrag att "hitta en bank med bra villkor", men tydligen har kassören inte hittat någon sådan bank så stackars Sara får fortsatt motvilligt ta emot alla pengar till eget konto.
Vad tycker du GT, borde Sara kanske sparka kassören eller är det möjligen Putte som är denna "lata" kassör?

Patrik är Dumpens kassör ja, ingen hemlighet. Lämpligheten i det lägger jag ingen vikt vid men man vill veta vem man skickar pengar till. Gillar inte när det står "Personuppgift skyddad" som mottagare. Antagligen kommer tillsynsmyndigheten bifalla Dumpens 90-konto denna vecka och då är det grönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in