2022-10-17, 22:46
Medlem
andrewcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ni är så onda.
Nej jag är inte det minsta pedofil men jag tycker att ni som gläds åt andras olycka är minst lika vidriga som sjuka män som raggar på barn. De är ju sjuka och behöver vård.
Vart skrev jag om min glädje i allt detta. Tycker mest det är tragiskt, men att jag finner en belåtenhet i att han inte fick tag på ett riktigt offer kan jag dock inte förneka.

Snygg jämförelse! Gå och lägg dig nu.
Citera
2022-10-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ni är så onda.
Nej jag är inte det minsta pedofil men jag tycker att ni som gläds åt andras olycka är minst lika vidriga som sjuka män som raggar på barn. De är ju sjuka och behöver vård.
Gläds åt barnen och de unga som utsatts? Hur fan kan du ens säga så? Det vore helt sjukt. Man mår illa av att läsa skiten, jag orkar sällan ens igenom chattarna helt, den ondska och totala likgiltighet inför skadan man orsakar andra mänskliga varelser enbart för sin egen perversa lidelse... Det är fan hemskt. Den enda glädjen i skiten är att man vet att dessa ickemänniskor skulle fortsatt skada utan tvekan. Sen tycker de synd om sig själva när de blir konfronterade! När de måste stå för sina vidriga handlingar! För sina ord. Nä du, det finns bara äckelkänslor här i att se hur sanningen av vad de gjort skadat deras anhöriga, hur de skamligt skyller ifrån sig på de eller dem som avslöjat vad de gjort, deras egna inte bara kriminella utan moraliskt och etiskt vidriga handlingar och vad som tycks vara en obefintliga förmåga till empati för sina offer utan enbart en självömkan över att ha avslöjats för exakt vad de är.
Det är fan ondska.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2022-10-17 kl. 23:16.
Citera
2022-10-17, 23:16
Medlem
Pinoputchins avatar
Men nu måste det fan bli fler gäddor, vad gör Sara och Patte, på semester??????
Citera
2022-10-17, 23:19
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Ny gjedde på vei
https://rumble.com/v1og0m9-jag-har-aldrig-men-skickade-nd-en-bild.html

Som Yoggi Berra sa "It's like déjà vu all over again.". Börjar bli rätt enformigt med dom här uthängarna. Samma manus varje gång. Dom senaste från Team Dumpen, är även fast det låter omöjligt, är värre stolpskott än Helan och Halvan. Det är en bedrift.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-17 kl. 23:23.
Citera
2022-10-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Oxymoron. Du tror mer på en crack-hora som förekommer 33 ggr i belastningsregistret. Än en oskyldig partner.

Jösses
Hur vet vi att det är sant? att det är en partner? Tvivlar. Varför sitta här? Nä du. Och hur vet vi om hen eller du har fler eller färre belastningar? Du är en mer trolig drack-hora (finns ens drack längre?!) än Sara. Och ungefär lika intressant är det att läsa dina attacker på henne som att stå i en knottsvärm. Är som det är djupt personligt för dig, hur du går på henne så psykopat-maniskt. Varför?
Citera
2022-10-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ny gjedde på vei

Låter på deras konversation som att det var Dumpen som kontaktade honom. Har de börjat fiska mer aggressivt?
Citera
2022-10-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hur vet vi att det är sant? att det är en partner? Tvivlar. Varför sitta här? Nä du. Och hur vet vi om hen eller du har fler eller färre belastningar? Du är en mer trolig drack-hora (finns ens drack längre?!) än Sara. Och ungefär lika intressant är det att läsa dina attacker på henne som att stå i en knottsvärm. Är som det är djupt personligt för dig, hur du går på henne så psykopat-maniskt. Varför?

Drack?
Citera
2022-10-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Drack?
Spellcheck! Inte ens min Mac tror crack finns längre!
Citera
2022-10-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ny gjedde på vei
Napp nr #158
https://dumpen.se/2022/10/17/maratonmasturbatoren-158/
Citera
2022-10-17, 23:32
Medlem
Upptäckte något riktigt obehagligt i Dumpens Facebook-grupp. Gullian Yuksel är aktiv i kommentarsfälten. Det är mamman som låg bakom övergreppen på pojken i SVT-dokumentären "Att rädda ett barn" som gick för några år sedan. Väldigt creepy att hon nästlat sig in där, folk verkar ta henne på allvar också. Hennes fall är väl kanske bortglömt nu?

Finns många kommentarer under inlägget som börjar med "Samhällets svek". Jag undrar om Sara och Patrik vet vem hon är?
Citera
2022-10-17, 23:37
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Har faktiskt aldrig begått ett brott, blev av med körkortet en gång när jag överskred hastigheten. Aldrig knarkat heller. Helan och Halvan gör det här för pengar, dom är inte lämpade att peka ut förståndshandikappade människor för dra in Swish. Är moraliskt förkastligt.

Låt Polisen sköta det här. Inte någon som har blivit uthängd kommer bli dömd i en rättegång.
Citera
2022-10-17, 23:48
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Det är framförallt Dumpen med sina uthängningar som är ansvariga. Och ni era gamar som gläds åt att människor begår eller försöker begå självmord.

Ahhh, barnen då? Som börjar skära sig i armarna, använda knark och må allmänt dåligt hela sitt liv för att slemgubbar sätter på dem i sina vidriga badtunnor och sina sönder-runkade lakan innan de hinner bli vuxna? Är det då vi ”gamar” skrattar – när dessa barn tar livet av sig? Nej det gör vi inte.

Så håll käft bara. Vi skiter i er. ”Försöker begå självmord”. Snälla människa, en pedofil kan bara inte sluta plåga sin omgivning. Vem FAN! misslyckas med ett självmord??

Hade de velat dö så hade de varit döda långt innan Dumpen kom på dem. Men neeeeej – går ej. Måste plåga min närmaste omgivning lite till bara!

Jag spottar på er ”random” människor som håller dessa as om ryggen – ynkliga är ni. *spott* i ditt fejs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in