Citat:
Jag har inte umgåtts med honom de senaste åren men lite kan jag väl förmedla.
Han separerade väl från den kvinna (H.E) som han har två barn med för en ca 5-6 år sedan, oklart varför. De bodde i ett hus i Ljustorp Åsäng där det bland annat var ett garage som brann ner 2014. Har efter det varit i lag med åtminstonde en annan kvinna under en längre period om ca 2 års tid, dock ej längre.
Har två bröder varav jag enbart känner till den yngre som är en skötsam och bra kille.
Fritidsintressen har väl varit biljard och förr om åren skytte med armborst. Har dock ej vapenlicens och håller ej på med jakt vad jag vet.
Hans far och en kvinna (ej hans mor) var med i en brand i ett fritidshus i Storvattnet Kramfors under 2016 där deras far vart svårt brännskadad och kvinnan avled. https://sverigesradio.se/artikel/6487429
Känner inte igen det här med att han skulle vara glad i spriten, aldrig något jag har kännt till. Kan närmast beskriva honom som en nykterist då jag tror att jag aldrig sett honom påverkad. Men det kan väl ha förändrats de senaste åren
I sommras var han med i en olycka i en vedkap som jag fått det förklarat för mig och vart då av med ett finger. Han saknade sedan tidigare redan ett finger från en annan olycka.
Bild finns här men VARNING EJ FÖR KÄNNSLIGA!