2022-09-14, 17:18
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Tack för snabbt svar. Inga biverkningar? Ska man hålla sig ifrån Tongkat ali om man har ångest? (Tror min ångest är pga lågt testosteron dock)

Jag har aldrig fått ångest av Tongkat Ali. Enligt vissa uppgifter så kan TKA påverka sköldkörteln litegrann men det har aldrig blivit bekräftat.
Citera
2022-09-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag har aldrig fått ångest av Tongkat Ali. Enligt vissa uppgifter så kan TKA påverka sköldkörteln litegrann men det har aldrig blivit bekräftat.

Okej. Jävlar va dyrt de var med fraktkostnaden..
Citera
2022-09-21, 22:51
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Okej. Jävlar va dyrt de var med fraktkostnaden..

Knappast värt det i nuläget. De verkar ha höjt priset.
Citera
2022-10-01, 11:40
Medlem
Hur går det för alla med Ashwagandha?
Citera
2022-10-01, 11:45
Medlem
Citat:

Äh köpte och provade blev lugnare
Men blev bara trött mår ärligt talat bättre av att dricka 1-3folköl efter hårda pass än de där tramset. Todelo
Citera
2022-10-01, 11:47
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Jag har just köpt en burk och tänkte börja ikväll. Ska bli spännande och se om det blir någon förändring i sömn och annat.
Citera
2022-10-01, 11:50
Medlem
JamesFs avatar
Tog i pulverform med vatten. Trodde jag fått magsjuka med extrema diarréer till jag snart kom underfund med att det var den skiten jag blev sjuk av.
Citera
2022-10-01, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Jag har just köpt en burk och tänkte börja ikväll. Ska bli spännande och se om det blir någon förändring i sömn och annat.

Lycka till! Hör gärna av dig hur du känner dig om 2-3 veckor
Citera
2022-10-08, 14:32
Medlem
Tzatzikins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Tog i pulverform med vatten. Trodde jag fått magsjuka med extrema diarréer till jag snart kom underfund med att det var den skiten jag blev sjuk av.

Jag hade en period när jag tänkte ”satsa på mig själv”, köpte mycket vitaminer och bland annat ashwagandha (tabletter). Och blev så fruktansvärt sjuk, kräktes gul galla och hade diarré i två dagar. Kunde inte äta eller dricka något. Jag har haft diverse maginfluensor och åkommor men detta var ingenting i jämförelse. Kändes som jag hade ätit gift! Efter ett tag var jag dum nog att ta tabletterna igen, trodde att det var någon mat som gjort mig sjuk, blev lika dålig igen….
Senast redigerad av Tzatzikin 2022-10-08 kl. 14:34.
Citera
2022-10-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos

Hur går det hittills?
Citera
2022-10-16, 22:55
Medlem
Gillade inte det här alls, kände mig allmänt nere/deppig och min energi sjönk märkbart, såsig i huvudet är bäst förklarat.
Citera
2022-10-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Gillade inte det här alls, kände mig allmänt nere/deppig och min energi sjönk märkbart, såsig i huvudet är bäst förklarat.

Du kanske behöver dopamin istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in